Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooie site Roxy!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja ga toch maar ff naar de winkel dan zo.. buurvrouw is ook neit thuis

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dankjewel!

ja dan zal je wel naar de winkel moeten hihi

4. Niet meer actief

hoe laat moet je roxy?

5. ProudMum

half 8, we moeten er iets van tevoren zijn stond er in de brief.

en we moeten mijn schoonzus nog halen dus denk dat we hier half 7 wegrijden.

ben echt zo benieuwd

6. Niet meer actief

ah oke, spannend!

ik ga weer de oven aanzetten, kaasschotel van aardappel anders eten we.

7. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Zo ben ik even voordat ik ga slapen...sorry ga niet op iedereen in.
    Gisteren vk hadden we een invalster zo'n oude tang, ging helemaal niet in op mijn vragen en praatte om mijn klachten heen. Bloedonderzoek was niet zo, ijzer was goed, maar suiker zoals verwacht te hoog. Ja daar moest ik op letten...meer info kreeg ik niet. Goed toen naar het hartje luisteren...inmiddels was ze door ons er al achter dat wij niet wilden weten wat het wordt. Ja zegt ze aan het hartje te horen wordt het een meisje......zo ik was echt boos wat loopt ze nou te zeuren had ik haar dat gevraagd...niet toch en dan nog het is toch een bakerspraatje van een snelle hardslag is een meisje..? toevallig was de kleine net druk aan het schoppen..grr ook al is het een meisje dat maakt me niet uit hoor maar ik wil het ook echt niet weten. En mijn klachten niet serieus nemen en niets verder over die suiker, bou ik was pissed. Vandaag maar ff terug geweest voor de klachten en de suiker. blijkt.... de kleine is idd al eind ingedaald, maar nog niet volledig, dat veroorzaakt de pijn althans verergerd, is toch lichte bi, dus rustiger aan doen. Suiker is nog niet zo erg dat ik me zorgen moet gaan maken moet alleen echt zorgen dat mijn niveau constant blijft en bij elke controle wordt ik nu even geprikt om te kijken hoe die is. volg controle nog even door allerlei dingen over 3 weken en daarna over 2 weken. Kleine lag mooi en buik zag er goed uit.

Goed dat was het weer ff, zaterdag echo ben benieuwd.

Voor de andere meiden gaaf al die mooie berichten ik kom morgen nog wel ff of vanavond, maar moe tnu echt slapen ben kapot!

sorry

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Zo ben ik even voordat ik ga slapen...sorry ga niet op iedereen in.
    Gisteren vk hadden we een invalster zo'n oude tang, ging helemaal niet in op mijn vragen en praatte om mijn klachten heen. Bloedonderzoek was niet zo, ijzer was goed, maar suiker zoals verwacht te hoog. Ja daar moest ik op letten...meer info kreeg ik niet. Goed toen naar het hartje luisteren...inmiddels was ze door ons er al achter dat wij niet wilden weten wat het wordt. Ja zegt ze aan het hartje te horen wordt het een meisje......zo ik was echt boos wat loopt ze nou te zeuren had ik haar dat gevraagd...niet toch en dan nog het is toch een bakerspraatje van een snelle hardslag is een meisje..? toevallig was de kleine net druk aan het schoppen..grr ook al is het een meisje dat maakt me niet uit hoor maar ik wil het ook echt niet weten. En mijn klachten niet serieus nemen en niets verder over die suiker, bou ik was pissed. Vandaag maar ff terug geweest voor de klachten en de suiker. blijkt.... de kleine is idd al eind ingedaald, maar nog niet volledig, dat veroorzaakt de pijn althans verergerd, is toch lichte bi, dus rustiger aan doen. Suiker is nog niet zo erg dat ik me zorgen moet gaan maken moet alleen echt zorgen dat mijn niveau constant blijft en bij elke controle wordt ik nu even geprikt om te kijken hoe die is. volg controle nog even door allerlei dingen over 3 weken en daarna over 2 weken. Kleine lag mooi en buik zag er goed uit.

