Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hier ook zuurkool
    is niet moeilijk hoor aardappels schillen aan de kook brengen dan zuurkool erbovenop en dan zo'n half uurtje laten koken, afgieten stampen en kruiden. Ik doe er nog spekjes doorheen en een gehaktbal erbij.

Wij hebben een veluxdakraam dus ook een veluxrolgordijn gewoon wit

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oeh lekker berna! het water loopt me in de mond!

3. Niet meer actief

ik snap er niks van,
    roxy, ik heb je er helemaal niet tussen staan?
    ik heb ook niet zo'n email ontvangen, mag ik je even opnieuw uitnodigen?

4. ProudMum

ja hoor dat is goed!

5. Niet meer actief

ik hoop dat het nu lukt!

6. ProudMum

gelukt hoor!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat hebben jullie weer druk gekletst vandaag!

Ik voel mij beeb ook goed schuiven en dan met name de harde gedeeltjes. Ze ligt vaak rechts, waardoor ik een rare bobbel aan de rechterkant heb, zo gek om te zien!

Meliske ik denk niet dat ik zo'n afdruk ga maken. Ik vind dat zo'n vies gedoe en weet niet wat ik daarna met die afdruk moet doen. Kan trouwens met goedkoop gipsverband uit de hobby winkel hoor. Als je het nat maakt is het heel mooi glad te krijgen. Ik doe het wel eens met leerlingen op school en dan een hand bijvoorbeeld.

Marij, balen dat je toch last hebt gekregen van je bekken...

Linda, wij hebben alleen overgordijnen, ik hou niet van die doorzichte gevalletjes.

Dat jullie allemaal zuurkool lekker vinden. Ik vind het zo zuur 8)

Op mijn werk trouwens een prachtige oplossing, ik krijg hulp op 2 praktijkmiddagen. Dan hoef ik niet meer zoveel te lopen/bukken enz. Ik ben er erg gelukkig mee, omdat ik dan nog wel gewoon meetel zeg maar. Maandag komt de invaller ook nog eens een hele week meelopen, ben erg benieuwd hoe dat gaat!

8. Niet meer actief

ik lust ook niet zo graag zuurkool, maar wij doen er hier ketjap overheen, klinkt raar, maar is echt lekker, ik eet nu zo een bord leeg!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik doe er appelmoes overheen haha

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

appelmoes ja dat doen de kid sook over veel dingen die ze niet lusten...
    maar je hebt ook verschillende soorten zuurkool, ik heb meestal naturel, maar ook wle een wijn zuurkool.

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wij hebben een wokschotel gegeten met varkensvlees en sojascheuten, worteltjes, paprika en broccoli, en rijst. Lekker gezond dus.

Bij ons hingen er al glasgordijnen (we wonen in een huurhuis). We hebben het babykamertje aan de straatkant en alles is gelijkvloers, dus het is wel zo fijn om geen inkijk te hebben.

Zo, en nu moet ik een berg afwas doen...

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    missfrodo en meliske:
    Oeps.. :oops: betrapt.......ik biecht op:....klopt inderdaad dat mijn banner niet klopt. De vk rekent nl met een cycles van 28 dagen (dan kom je uit op uitgerekende datum 1 jan) terwijl mijn cycles maar 27 dagen was (en dan kom je op 31 dec uit) daar zit die dag verschil in.
    Ik heb voordat ik de intake bij de vk had wel even gekletst bij de dec mama's maar heb na de intake dus vergeten mijn banner aan te passen en ben wel hier gaan kletsen.
    Ik moet zeggen dat ik ook reken met 31 dec hoor alleen voor de officiele zaken bv UWV reken ik met 1 jan, die dag stelt ook weinig voor als je tussen 37 en 42 weken mag bevallen niet waar?
    Ach ja ik denk toch heel sterk dat ik wel een dec mama wordt hoor, volgens mij zo rond 15 dec.
    Mag ik nu nog wel meekletsen? :(

trouwens een tip als je zuurkool zuur vind, ik spoel hem voor het koken 1 keer af dan is het erge zure er af.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Guppie: balen joh dat je b.i. hebt, ik hoop dat het bij mij niet zo ver zal komen, maarja je weet het neit he...

