Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

roxy, leuk, lekker weer naar je mannetje kijken!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dat gaat vast wel lukken!

maarreh, voor de dvd moet ik kiezen tussen met of zonder gesproken uitleg. dan hoor je toch iedereen op de achtergron praten?

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou wel met uitleg nemen hoor. Er gaan altijd dingen langs je heen als je ligt te kijken naar zoiets moois. Of heb ik alleen dat? :oops:

En je hebt toch geen echo op een zaal waar nog 15 anderen lopen? Of neem je zoveel mensen mee naar je echo? Moet je ze maar zeggen dat ze wat stiller moeten zijn... :D

4. ProudMum

mijn schoonzus gaat mee en haar kinderen <ligt in scheiding en heeft geen oppas> en ik krijg van haar de echo cadeau

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou ik had mijn kids (2) en vriend en moeder toen mee en je hoort wel wat maar ook duidelijk de uitleg en dat is wel leuk hoor.

6. anita1975

oh en veel plezier trouwens....leuk cadeautje ook.

7. anita1975

fijn dat het bij de anderen ook allemaal goed was bij de vk....
    en ja ik moet over 4 weken weer komen, vorige keer zei de assistente wel dat het over 3 was maar toch weer over 4 weken.
    ben dan inmiddels 32 weken en zal dan wel omde 2 moeten denk ik...enne als ik het niet vertrouw bel ik gewoon op en vraag ik of ik eerder mag komen...ik vond 5 weken ook al zo lang trouwens....
    de eerste keer was zelfs 6 weken....
    ik ben nu in totaal 4 keer geweest en dan de 20 weken echo nog.

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik mag intussen elke 2 weken op komen draven, nouja waggelen dan ;)

9. ProudMum

Joehoe meiden, als jullie willen kunnen jullie op de beebiesite kijken. hij staat onder mijn website

10. anita1975

nou lekker ik wou dat ik dat mocht zeg...3 weken was ook wel goed!

11. anita1975

ben onderweg

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    roxyrox, veel plezier met de echo! en ik zou met gesproken uitleg doen, dan kan je een paar jaar later ook nog zien wat er bedoeld wordt 8)

busy, het is inderdaad een zwangerschapskwaaltje. kennelijk hou je meer vocht vast dan normaal als je zwanger bent. bij mij blokkeert dat vocht een zenuwbaan in mijn schouders. de zenuwbaan van mijn armen. daardoor krijg ik tintelende handen en armen. de enige remedie is bevallen, maar ja dat doen we nog maar niet he.... haha.

ik weet trouwens als je verder in je zwangerschap bent en je zou een hoge bloeddruk hebben dat tintelende vingers (samen met een bandgevoel om je borst) zwangerschapsvergiftiging kan aanduiden. maar volgens mij is dat nu nog niet zo! (dus niet druk maken hoor!).

anita 1975, als je je zorgen maakt kan je idd eerder aan de bel trekken toch? is niet zo erg. ik heb er ook een keer 5.5e week tussen gehad. vond ik veeeeeel te lang haha. nu dus elke 3 weken. ach ja, we zien wel hoe het gaat.

meiden, ben echt zenuwachtig voor morgen (groeiecho). bij mijn vorige zwangerschap ging ik voor een groeiecho en kon ik direct in het ziekenhuis blijven wegens een enorme groeiachterstand bij de baby. nu verwacht ik dat niet direct, maar hoop zo hard dat mijn placenta nog goed functioneert. Ben er de laatste tijd zowiezo erg mee bezig hoe de vorige zwnangerschap liep (het was allemaal zo spannend, mijn meiske was er bijna niet meer geweest). pfff, hopelijk is dit allemaal voor niks en krijg ik straks een gezond knulletje in mijn armen! maar wat dat betreft zal ik blij zijn als alles achter de rug is hoor. Verder geniet ik wel van de trappeltjes van ons kleintje, echt super gevoel! ik probeer vertrouwen te houden, maar zulke dingen als groeiecho's zijn echt wel even erg eng!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij ik ga voor je duimen morgen maar dat zit vast goed!

14. Niet meer actief

Hey roxy,
    leuke site hoor, mooie blauwe stoel ook, die is gaaf zeg!

15. ProudMum

kadootje van mijn moeders vriend, lief he?

16. Niet meer actief

[-o< hier duim ik ook voor je marij, voor morgen!

17. Niet meer actief

das zeker een leuk cadeautje

18. ProudMum

Met mijn eigen vader heb ik geen contact, dus hij word opa. we noemen hem nu OpaT, hij heet Patrick.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aargh ben ik vanmiddag bij de winkel geweest ben ik vergeten bakboter te halen en wilde verse worst bij de andijvie maken grrrr ik heb echt geeen zin weer daar heen te gaan

20. ProudMum

oei dat is vervelend berna!

Ben ik even blij dat Mike dat op voorraad in de ijskast ligt! ik zit nooit zonder

Deel Deze Pagina