Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha ja ik doe nu niks meer ;)

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    groot gelijk.
    ik moet nog beginnen :oops:
    ga eerst de haren van mijn zoontje knippen

3. Niet meer actief

wow, meliske, jij hebt al veel gedaan! ik kom net mijn bed uit.

annika, knap van je dat je toch nog met ons wil kletsen hier, de rest heeft al zoveel lieve dingen gezegd en daar sluit ik me bij aan.

Roxy, de foto's zijn leuk hoor van je kleintje.

Ik heb trouwens gisteren mijn bevestiging gehad voor de cursus "borstvoeding", ik dacht dat het 1 avond was, maar het zijn er 4! (4 x 2 uur)
    Nou ja, ik hoop dat het zinvol is.

Ik heb echt een kledingprobleem, ik stond vanochtend ook alweer een kwartier kleren aan/uit te trekken, nou begrijp ik waarom ze vroeger alleen maar grote truien aanhadden tijdens de zwangerschap! hahaha
    (tis wel gelukt trouwens om er nog een beetje modieus uit te zien)

4. Niet meer actief

Kroonj: volgens mij moet je een voogd laten beschrijven in je testament

Anitadejong: je taart ziet er errug lekker uit!

Marij: kreeg je geen rare gezichten toen je niemand van de kant van jouw man koos voor peetoom/-tante?
    Vandaag de groeiecho. Heel veel succes meid! Laat je hier meteen ff weten hoe het was?

Roxy: Mooie site! Wat is het toch apart om te zien die 3d foto's! Wel mooi hoor! Wij hebben a.s. dinsdag 3d echo.

Lefbekkie: dat klinkt idd niet echt als een leuke vk! En wat stom dat ze dat zegt van het geslacht... Daar zou ik ook wel pissig om zijn!

Guppie: wat goed dat je hond het nu goed doet zonder bench! Ik laat onze hond ook altijd gewoon los in de kamer, ben blij dat ik die bench niet meer nodig heb!

AnneLiesje: jeetje wat een rotbericht van je tante... Wens je tante veel sterkte...

Marieke: als je nu al stiekem hoopt dat borstvoeding niet lukt, zou je er dan wel aan beginnen? Ben het eens met de uitleg van AnneLiesje. Het is een persoonlijke keus van iedereen toch? Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je 'het niet eens wilt proberen'.

MissFrodo: van 8 tot 18 is een lange werkdag! Veel sterkte ermee! Inmiddels heb je er al 2,5 uur op zitten!

Annika: wat goed en knap dat je er weer even bent meid. Kan me voorstellen dat dat héél moeilijk voor je is... Ik vind het leuk als je hier mee blijft kletsen, als het niet te moeilijk voor je wordt.
    Jeetje dat is ook confrontrerend dat je schoonzusje 1 week verder is dan jij zou zijn nu... En niet op de crematie geweest?! Dat kan je echt niet maken vind ik.

Verder voor iedereen die op de 30-wkn zit: gefeliciteerd met weer een mijlpaal!

Oh ja, ik heb nog een smsje van Joyce gekregen dat alles goed met dr is. Ze kon alleen niet achter de laptop, dus vandaar dat ze al even niet meer hier is geweest. Iedereen de groetjes van haar!

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    annika wat fijn dat je met ons komt meekletsen af en toe. het zal idd niet altijd makkelijk zijn om met ons te kletsen
    ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

anneliesje wat erg van je tante.

ik heb woensdag 31 oktober om 12.00 intake van de kraamzorg.

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoe kijken jullie uit naar de bevalling?
    en waar gaan julle bevallen?

Veel liefs Annika

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy, wat knap van je dat je zelf de haren van je zoontje kan knippen! ik zou het denk ik echt VERknippen :)

anitadejong, hihi ja vroeger hadden ze alleen maar van die simpele overgooiers en alles wijd.
    ik heb er nu geen probleem mee om iets aan te trekken, wel als ik niet zwanger ben :(

linda, fijn dat we weten hoe het is met joyce!

gaan jullie het bed op echte klossen zetten of gebruiken jullie bierkratten? ik heb gedacht aan biekratjes..lijkt me net zo makkelijk.

