goedemorgen dames. Het heeft lang geduurt om hier weer te komen. Allers eerst wil ik jullie bedanken voor de steunende en de lieve woordjes van jullie. Helaas voor ons heeft het niet zo mogen zijn. Ik dacht laat me nog maar wat van mij horen. Ik blijf zo nu en dan ff meelezen om te weten hoe het met jullie gaat en met jullie kleine smurfjes. Veel liefs Annika
Goeiemorgen. Nou gelukkig weer een beetje geslapen maar toen ik opstond schoot de pijn er weer in.. Ja ik ben weer in een klaagbui...grr moet zeggen dat ik het zwanger zijn af en toe echt al behoorlijk zat ben gewoon. Nachtmerries van die invalster gehad....helaas zit de kans er ook nog in dat ze mn bevalling moet doen want ze valt in tot en met februari. Nou voer me dan maar gelijk af naar het ziekenhuis. Haha en Jeroen wil haar ook echt niet hebben, irritant mens. Las iets over gordijnen zelf hebben we nu verduisteringsgordijnen want het kamertje zit vanaf 12.00 uur in de zon totdat de zon ondergaat en het is anders vanaf het voorjaar echt niet meer te harden. Wil ook nog overgordijnen, waar ik mn ma ff lief voor ga aankijken, maar die doe ik pas als we weten wat het geworden is. Kunnen we op die manier toch nog een draai aan het verhaal geven. Voor de bv of niet discussie. Ja sorry ik ben ook zo'n mega voorstander, natuurlijk ieder zijn keuze hoor, maar ik wil er echt 10000% voor gaan, iets wat ik kan geven aan mijn kindje wat nog steeds beter is dan wat dan ook. Goed het risico dat het niet lukt, ja natuurlijk, daar zal ik wel van balen denk ik, maar na alles wat ik erover gelezen en gehoord heb moet ik zeggen dat de kans dat het niet lukt eigenlijk heel klein is, mensen maken die groot door snel op te geven en niet door te zetten of als er toch een ongemak optreed de brui er maar aan te geven. Goed nogmaals geen aanval op de meiden die ervoor kiezen om geen bv te geven hoor, maar bij mij komt het niet eens in me op om het niet te doen. (alhoewel ik echt geen pottekijkers hoef hoor als ik bezig ben, ben echt te preuts hoor...kan de vk de bevalling ook niet zonder te kijken doen haha) Aan alle meiden die de 30 weken grens overgaan, gefeliciteerd! Weer een grote stap. Voor alle vk bezoekers en echo's VEEL PLEZIER! En geniet. Ga nog wat voorbereiden, wordt een hele lange dag ben ik bang en ik ben eigenlijk nu alweer moe......
he Annika, gaaf je hier nog een keer tegen te komen. Hoop dat je langzaam je leven weer een beetje kan oppakken. We hebben hier veel aan je gedacht en we waren allemaal kapot van alles wat er gebeurde. Sterkte verder meid in alles!
Annika wat knap dat je je hier meldt! We hebben met z'n allen veel aan je gedacht.. nog heel veel sterkte! Heb je al een beetje antwoord op je vragen kunnen krijgen?
We kunnen aardig ons leven wel oppakken. Het scheelt enorm denk ik dat ik er al 1 van bijna 4 heb rond lopen en daar moet je voor opstaan en mee naar buiten en eten koken enzo. veel liefs Annika
Nee Berna Ze hebben die vrijdagavond kweeks en bloedafgenomen zowel bij hem als bij mij. Daar kregen we 4 okt uitslagen van maar er is niks uitgekomen nog. 1 november komt de rest, maar denk niet dat er wat uitkomt dus dan noemen ze het domme pech. mochten jullie en willen dit is zijn site http://youri14092007.vlindersite.nl als jullie het leuk vinden wil ik proberen mee te blijven schrijven ook in het zich dat de bevalling eraan komt bij jullie. Ben dan wel niet meer zwanger maar mischien heb ik nog wel tips ofzo. Als het te confronterend is voor jullie hoor ik dat ook. Veel liefs Annika
Ik zou het wel heel fijn vinden dat je af en toe komt hier Annika.. maar als het af en toe te moeilijk is voor jou is dat ook begrijpelijk.
ik heb er op zich niet zo'n moeite mee. ikbaal natuurlijk als een stekker dat het mis gegaan is bij mij. Ik kan er op zich goed tegen om een baby vast te houden en zwangeren tezien. Kan het alleen niet van mijn schoonzus hebben die is 1 week verder dan ik zou zijn en van haar kan ik het niet hebben door verschillende redenen. Veel liefs Annika
Annika, wat ontzettend moedig dat je hier weer schrijft! Ik heb net op Youri's vlindersite gekeken: wat een prachtig en toepasselijk liedje hebben jullie gevonden bij het afscheid. En wat een klein lief manneke op de foto's. Ik word er helemaal stil van. Ik vind het zo erg voor jullie. Ik ben blij te horen dat je de moed niet laat zakken. Inderdaad is jullie dochtertje een mooie motivatie om door te gaan. Hoe gaat Lotte er mee om? Ik vind het zeker niet te confronterend als je hier zou blijven schrijven. Wat moet het erg zijn als ze dan zeggen dat het brute pech was. Een mens wil toch antwoorden op zijn vragen he. Heel veel sterkte! liefs, juni
Lijkt me inderdaad moeilijk gaat de gedachte wel eens door je hoofd voor een nieuwe zwangerschap of wil je daar voorlopig nog helemaal niet aan denken?
