Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anneliesje goed van je dat je je ziek gemeld hebt

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben thuis hoor, haha!
    Ik ben de hele ochtend in bed gebleven, aangezien ik niet wist hoe ik eruit moest komen ;)
    Ik moet zeggen dat de pijn al wat minder is, ik kan nu redelijk ontspannen lopen. Slapen gaat hier ook al niet lekker meer. Ik kan nog maar op 1 zij liggen en na een tijdje krijg ik daar bekkenpijn van. Omdraaien is ook een hel, dus ik slaap steeds maar een paar uurtjes.

Ik heb besloten echt aan te gaan geven dat ik niet meer volledig kan werken. De pijn is gewoon niet te harden, en als ik depri ben wordt de beeb daar ook niet vrolijk van.

Merk wel dat zitten nog pijn doet, ik ga maar even een bad nemen en dan even goed bijlezen!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Tjemig Anneliesje, kan me goed voorstellen dat het zo niet gaat. Er zit immers ook iemand in je buik die ook meekrijgt dat jij je niet tof voelt.
    Rust maar lekker uit, stress is nu echt uit den boze (haha moet je mij horen...)

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Guppie, lekker stel zijn we zo! We kunnen elkaar wel goed vertellen wat we moeten doen!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja stom he. Kan mezelf ook wel een kopstoot verkopen, omdat ik best weet wat goed is voor een mens.
    Ik was gisteren ook al aan het mopperen, dat ik echt niet helemaal wil stoppen (niet nu al) ik ga me kapot vervelen als ik nog 12 weken alleen thuis moet zitten... :(

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zo, heerlijk gedouched!

1 deel van het wasje zit in de droger, het andere deel waarop staat dat het niet in de droger mag hangt hier heerlijk geurend te drogen!

zo even een broodje smeren en opmaken, dan kan ik er weer tegenaan vandaag!

7. Niet meer actief

Wij slepen je er wel doorheen hoor Guppie!

Gaan werken met zoveel pijn is ook niets!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    je hebt gelijk Linda!

Ik ga morgen ook maar beginnen met wassen. Als ik wel plat moet zou Rinaldo nog meer moeten doen en hij doet al zoveel...

9. Niet meer actief

En dat doet ie vast ook met heel veel liefde :)

Nee je hebt gelijk hoor, maar wel lekker rustig aan hoor, niet teveel ineens gaan doen!

10. ProudMum

Guppie, wel rustig aan he?

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lekker Roxy!

Als je gewoon elke dag een klein beetje doet komt het ook wel af hoor. Ik heb vorig jaar met een hernia thuis gezeten en kon toen ook bijna niets meer. Dan ben je blij met alles wat je nog doet op een dag

12. ProudMum

klopt, zo doe ik het ook. wil wel nog een beetje gezellig erbij zitten als mike thuis komt hihi

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden rustig aan hoor, als werken niet gaat gaat het niet aan jullie zelf denken...en de kleine.

Nou ik was mijn wasjes zelf wel haha als roland dan moet doen komt het niet goed.
    Zal zo ff naar boven, moet de was maar ff pp halen en op vouwen.

pak ik net mijn mobiel en voel dat hij warm is...dat ding heeft kuren, gaat zo maar uit of gaat vast en dan kan ik niks meer...
    kaartje nu maar ff in andere mobiel gedaan, straks ontploft ie nog...
    nu heb ik geen verzekering op mijn mobiel maar valt hij ook onder inboedel, want Lisa heeft er mee gegooit (nou ja laten vallen).

14. Niet meer actief

Anneliesje en guppie, allebei thuis gelukkig, even wat meer naar jullie lichaam luisteren! harde buiken zijn niet goed, Anneliesje, wat een Kl*** situatie op je werk zeg, bah, kan me voorstellen dat je niet meer wil.
    Guppie, ik hoop dat je nu wat lekker uitrust en je rug wat minder pijnlijk wordt, voel je niet schuldig, je kindje en jezelf zijn het belangrijkste nu.

Linda1980, ik zou zeker kijken bij Landal, tuurlijk centerparcs is superlekker, maar Landal heeft ook mooie parken en die is toch een stukkie goedkoper.
    (persoonlijk vindt ik de landal huisjes luxer, daarentegen zijn de Centerparcs parkvoorzieningen vaak luxer, wij wisselen het af)

15. ProudMum

ik wist niet dat het dan onder inboedel viel!

16. ProudMum

trouwens, dan moet ik mijn verzekeringsagent ook melden dat er een familie lid bij is toch?

17. anita1975

nee dat weet ik ooo niet. ik was de vraagteken vergeten haha
    maar mijn verzekering weet al dat er een kleine bij komt...hij zei ik moest ff kaartje sturen, maar dat was voor de utvaartverzekering....

18. Niet meer actief

Ik zat net ineens te denken dat we ook al lang niets meer van lapeldoorn hebben gehoord. Moest ineens aan haar denken...

Ga zo maar eens een boterhammetje smeren en me aankleden, zit nog steeds in mn ochendjas. En wil ook nog ff een wasje en zo aanzetten.

19. ProudMum

nee klopt linda!

Mijn verzekeringsagent ook, goede vriend van mike dus das wel handig. maar gewoon voor de formaliteiten een kaartje sturen dan toch?

20. anita1975

heey nee, is ze niet weg ofzo?

Deel Deze Pagina