8. Niet meer actief

Ik weet het nog niet met dat bed Meliske. Roy zegt dat ons bed heel moeilijk is om omhoog te zetten.

Ik zou trouwens gewoon thuis willen bevallen Annika. Zie er niet tegenop. Denk er ook nog maar niet teveel over na. Hij moet er toch uit hè? :D

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    annika,

ik ga in het ziekenhuis bevallen, ik mag niet meer thuis. omdat onze baby te groot is.

ik zie wel een beetje tegen de bevalling op, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. ik heb nog nooit een verloskamer e.d. van binnen gezien en vraag me wel vaak af hoe het allemaal zal zijn en wat er dan gaat gebeuren als ik weeen krijg e.d. en waar ik dan naar binnen moet bij het ziekenhuis en zo. merk dat ik daar heel veel over droom de laatste tijd. maakt me wel een beetje angstig.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik haal wel klossen denk ik. mike drinkt bijna geen bier en om nou met 4 lege kratjes van de AH naar huis te gaan zie ik ook niet zitten. en de thuiszorgwinkel zit bij ons op het winkelcentrum.

Annika, laat haar maar lekker in haar sop gaar koken, het zegt genoeg over haar volwassenheid!

ik wil nog steeds graag thuisbevallen, maar dat wil nog niks zeggen bij mij. hahaha misschien wil ik straks toch wel naar het ziekenhuis.. ach ik zie het wel. ik kijk er wel erg naar uit, helemaal nu ik gisteren de echo heb laten maken

11. Niet meer actief

Moppie: ik wist niet dat jij in het ziekenhuis moet bevallen omdat jullie beeb te groot is. Is ie nu al zo groot dan?

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Annika, wat fijn je hier weer even te zien. En wat een mooi mannetje is youri*

De bevalling zie ik niet tegen op, heb er juist zin in! Ik wil wel heel graag thuis bevallen.

Meliske, wij halen ook bierkratjes (kun je gewoon bij de embalage afdeling vragen dan krijg je lege mee!)
    We gaan van het weekend kijken hoe het bed omhoog kan!

Linda, voel je je al weer wat beter? Fijn om weer even wat van Joyce te horen!

Kristy, handig dat je dat zelf kan, haren knippen!

AnitadeJong, ze hebben er zin in bij jullie 4*2 uur! Ik vond het in ieder geval heel zinvol

Roxy, leuk hoor de foto's en mooie site heb je gemaakt!

Ben ik de enige die aan het werk is?

13. annika1985

ey moppie dat verteld de verloskundige of gyneacoloog wel.

Wanneer je moet bellen enzo
    Ik ben van Youri op een kraamsuite bevallen, met eigen douche en wc en keukentje enzo

veel liefs Annika

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Moppie, de meeste ziekenhuizen hebben wel voorlichtings avonden over bevallen in het zh. Hebben ze bij jullie niet zoiets? Dat kan vast een hoop onzekerheid weg nemen!

15. Niet meer actief

Voel me wel al iets beter ja, veel geslapen dat heeft me wel even goed gedaan!

Heb trouwens nu last van soort ongesteldheidskrampen, volgens mij had iemand meer hier last van pas... Enig idee wat dat kan zijn?

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    linda idd. de baby is veel te groot. met mijn zwangerschapsduur zou hij kleiner moeten zijn. ik heb maandag extra echo en dan gaan ze alles nog een keer nameten. en dan wordt er weer een nieuwe datum bepaald.is wel spannend.

17. annika1985

Dank je Anneliesje.

Veel liefs Annika

18. ProudMum

Denk dat ik toch maar wel naar zo'n voorlichtingsavond ga voor de zekerheid

19. Niet meer actief

Dat klinkt wel luxe een kraamsuite... Hebben ze die in ieder ziekenhuis dan?

20. ProudMum

bij het WKZ niet geloof ik

Deel Deze Pagina