Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dankjewel, vond het juist zo bijzonder om samen met haar zwanger te zijn....
    Dan wordt je wel weer met je neus erop gedrukt dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is!

Hoe is het met jou? Morgen 30 weken zie ik, wat een mijlpaal!

2. Niet meer actief

Anneliesje, veel sterkte met je tante, vreselijk zeg...

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Anneliesje, wat erg voor je tante! Ze was toch al ver in de zwangerschap, dan verwacht je al niet meer zo dat het mis kan gaan he (terwijl dat natuurlijk altijd kan). Hopelijk lukt het jou nog wel om nu van je zwangerschap te genieten.

Roxy: mooie babysite! Lijkt me ook wel leuk om dat te hebben, maar hoe begin je daaraan?
    Veel plezier bij de echo; ik ben benieuwd naar de foto's.

Marij: veel succes bij de groei-echo morgen. Het zal nu vast allemaal in orde zijn.

Iedereen die al 30 weken is: proficiat!

Hier is ons meisje weer heel actief sinds gisteravond. Heerlijk vind ik dat. Ik heb ook af en toe wel harde buiken maar ik ervaar dat niet als pijnlijk.

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Juni, als je naar www.beebiesite.nl gaat kun je zo zo'n site beginnen, ik heb er ook eentje. Ik zou wel degene van 20 euro per jaar nemen, dan kun je meer foto's en dagboek aantekeningen kwijt.

5. Niet meer actief

Anneliesje, getsie, wat erg zeg!
    Drukt je inderdaad met je neus op de feiten....

Citroentje, wat is dat toch jammer dat iedereen er dan gelijk weer over moet oordelen. Je hebt duidelijk heel bewust voor flesvoeding gekozen.
    Ik zit stiekem te hopen dat het niet lukt, erg he :oops:
    Nou is die kans bij mij erg aanwezig, want ik heb een borstverkleining gehad in 1996. Maar ja.
    Ik blijf erover twijfelen.... Ik weet natuurlijk ook niet hoe het is, misschien vind ik het wel helemaal geweldig. Nou ja, afwachten maar....

Hier geen Mc gehad, wel zelf frietjes gebakken met vis en groente. Nou, valt best mee ;)

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, als je er zo over denkt zou ik er echt niet aan beginnen! Je doet het ook voor jezelf en niet alleen voor je kindje! Je moet de eerste dagen lekker van je kindje genieten en daat niet teveel mee bezig zijn!

Ik zelf wil heel graag bv geven, sta er voor 100% achter en heb al heel veel info gelezen. Ben sowieso wel ouderwets denk ik, wil ook zelf eten koken en geen potjes enzo.

Oja voor de lijst
    12 november 18.50 vk

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

meiden zag net ff op de lijst maar wat is een RAL onderzoek?

Anneliesje, sterkte met je tante...

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Annelies wat erg zeg, schrik er van.

Anita RAL onderzoek? Nooit van gehoord.

Citroentje, inderdaad als je voor jezelf de keuze maakt voor flesvoeding is dat geen probleem. Vind ook de tendens regelmatig doorslaan wat dat betreft.
    Wij kiezen bewust voor BV maar das ieders eigen keuze en het een is echt niet slechter dan het ander, belangrijkste is dat je je er goed bij voelt.

Anneliesje, wij willen ook geen potjes. Tja geitewollensokken he ;)

Marieke, alleen doen als je er zelf achter staat anders mislukt het denk ik toch en kun je beter meteen voor fles gaan.

Ik zie inmiddels behoorlijk op tegen morgen, weet inmiddels niet meer goed hoe ik zitten moet en moet morgen van 8 tot 18 werken.
    Voel mij best een zeur maar voelt gewoon echt rot als je moeilijk kan zitten/lopen/liggen etc.
    Thuis kan ik alle kanten op maar op mijn werk is dat toch een stuk lastiger.

Wel leuk is dat ik een pyama heb gekocht, ik heb echt een pyamatrauma en kan dus nooit een normale leuke vinden maar tja toch handig denk ik voor straks. Het is een Feluix the cat pyama en ik vind hem erg leuk ook al heb ik hem waarschijnlijk weinig aan.

Lekker vis met groente! Wij hadden zuurkool met varkenshaas.

9. Niet meer actief

Sja, er zit wel wat in Anneliesje, maar ik weet ook nog niet hoe het is he.
    Het lijkt mij erg pijnlijk allemaal, maar wat ik al zei, misschien vind ik het wel geweldig. Ik ben er nu een boekje over aan het lezen en ga het met mijn vk nog wel bespreken.
    Het geven van borstvoeding voor mezelf? Hoe bedoel je dat, een intiem moment met je kindje? :oops:
    Ik zit eigenlijk steeds te denken dat het zo goed is voor het kindje.
    Ow, ow, wat lastig....

Anita, RAL = rhesus antilichaam

Ik zal de lijst gelijk ff updaten :D

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Die heb ik nog aan ook! ;) Kun je niet wat eerder stoppen morgen? Weet niet of er vervanging ofzo is?

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, ik bedoel meer dat je het zelf ook fijn moet vinden. Een vriendin gaf ook bv omdat het "moest" maar heeft de eerste dagen met haar kleintje daardoor helemaal niet als prettig ervaren. Het is juist zo belangrijk dat jij je goed voelt! Dat voelt je kleintje ook en dan maakt de soort voeding niet uit!

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jeetje en dan weet ik niet wat RAL is, oeps, moet notabene vrijdag prikken en maandag injectie halen daarvoor.

Anneliesje ik ga morgenochtend even overleggen maar ik ben nanny voor een gezin dus dat ligt iets lastiger.

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Helemaal mee eens en goed verwoord, ik kwam er net niet helemaal uit maar bedoelde inderdaad dit ;)

14. Niet meer actief

AnneLiesje, ik denk wel dat je gelijk hebt! Maar vind het zo stom dat ik het niet eens ga proberen....
    Alsof ik niet eens de moeite wil nemen ofzo.
    Vind het een beetje lastig uit te leggen....

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Marieke dat kan ik mij best voorstellen met alle pro borstvoeding toestanden tegenwoordig maar het belangrijkste is hoe jij je eronder voelt. Jij bent uiteindelijk degene die het moet doen en als het dan niet goed voelt bij voorbaat al.....

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, ik snap het wel een beetje denk ik. Maar laat je echt door niemand wat aanpraten, volg je eigen gevoel!

Miss Frodo, moet je ook huishoudelijke dingen doen of heb je alleen de zorg voor de kindertjes, misschien kun je dan wat minder huishoudelijke dingen doen? Dat zullen ze toch wel snappen?

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Huishouden hoeft niet, behalve tafel dekken en afruimen en in vaatwasser zetten, valt dus best mee maar van de reis erheen wordt ik al moe. Ach moet gewoon even zeuren voor ik het weet is het morgenavond en heb ik weekend.

18. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey esther, ik denk al jij nog nooit van gehoord en zag het echt bij jou naam staan ook haha maar goed ben weer op de hoogte....dat heb ik vandaag dus ook gehad :)
    ben vandaag ook geprikt voor reshus.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zie er ergens ook wel tegenop. Ik kom er morgen nog wel op terug, ga nu slapen!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Morgen dames!
    30 weken vandaag! toch weer een mijlpaal! nog 10 te gaan! ( of 12 hihi)

Deel Deze Pagina