MEliske; de zwgym was wel leuk. Beetje aftasten nog, je moet elkaar nog leren kennen. we zijn met 7 dames en hebben wat oefeningen gedaan voro onderrug en bekken. Geleerd hoe de juiste sta-houding is, maar ja was niets nieuws eik voor mij nog.

haha Roxy,
    wat grappig, ik had het laatst ook met meneer Lex over het bakken van een taart ofzo. Had er spontaan zin in, heb ik anders nooit :)
    Enneh waggelen doe ik ook al regelmatig

Anita1975; ik heb ook een tummy tub, maar alleen omdat ik em kreeg van mn stiefzus. Ik had er zelf geen 50 euro aan uitgegeven want ze kunnen er niet lang in. Ik heb er nog geen ervaring mee verder, maar lijkt mij wel fijn voor de kleine. Ik heb ook een gewoon badje hoor.

Ik heb moeite met lang zitten. ik werk 4x 4 uur en probeer tussendoor regelmatig even te lopen, maar krijg op den duur zo'n zere kont en anders wel een zere onderrug. Heel irritant, ben vandaag ook eerder naar huis gegaan.

Linda1980: wij hebben een strookje plakplastic bij wijze van valletje, dan verduisterende rolgordijnen erover in fuchsia. Daarover heen komen nog siergordijnen. Die hoeven nu niet helemaal verduisterend te zijn omdat de rolgordijnen dat al zijn. Dus kan ik lekker gewoon iets uitzoeken wat ik leuk vindt.
    Wat zijn glasgordijnen eigenlijk? en wat heeft dat met een huurhuis te maken? Wij huren ook, maar moesten echt de gordijnen wel zelf aanschaffen hoor

Nou ja fijne avond verder dames, ik ga lekker relaxen :)

14. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik wou ook al vragen wat zijn glasgordijnen...?

enne ik zet mijn zuurkooll altijd op met water, misschien is het daardoor ook wel minder zuur, want ik vind het niet zo zuur als de naam eigenlijk

15. ProudMum

verveel me te pletter, mike zit achter de playstation. denk dat ik zo maar even op bed een stukkie greys anatomy ga kijken

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben ook plakplastic. We hebben heel hoge ramen, maar met het plastic is er haast geen inkijk. We wonen in een heel rustige straat, veel mensen komen er niet langs om naar binnen te gluren.

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    jaaaa alles gelezen, ben 1,5 uur bezig geweest...

Weet niet precies mee wie wat geschreven heeft, maar hier een samenvatting ;)

Gordijnen, ik heb witte vitrage achtige gordijntjes met daarachter een verduisterend rolgordijntje

Schoonmoeders, tja lief mens, maar niet betrokken bij zwangerschap. Wel gestopt met roken sinds een paar weken! Ikke blij!

Grote buik, was gisteren 27 cm en 1/4NX- (al weet ik nog steeds niet wat dat betekend...)

Citroentje en Esther, gefeliciteerd met de 30wk! Wat een mijlpaal

Jessica nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Anita, nog gefeliciteerd met Lisa dr verjaardag!

Hier verder alles redelijk, heb erg veel last van mijn maag. Kan 's ochtends niets meer binnen krijgen, en ben heel de avond mijn eten al aan het opboeren :( Slaap hierdoor ook slecht, omdat kleintje in stuit ligt vind ie 't niet lekker als ik op mijn zij lig. Maar op mijn rug vind mijn maag weer niet fijn.... Bah

En nu ga ik het weer bij houden!

18. ProudMum

ik heb zo'n hekel aan mensen die naar binnen proberen te gluren! wat dat betreft ben ik blij met mijn flatje

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook geen gluurders, we wonen in een drive in woning, dus woonkamer is op 1e verdieping

20. ProudMum

hier treed de ochtend misselijkheid ook weer op trouwens

Deel Deze Pagina