ff afwachten dus, en ja ik heb het haar al laten zien dat ik ze ook heb maar toch...ze blijft erbij dat het een plekje is. en dan peter die dacht altijd dat meisjes vadervlekken hadden en jongens moedervlekken, dat vroeg hij me van de week toen lisa dat ook zei...moest wel ff lachen hoor
trouwens wat eten jullie vandavond? wij gaan macaroni eten, heeft Lisa uit gezocht. Gister hadden we stampot andijvie. Kijk ik even naar buiten en zie ineens hoe kaal de bomen alweer worden, gaat snel hoor nog ff en als het laatste blaadje gevallen is mogen wij bevallen.
aardappels met worstjes, had tegen mike gezegt dat hij een pot groenten moest meenemen. als hij dat niet heeft gedaan gebakken eieren met kaas en spek
ook lekker, hihi ja ik vind het altijd zo moeilijk om weer te bedenken, en Lisa wou macaroni, dus dan doen we dat, lekker makkelijk....Roland moet darten vanavond, dus niet te veel drukte
leuk zo'n gipsen buik. zou het ook wel willen maar ik heb geen idee waar ik m zou moeten laten meliske kan wel goed begrijpen dat je liever met een vaste kracht staat. pfff lijkt me best zwaar werk
aardappels zonder groente vind ik niet zo lekker vandaar! ik zit ook steeds meer aan zo'n gipsen buik te denken... nou, ik kijk nog wel even en anders is hij zo besteld toch?
ja dat dacht ik ook en ik dacht dat het veel duurder was eigenlijk... dit valt nog mee...en plek is altijd wel te maken haha
he kwebbelkousen! Kom ook even buurten hier! leuk zo'n gipsenbuik. maar waar laat je dat ding als het klaar is? (ik heb geen zolder). wij eten vanavond zuurkool. ben ook mijn boodschappenlijstje voor van de week aan het maken en kom nergens anders op als allerlei stampotten hahaha. komt echt door het koude weer denk ik. en wat was het koooooooud vanmorgen op de fiets! begin ook last van mijn bekken te krijgen. pijnscheuten in mijn schaambeen, ik herken het van de vorige keer. heb te vroeg geroepen dat ik er dit keer geen last van heb..... oeps. Nou ja, maar rustig aan lopen enzo. nog twee nachtjes slapen dan groei-echo! best een beetje spannend!
Bij ons ligt de hele oprit al vol met bladeren van de bomen... Wij eten vanavond tortilla's. Vanavond ook weer yoga. Hoe doen jullie het trouwens met gordijnen op het kinderkamertje? Hebben jullie iets van glasgordijnen of alleen overgordijnen?
gisteren burrtio's gemaakt. waren heerlijk~ ik heb gewoon luxaflex hangen en als de zon er doorheen komt kunnen de gordijnen gewoon dicht.
ik heb alleen luxaflex... hier liggen ook al veel bladeren hoor maar keek ff naar de bomen en zag dat sommige bomen al bijna kaal zijn en andere nog niet ik heb pijnscheuten in mijn linkerbil....niet zo leuk
trouwens ik heb 3 zwangerschapsbroeken, 1 zit heerlijk en die heb ik hetmeeste aan, maar nu wou ik vanmorgen een andere aan trekken en ja die kreeg ik maag half over mijn kont heen, en zat gelijk al zo stijf, niks aan dan...zou nog een poging doen om die andere aan te trekken maar dacht ook laaat maaar, we zien ook wel. heb ook nog wel een witte maar dat trek je niet zo snel aan met dit weer
ben ik weer, roxy, had ik jou nou al toegevoegd op hyves? ik weet het niet meer wij eten, gebakken aardappeltjes met doperwten en wortels, rundervink en appelmoes (even makkelijk vandaag)
heb net ff op de site gekeken bij H&M en zie dat mijn rok en broek onderweg nou ja in behandeling zijn....dus misschien einde van de week binnen...