ja en die is niet eens zo duur he... nou ik ga er eens over na denken....altijd leuk! en dan nog verven, zag ook een grijze buik ook heel mooi.
ja echt goed nieuws! werd net duur het UWV gebeld, word de verbinding verbroken! kan ook niet terug bellen want verstond die man zn naam niet!
ow das ook lekker weet je wel waar het over gaat? kun je niet gewoon terug bellen en zeggen dat de verbinding werd verbroken en je dus niet weet hoe die man heet, maar eventueel erbij vermelden waar het om ging. Of misschien bellen ze zelf nog wel terug...
hihi hij was aan het uitleggen waarom hij belde toen hij wegviel en de verbinding verbroken werd. ze zullen wel bellen voor een uitkering ofzo
ooowwwwww grrrrrrr heb zooooo geen zin om te werken! en dan ook nog met een oproepkracht! niks mis met oproepkrachten...maar vanavd heb ik er echt effe geen zin in, iemand van de vaste team zou zooooveel fijner zijn nu ik zo moe ben!
kan me dan voorstellen dat je dan liever met een vaste werkt dan met een oproepkracht! pff dat moet ook zwaar zijn met die oudere mensen!
normaal maakt het me niet zo uit hoor. Je bent gewoon veeel langer bezig en ik loop altijd alle bewoners na, die de oproepkracht in bed heb gelegd. Om er zeker van te zijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik ben dan toch nog de eindverandwoordelijke zeg maar. Normaal is dat niet erg, nu vind ik dat dubbele werk echt vreselijk vervelend! Maja met veel zieke onder het vaste personeel...is er weinig keus, helaas... maar goed, ik ga nu...laat het maar weer snel 22 uur zijn, dan zit ik weer in me autootje terug. Ik ben vanavond denk ik wel weer effe online! Geniet nog van je cake he doei doei
nou roxy ik hoop dat ze terug gaan bellen. enne melis werkse, kan me voorstellen dat je er niet zo veel zin in hebt.
lisa heeft op haar arm een moedervlekje en nu denkt ze steeds dat ze auw heeft, ze zegt steeds kijk ikke hebbe auw...ik zeg nee dat hoort zo...en zoek dan meer op, maar elke keer denkt ze weer dat het auw is...