Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,
    wat een geklets weer!

ik probeer jullie toe te voegen op hyves maar dat lukt me nu niet, krijg telkens een "something went wrong" foutmelding, ik ben gewoon Anita de Jong uit Kampen (voor wie me wil toevoegen).

Lekker een cake, ik ga morgen appeltaart bakken voor marco, zeurt ie al weken om.

Anita, jouw kidssite is erg leuk hoor, mooie fotobewerking inderdaad.

Roxy, ben benieuwd naar jou site!

Linda, ik hoop niet dat je de griep krijgt, kan zo vervelend zijn nu.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja ik ga mijn site vanavond wel ff weer updaten denk ik, moet ook de buikfoto van van de week ff plaatsen maar dat meot ik doen via de andere pc...

linda hier ook altijd dingen die op het bureau liggen, gelukkig staat die nu boven en scheelt het heel veel werk./

3. Niet meer actief

O ja, een aantal had het over een hard bolletje wat je voelde bewegen.
    Nou dat heb ik al zeker 3 weken, dan zit er zo ineens een voetje of ruggetje rechtsonder mijn rib, soms denk ik echt dat de baby klem zit ofzo.
    (zal wel door de kleinere ruimte komen in mijn baarmoeder, ben benieuwd wat de gyn maandag zegt)
    Weet je wat ook grappig is, soms voel ik onderin mijn buik en bovenin mijn buik op hetzelfde moment bewegingen, volgens mij duwt hij dan met zijn handjes en schopt met zijn voetje tegelijk!
    En ik heb soms een scheve buik :confused: omdat het kindje natuurlijk in mijn rechter baarmoeder zit, is echt een raar gezicht!
    (alleen als ik lig trouwens, gelukkig :) )

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anitadejong, jaa idd dat voel ik ok heel vaak. het lijkt dan net of ze met de voetjes afzet en dan met haar koppie tegen de andere kant aanbutst.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gaan jullie ook zo'n buikafdruk maken van gips?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi nee was met de kinderwagen bezig. even kijken of ik het allemaal nog wel wist :oops:

als mike weer gaat werken na de bevalling moet ik het ook alleen doen, dus kan maar beter nu alles onder de knie hebben dan dat ik in januari de deur niet uit kan!

morgen middag maar weer een wasje draaien met kleertjes. heb toch maar voor de zekerheid color catcher doekjes gehaald. met mij weet je het maar nooit namelijk...

7. Niet meer actief

Een buikafdruk van gips? Nog nooit van gehoord! Lijkt me wel leuk! Ga jij dat laten doen Meliske?

8. ProudMum

lijkt me mooi meliske, maar weet het eigenlijk niet.

kleintje is behoorlijk druk zeg! voel hem helemaal bovenin, zal hij gedraaid zijn? vorige controle lag hij met zijn koppie naar beneden.

wanneer begint het indalen ongeveer?

9. anita1975

nee dat ga ik niet doen maar lijkt me wel heel leuk melis, ga jij het wel doen.

En roxy weet je het allemaal nog met de kinderwagen? ik heb mijne nog niet binnen en ik puzzel tzt nog wel ff.

ik heb soms ook een gekke buik, Maar Anita voor jou is het indd anders, maandag moet je weer heen zal mij benieuwen.

10. ProudMum

ja ik weet het nog!

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Meliske: doopsuiker is inderdaad wel lekker. In Belgiƫ doet niemand beschuit met muisjes maar wij gaan het dus wel doen omdat mijn vriend Nederlander is.

12. anita1975

pfff ik weet het niet eens wanneer het indalen begint...

ik voel mijn kleine ook veel weer sinds gister, maar volgens mij overal...:)

maar ik kreeg net een mail dat mijn nieuwe proefdruk klaar is, dus heb gelijk roland een sms gestuurd dat hij het ff op moet halen vanmiddag,

13. anita1975

wij doen beschuit met muisjes....ook wel lekker...

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, ben benieuwd of het proefje nu klopt!

16. anita1975

ja maar als ik het zou doen, nu nog niet, want dan zie je nog die vetrand wat niet strak is...hihi

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahahaha ja idd, nou nog niet, ik wil het zo rond de 37 weken doen...

18. Niet meer actief

Ziet er wel leuk uit Meliske!

19. ProudMum

jij beschrijft wat ik denk!

20. anita1975

ja ik denk ook wel maar schrijf het ook maar op haha...

trouwens ik dacht altijd dat je het moest laten doen maar je kunt het du sook zelf doen.

Deel Deze Pagina