Goedemorgen, Zo voel mij een stukje fitter na een lange nacht slapen gelukkig. De kleine ligt nu overdwars, ziet er erg gek uit moet ik zeggen maar nu voel ik mijn Iscias tenminste niet Net bloed laten prikken, deze vrouw deed dat een stuk beter dan die muts in Beverwijk moet ik zeggen. De vorige keer heb ik 3 dagen last gehad van mijn arm en nu helemaal niet Maandag krijg ik de spuit. Guppie, toch niet stiekum naar je werk geglipt he? Marij, super je goede echo Anita, gefeliciteerd met de kleine van je zus enne wat een mooie namen. Linda, fijn dat het goed gaat met Sem. Anita, ik ben jaloers heerlijk nog even in zo'n luxe huisje...Geniet ervan! Babyboom kijk ik nog wel terug via uitzending gemist, kijk tegenwoordig bijna niets meer direkt op tv. Kristy fijn dat de staaltabletten aanslaan en je past je jas nog Ik groei intussen al bijna uit mijn positiejas. Hopelijk ben ik niemand vergeten, zo ja excuus
Trouwens wat betreft de draagdoeken. Wij hebben van Lodger de shelter (volgens mij heet het zo) en volgens mij is die ideaal. Ook hebben we 3 MiniMonkeys (ja weet het beetje veel) en die willen we voornamelijk gebruiken als hangmat in de box.
nou, laat die van mij maar weer lekker met zijn hoofdje naar beneden gaan liggen! dit voelt echt niet prettig!
Roxy die choco voor de senseo is al wel in de handel hoor, wordt al volop reclame voor gemaakt ed ook. Berna ik zit ook al op plus 13,5 kilo hoor, volgens mij is dat in onze groep aardig gemiddeld. Guppie; jij weet al wat je te doen staat he! Doen hoor! (al begrijp ik je gevoel wel, ben net zo )
ik werd vanmorgen zoals elke ochtend wakker met een keiharde buik. Net of ie dan helemaal tegen mijn buikwand aanligt.. ik voel dan links ook zijn ruggetje als ik dan eenbeetje masseer is het niet hard meer en gaat ie bewegen heel gek
hij ligt nu in stuit, maar het voelt niet echt prettig! het is een heel raar gevoel, heb ook het idee om rechtop te moeten zitten. lekker hangen op de bank is er niet bij helaas
owja, ik zie het nu pas op de site van senseo! hmm, dan hebben ze dat verkeerd verteld gisteren. maar hij is erg lekker
Herstel; op de site staat koffie met choco, ik heb gisteren de choco gehad zonder de koffie erin. Deze is dus nog niet op de markt
haha ik ben een proefkonijn van OP&P dat zit bij ons in utrecht soms proef je nieuwe dingen, soms bestaande dingen omdat de fabrikant je mening wil weten omdat het product al zo lang bestaat. dus ik proef producten en daar krijg ik geld voor. zo handje contantje. erg leuk en meestal met een half uurtje ben je klaar.
leuk bijbaantje! ff proeven als eerste en ook nog wat geld ervoor krijgen. is toch leuk! die choco lijkt mij ook wel wat! ik voel ons kleine mannetje haast niet vandaag. gistermiddag ook niet eigenlijk. misschien is ie anders gaan liggen. is ook wat, ene dag klagen dat hij zo hard schopt, andere dag dat je hem nauwelijks voelt. Nou ja, ik blijf blij als onze uk straks gezond en wel in mij narmen ligt. en voor nu, als dit zo blijft ga ik vanmiddag maar weer ff doptonen (langleve dat ding!) linda, fij ndat sem al naar een lichtere afdeling mag. drinkt hij al zelf uit de borst of fles, of heeft hij nog sondevoeding? en hoe zwaar is hij? trekt je vriendin het een beetje? (vond het zelf zo'n moeilijke tijd dat mijn dochter nog in de couveuse lag en ik al thuis was). nou, mijn werk schiet voor geen meter op. kap er mee, ga een omelet eten en zie vanavond wel verder!
Een omelet, dat klinkt goed Marij! Ga ik zo ook maken denk ik! Bianca kolft nu, uit de borst drinken doet ie nog niet, maar hij probeert het af en toe wel dus dat is een goed teken! Met Bianca zelf gaat het nu wel goed, maar ik denk dat er nog wel zware momenten gaan komen hoor! Lijkt me erg zwaar en vermoeiend, om steeds op en neer naar het ziekenhuis te moeten rijden... Ik weet niet hoe zwaar ie nu is, net na de geboorte woog hij 1675 gram.
Linda, mag ik ook die robot stofzuiger lenen? Gelukkig is het verharen van de hondjes weer over! Guppie, je hebt nu wel meld plicht hoor AnitadeJong, lekker hoor! Veel plezier. Anita19745, gefeliciteerd met je neefje! Lekker knuffelen vanavond. En verder weet ik het al niet meer! Ik zit nu thuis heb me ziek gemeld en weet niet of ik weer aan het werk ga voor mijn verlof. Ik wilde gewoon gaan werken maar ik kwam binnen zag die trut zitten en dacht nee dit trek ik niet. Mijn andere collega vroeg later is er iets.... nou sindsdien kan ik niet meer stoppen met huilen... Nog wel gesprekken gehad met diverse mensen, maar ik trek dit niet meer. Heb als sinds gisteren avond een keiharde buik kan nooit goed zijn voor die kleine...
Goed gedaan AnneLiesje! Kan me voorstellen dat je het echt ff niet meer op kan brengen! En die harde buik, is idd geen goed teken! Het lijkt hier wel pakjesdag vandaag! Net weer de postbode aan de deur, maar dit keer met het kraampakket! Valt idd een beetje tegen, maar er zal wel alles in zitten wat we nodig hebben... Vind het knuffeltje van CZ wel leuk trouwens, onze kamer heeft de kleuren oranje en de knuffel is ook oranje, dus dat past wel!