Lotte gaat er ondanks de vragen die zij heeft heel goed mee om. Alleen als ik de muziek opzet van de crematie dan breekt ze gaat ze huilen. We willen ondanks wat er gebeurt is en dat ik zo vreselijk ziek was toch nog zwanger raken. Ik ben via de medische molen zwanger geraakt dus volgende week gaan we het er wel weer overhebben. Veel liefs Annika jullie mogen alls jullie willen mij toevoegen op msn. miss_culemborg_1985@hotmail.com
goedemorgen dames, Annika, wat fijn om wat van je te horen! Knap hoor, dat je zo kort na het overlijden van Youri* alweer met ons wilt kletsen. Heb je veel steun in je omgeving gekregen? De 3D foto's staan op de beebiesite, dus wie wil..... bij deze! Moet wel zeggen dat hij erg eigenwijs was en niet mee wilde werken gisteren. ik zag de bui al helemaal hangen! gelukkig hebben we toch nog mooie plaatjes kunnen maken!
hoi Roxy. Dat is baby eigen zodra het even kan liggen ze dwars van mijn man en ouders natuurlijk veel steun, maar verder krijg ik bij sommige het idee van owjee als ze er maar niet over begint ofzo. Heb het verwijt ook al gekregen van mijn schoonzus dat ik haar ontloop enzo terwijl i kgewoon weg geen zin in har heb. We hadden zondag feestje en alles broers van mijn mans kant zaten bijelkaar dus Maarten en ik gingen erook bij zitten en toen ging zij gauw weg. Dus ja wie ontloop wie nou. Veel liefs Annika
Kennelijk is zij niet volwassen genoeg om normaal met de situatie om te gaan. wel kinderachtig! Alsof het besmettelijk is. ik zou het haar wel zeggen, hoe wil ze dat met de volgende verjaardag gaan doen? ben even boodschapjes doen! tot zo!
Allereerst wil ik even zeggen, Annika, wat knap meid dat je hier al weer mee kunt schrijven. Het is idd wat je schrijft, je hebt nog een dochtertje rondlopen waar je voor moet zijn en die je nodig heb. Maar denk ook aan jezelf hoor. Het is voor mij heel herkanbaar dat mensen je ontlopen. Gelukkig is dat bij mij nu niet meer, maar ik blijf wel het idee houden dat als ik Danischa zeg, dat sommige mensen zenuwachtig beginnen te worden. Dat ontlopen gaat er wel af.... Eindelijk vandaag 30 weken! ! ! ! ! Nog maar maximaal 11 weekjes en dan heb ik mijn kleintje! roxy, wow! Wat een mooie foto's van je dwarsliggertje! knap kindje hoor
Dankjewel Meliske! Hij heeft mike z'n mond (gelukkig!), dat hebben we kunnen zien, ik heb van die dunne lipjes en hoopte echt dat hij ze niet zou krijgen! ben nu echt even boodschappen doen
ja is ook zo roxy Op mijn verjaardag is ze niet geweest. en op de crematie ook niet met de rot smoes we stonden in de file terwijl we overde zelfde snelweg zijn gekomen. Maar we hadden aangegeven dat ze haar dochtertje niet mee kon nemen. Want ze is net 1 kan net lopen en wil niet zitten en word onrustig en we gingen iets speciaals doen met kaarsjes. Veel liefs Annika
goeiemorgen, roxyrox leuke babysite en mooie echo's hoor. anita1975 ik heb mijn vorige controle al om de 3 weken gehad en over 3 weken mag ik weer.je kan ook vragen of je eerder mag komen voor je eigen gevoel 00marij veel succes vandaag bij de groeiecho.ik hoop dat alles goed is. alweer een aantal die de 30 weken gehaald hebben anneliesje wat naar voor je tante.gaat het een beetje met jou?kan me zo voorstellen dt je er veel mee bezig bent.sterkte meid borstvoeding geef ik lekker in de schommelstoel op de beebkamer!ik hoef er ook geen pottekijkers bij hoor. marieke je moet doen waar jij je prettig bij voelt.als je liever de fles geeft is dat toch ook prima.ga gewoon op je eigen instincten af bij de een doet het pijn en bij de ander niet.ik vond het fijn om mijn zoontje bv te geven maar heb het ook maar 2 maandjes gedaan hoor missfrodo wat een lange dag vandaag! hey annika wat fijn om iets van je te horen.heb veel aan je gedacht. meid als jij het graag wilt ,wat ik echt heel knap vind,lekker hier blijven komen. wel vervelend van je schoonzus.ik kan juist heel goed begrijpen dat je hebt laten weten dat hun dochter er niet bij kon zijn.als ze zelf hadden nagedacht zouden ze dit zelf bedacht hebben. meid nogmaals heel veel sterkte en moet voor nu en de toekomst.
marieke, meid, als jij niet volledig achter de bv staat, moet je het echt niet doen. Ook niet als andere in je omgeving het raar vinden. Er is geen schande aan flesvoeding hoor, en het is net zo goed. pfff ben bekaf, heb even gestoft, gestofzuigd.... nu moet ik nog dwijlen en de vogelkooi schoonmaken... denk dat ik dat maar vanmiddag ga doen.