Goed dat was het weer ff, zaterdag echo ben benieuwd.

Voor de andere meiden gaaf al die mooie berichten ik kom morgen nog wel ff of vanavond, maar moe tnu echt slapen ben kapot!

sorry

9. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    30 weken hoera

10. ProudMum

tjonge lefbekkie! wat een ploert zeg!

je hebt toch wel een klacht over haar ingediend?

meiden ik ga de piepers jassen! doeidoei

11. Niet meer actief

Balen lefbekkie, dat ze zo'n tang was!
    dan kom je ook echt niet met een lekker gevoel daar weg zeker!
    Gelukkig was met de baby alles goed!

12. Niet meer actief

Balen lefbekkie! Hier loopt ook zo'n doos rond!
    Maar wel 30 weken!

Marij, ik ga voor je duimen morgen :D

Roxy, leuk, nog even en dan heb je de echo! Ik wil ook wel weer.... 8)

Hier is de vraag van de dag weer aangebroken, wat gaan we eten?
    *zucht* wil eigenlijk iets gezonds, maar heb zo'n zin in Mc Donalds :oops:
    Heb wel lekkere gebakjes gehaald voor vanavond. Ben zo'n snoepkont, hihi!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Moppie wat ontzettend balen zeg. Ik persoonlijk zou niet dezelfde naam willen, maar ja ik ben daar ook een zeikerd in (heb ik ook al eerder gezegd). Ik zou het niet raar vinden als je dezelfde naam houdt.

miss frodo, ook al niet zo mobiel meer! Balen is dat he, als je lichaam niet meer zo mee wil doen. Doe maar lekker rustig aan!

Marieke, ik heb ook niet zo'n zin in die borstvoeding. Heb al van die bh's gekocht, nou voel me er net een debiel in. Toch ga ik het wel proberen, ik wil mijn kindje wel het beste geven.

Meesa, Rinaldo heeft er ook een handje van om veel te vloeken als hij gaat klussen. Ik word daar ook zo naar van. Gelukkig houdt hij er nu wel rekening mee, hij had zelf niet door dat het storend was ;)
    Bij mij hoeft trouwens niemand mee te kijken met borstvoeding. Bleh, ik ben niet zo intiem met andere mensen.

Linda, dat lijkt me een ontzettend moeilijke keuze! Ik vond toen getuigen kiezen voor de bruiloft ook zo'n crime. Ik hoop dat je eruit komt!

Anitadejong, ik heb een keer gelezen dat elk kind je een tand kost, misschien vandaar het gaatje. Stelt niks voor hoor, ik heb ze om de haverklap.

busy, ik heb juist veel minder trek. Mijn buik zit ook heel snel vol. Gefeliciteerd met je 30 weken!

hee berna, morgen 30 weken zie ik! Leuk! (ik kijk er wel naar uit iig)

Marij, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik ga voor je duimen!

Lefbekkie, ook gefeliciteerd met je 30 weken! Jammer van die vk, maar een invaller zie je niet weer toch?

Zo alles weer bijgelezen. Heb zelf niet zoveel te vertellen. Ben erg trots op onze hond, die kan al sinds zaterdag zonder bench en ze heeft niks gesloopt. Ben daar erg blij mee, want de bench is niet bepaald mooi... Heb vandaag lekkere brokjes en een gaaf speelding voor haar gekocht, ik vond dat niet al ons geld naar de baby hoeft te gaan ;)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lefbekkie...dus toch komt de pijn dan ook wel van het indalen af? goh ben benieuwd de volgende controle of de kleine bij mij ook is ingedaald.
    Wat een tr*tw**f zeg!

roxy, veel plezier vanavond bij de echo! Ik zou met uitleg doen!

15. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Iedereen die nog een echo krijgt veel succes en plezier. Ik zou ook met geluid doen, is het niets kan je altijd nog zonder geluid afspelen.
    De eersten alweer 30 weken en bijna zwangerschapsverlof, wat gaat het snel.
    Ik moet nog 34 dagen werken en 2 dagen cursus.

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Roxy, veel plezier straks, ben benieuwd naar het resultaat!

Marij, heel veel succes morgen, spannend hoor. Laat je het snel weten.

Linda, beterschap en doe lekker rustig aan

Meliske, lekker paar daagjes vrij. Dat is wel balen dat je tot 23 moest werken als je je tot 22uur had ingesteld.

Verder weer veel goeie berichten van de verloskundige bezoekjes!
    Behalve van lefbekkie, snap je toch niet dat zo iemand verloskundige word...

Anita, die taart ziet er lekker uit.

Ben beetje somber, hoorde net dat het kindje van mijn tante die ook zwanger is is overleden in de buik. Ze zou nu 22 wk zijn, maar waarschijnlijk al een paar weken geleden overleden.

17. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Wat erg Annelies, veel sterkte.

18. ProudMum

Dankjewel meiden! we gaan over een half uur weg!

morgen zet ik de foto's online ;)

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ben ik ook weer even snel:

Missfrodo: ik klets wel gezellig mee hoor, had niet eens meer aan mijn banner gedacht, ik laat hem ook lekker zo staan denk ik. Maar wij lopen in principe gelijk zag ik beide 1 jan.

Moppie: ik zou de naam houden hoor.

Marieke: ik kies bewust meteen na de geboorte al voor flesvoeding. Ik ben niet iemand die gewoon voed waar anderen bij zijn, ik zou me toch niet op m'n gemak voelen. Daarnaast zie ik het zelf ook niet zitten om altijd maar zelf de voeding te moeten doen, vind het leuk als mijn vriend ook een flesje kan geven (en ja ik weet het je kunt ook kolven.............maar dan ben ik nog steeds de klos om het zo maar te zeggen) Ik heb heel lang getwijfeld en heb het er met mijn vk over gehad en haar advies was direct als je er zelf niet 100% achter staat doe het dan niet, je moet de 1e dagen wel van je kindje genieten en niet met dikke tranen op je kraambed zitten omdat het niet wil lukken ed.
    Maar de opmerkingen die je krijgt omdat je het niet eens probeert zijn niet mis hoor...zoals je geeft je kindje niet de kans om de beste voeding te krijgen enz, gelukkig laat ik het nog het ene oor ingaan en het andere meteen weer uit maar het is niet leuk dit soort opmerkingen.

Linda: ooh oke dan stop ik er maar mee! haha, ik denk inderdaad ook dat er wel mee dec mama's zullen zijn. Beterschap.

Busybusy: hier ook overdag tintelende vingers hoor, 's nachts zelfs pijnlijk. Volgens mijn vk is het carpaal tunnelsyndroom, kun je krijgen tijdens de zw door de hormonen zwelt het bandje in pols wat op waardoor je zenuw klem komt te zitten en je deze klachten krijgt, ze zeggen dat het na de zw ook weer over is.

marij: succes morgen met de echo.

Roxy: wij hebben bij de pretecho gekozen voor dvd met uitleg, bij ons had de mevr die de echo maakte een microffoontje, dus je hoort wel wat op de achtergrond maar niet storend hoor, je praat er toch niet doorheen als zij iets uitleggen.

lefbekkie: gefeliciteerd met je 30 weken en balen van die ouwe tang....

Anneliesje: kan me voorstellen dat je je somber voelt, sterkte.

Nou toch nog een lang verhaal geworden, ik ga vanavond weer zwemmen lekker ontspannend hoop ik want ik heb een drukke dag gehad.

Fijne avond allemaal.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :cry:
    Wat vreselijk erg!
    Wens je tante heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina