Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

volgens mij kon je die draagdoeken kopen met korting op de beurs!

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Tnx Roxy daar heb ik wat aan! Ik ga volgende week vrijdag met een collegaatje erheen! En heb vrij kaartjes kunnen regelen!

De nieuwe kinderen lag weer op de mat, ff lekker koppie thee gezet en lezen!

3. ProudMum

lekker genieten anneliesje!

wij gaan zaterdag naar de beurs, waarschijnlijk lekker vroeg dan hebben we de hele dag!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy wat een onbeleefde vraag zeg! Ik zou dat niet doen, het is toch niet voor niets dat hij dat abonnement niet op zijn naam kan afsluiten!

Marij, ik heb niet iemand van de directie ofzo gesproken. Ik heb gewoon gezegd dat het de hele week al niet goed ging en dat ik nu eerst rust ga nemen, ook dat ik niet weet of ik er maandag weer ben...

Hiernaast alweer nieuwe buren, nu aan de andere kant. Er ligt veel hout en isolatie spul voor ONZE deur dus er zal wel weer veel herrie komen. Van de vorige keer wel geleerd dat ik nu om 21:30 netjes ga vragen of ze willen stoppen en anders bel ik meteen de politie, in plaats van pas de derde nacht ;)

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou roxy wat een vraag zeg van je zwager, ik zou het niet doen, en fijn dat mike er net zo over denkt....

6. ProudMum

Heel goed gezegt, je weet nooit van tevoren hoelang je ziek thuis blijft!
    Ben zelf leidinggevende geweest en wist precies dat als ze al op konden geven dat na het weekend er weer waren er een addertje onder het gras zat...

dames, ik ga naar de chocomelk toe!

Vanavond een gezellig avondje met mike samen dus kom niet meer online

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anitadejong, wat een goed nieuws!

anita, jeetje wat een naar bericht! Hopelijk komt er toch nog uit dat het niet terug gekomen is!

roxy, ik zou gewoon tegen je zwager zeggen dat je er niet meer aan begint. Punt. Als hij niet netjes geld kan terug betalen zou ik het risico niet nemen.

guppie, groot gelijk hoor! vind het zoiezo niet netjes dat ze die spullen voor jullie deur leggen :(

zooo ben weer afgewerkt!
    Ben nu lekker een paar dagen vrij, woensdag hoef ik pas weer.
    Morgen hebben we feest van mijn moeder, die wordt volgende week vrijdag 50.
    We gaan met een aantal mensen zo'n themadiner doen.
    En mijn moeder, zusje en ik worden opgehaald met een limo morgenavond! GAAAAAAAAAF!
    Voor me moeder een verassing, ik er zoooo zin in!

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    meiden bedankt voor de tips mbt draagdoeken.
    Marij: de minimonkey kun je zien op de site www.minimonkey.nl hier kunnen ze ook al vanaf de geboorte in maar heb je minder draagmogelijkheden (bv niet op je rug) maar ik vraag me af of je alle mogelijkheden wel gebruikt.

Guppie: de shelter lijkt volgens mij wel op de minimonkey maar de minimonkey kan niet in de maxicosi en is van ander materiaal, hoeft bij ons ook niet want we hebben een voetenzak in de maxicosi.

Roxy: ik zou er inderdaad ook niet aan beginnen hoor straks draaien jullie voor de kosten op en dan ook nog vragen om een abo wat 80 euro in de maand kost? ja zo kom je wel aan de bkr registratie. En hoe je dat netjes kan zeggen, ik zou gewoon eerlijk zijn dat je er niet aan begint dat komt misschien minder netjes over maar is wel duidelijk.

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wow Meliske met een limo dat is gaaf! Heel veel plezier morgen!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Meliske dat is gaaf zeg! Veel plezier morgen!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja heb er echt wel zin in!
    hoe is het verder met jou anneliesje?

12. Niet meer actief

Gezellig morgen, met een limo Meliske, echt gaaf!

Roxy, echt niet doen hoor! ben je gek, ik zou het hem gewoon vertellen.

Anneliesje, hoe gaat ie nou met jou?

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

wow meliske met een limo, leuk zeg....
    veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met je moeder....

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  15. Niet meer actief

Dat lijkt me ook wel gaaf idd met een limo! Ik zie al die mensen al kijken en zich afvragen wie er in die limo zit ;) Veel plezier alvast!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    IK heb vandaag een huildagje en morgen ga ik er weer voor!
    Mark belde net die is op weg naar huis en heeft z'n sportmaatje al afgebeld, lekker fimpje huren straks en een mega zak m&m's erbij!

Krijg gelukkig lieve berichtjes van een paar collega's dat ze het echt niet vinden kunnen allemaal en dat ze achter mij staan en ik gewoon thuis moet blijven.
    Het lijkt er dus op dat mijn verlof al is ingegaan!

Wat je zegt Linda, ik zag vanochtend ook een limo rijden en dacht ook wow wie zou daar nou inzitten en morgen zit Meliske er gewoon in!

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ja idd, zelf kijk ik ook altijd van zou er een bekende in zitten...heb er altijd al zooooooooooooo graag in willen zitten! Echt toppie!

anneliesje, laat je maar lekker verwennen vanavond door je mannetje! Morgen weer een beter dagje voor jou hoop ik!

linda, ben je weer helemaal opgeknapt?

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Kopen jullie eigenlijk nog nieuwe kleding? Ik vind het eigenlijk zonde voor die 2 maanden, maar baal ook een beetje, normaal koop ik heel vaak iets nieuws...

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik heb gisteren nog een nieuw shirt (met lange mouwen) gekocht uit de zwangerschapscollectie van JBC. Met wit en blauwe marinestreepjes en ik krijg er helemaal een goed gevoel van als ik het aan heb omdat ik me dan mooier voel. Af en toe voelt een mens zich lelijk en dik en dan doet het deugd om eens iets nieuws te kopen he.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik sta ook steeds op het punt iets te kopen, gister had ik iets heels leuks aan bij de baby dump, maar heb het maar terug gehangen. ik dacht ook, voor die 2 maandjes nog...nu heb ik spijt :(

Deel Deze Pagina