ik wil ook graag nog wat kopen, maar weet niet wat, heb eigenlijk niks.... 1 shirt of trui met lange mou meer niet
ik heb net ff een traantje gelaten hoor, voel me schuldig tegenover Lisa, ik geef me zelf de schuld dat ze niet goed (duidelijk) praat, vanmiddag werd verteld dat ze geen speeen meer mag hebben en de fles pap die ze zo graag wil smorgens en savonds mag ook niet meer, omdat dat niet goed is voor de tong. Begin nu alweer te huilen, ik wil zo graag dat het goed gaat met haar dat ze gewoon kan praten, maar ja ik gaf haar een speen, ik gaf haar die fles pap, maar heb ook het gevoel dat ik het niet delen kan met haar vader, omdat ik weinig met hem mag of kan praten. die vrouw vanmiddag van logopedie zei dat als ze haar fles pap niet meer zou krijgen ze misschien meer gaat eten, terwijl ze ook wel momenten heeft dat ze goed eet, een fles bij Lisa bestaat uit 270 ml melk met 6 van die schepjes (van de babyvoeding) bambix. Ik vind ze is al wat licht 15 kilo nu en heeft het nodig. Ik ga het proberen allemaal maar is niet makkelijk. voel me al zo schuldig door alles wat er is gebeurt, verhuizen, later papa weg en weer verhuizen. nu ben ik zwanger en soms voel ik me niet goed. moet ze spelen en lig of zit ik maar en geen zin om wat met haar te doen..... Ze is nu naar haar papa maar ik vind het altijd maar niks.mis haar nu al en ze is nog maar net weg sorry voor mijn berichtje maar moest het ff kwijt. liefs anita
Kop op Anita, dat je je zo'n zorgen maakt wil al zeggen dat je een goede moeder bent hoor! Er zijn geen goede of slechte dingen, elk kind is anders en en heeft andere behoeften! Als ik je altijd zie schrijven over haar hou je heel veel van dr en dat is genoeg hoor! Misschien dat een keer iets minder in het huishouden doen en iets meer tijd aan Lisa spenderen nog een idee is? En je doet al iets aan haar spraak probleem door met haar naar de logopediste te gaan hoor!
Had weer heel wat bij te lezen.... AnneLiesje, denk dat het erg verstandig is dat je wat rust neemt ja.... Lekker genieten vanavond! Guppie, goed dat je thuis bent gebleven! Over nieuwe dingen kopen, als je het geld hebt, doen! Ik heb best wel wat positiekleding, geleend, tweedehands, gekocht en als ik een dag heb dat ik me nogal een koe voel, vind ik het heerlijk als ik iets aan kan doen waarin ik me goed voel! Heb afgelopen vrijdag nog een leuk truitje bij H&M gekocht. Voel me er super in! Meliske, in een limo, gaaf! Hoe gaat het met je kleintje, is ze lekker actief? Joyce, auw, die compressen, ik voel het hier Ik ben nu antibioticum creme aan het smeren, hoop dat ie weg gaat! En de rest weet ik even niet meer Heb vandaag Babyboom gekeken, janken natuurlijk.... Wat een zegen dat kleintje in m'n buik! We hebben een heerlijk taartje gehaald bij de bakker, ik heb vandaag m'n contract getekend! Heb toch een contract tot het eind van mijn verlof gekregen en niet tot het begin van mijn verlof. Nu wordt alles door het uitzendbureau geregeld met het UWV en hoef ik het niet zelf te doen, joepie! Anita1975 niet huilen hoor, je hebt het beste met haar voor en daar gaat het toch om....
Gefeliciteerd met je contract Marieke! Anita, je bent juist geen slechte moeder, je doet er toch alles aan om het goed te laten gaan met je meissie! Hoe kon jij nou weten dat die speen en fles niet goed zijn voor haar spraak! Heb je oefeningetjes meegekregen bij de logopedist? Ik heb weleens een meisje van 9 in de klas gehad met een infantiele tong en zelfs zij was er binnen een half jaar vanaf. Geen zorgen om maken hoor! Ik ga toch nog maar iets nieuws kopen, heb dat dus ook dat ik me echt lekker voel als ik iets moois aanheb. Alleen is het mooie er bij mij na 3 keer wel af...
anita, lieverd, ik kan je niet meer ik weet zeker dat je een hele goed, lieve moeder bent! je praat altijd vol lof over Lisa! Ze heeft een hele fijne verjaardag gehad! Je gaat met haar naar logopedie! en voel je niet schuldig over haar probleempje met praten. Misschien loopt ze gewoon wat achter. Misschien kun je die fles halveren, naar 150cc? Lieverd maak je niet zo druk hoor, jij doet het goed als jij denkt dat je het goed doet. marieke, gefeliciteerd met je nieuwe contract meid! guppie, als je je niet prettig voelt, gewoon wat leuks kopen hoor, de meeste truitjes kun je na de zwangerschap ook nog aan. Verwen jezself maar lekker!
He meiden ff geen tijd om bij te lezen. Vandaag nieuwe auto gehaald hij is echt super mooi en heeeel ruim! Mijn zusje is nu logeren dus we gaan zo een meidenfilm kijken ( ze is 11) en lekker popcorn maken. Tot morgen!
Wat leuk Berna! Ik heb ook een veel jonger broertje, hij is 15 Is je zusje ook helemaal trots dat ze tante wordt? 8)
Hoi! Guppie: hoe is het nu met je? Joyce: klinkt pijnlijk bij jou. Je bent dan zeker snel gegroeid. Ik heb het niet gemeten, maar de kinderen en collega's zagen het meteen. Marij: gefeliciteerd met de echo! Ik heb hier 2 dagen achter elkaar van 8.30 tot 18.00 gewerkt en was vanmiddag om 14.00 stuk. Ik heb nog de kruidvatdoos gehaald en toen naar huis met kruidnoten en verse sinaasappelsap. Ik had vanmiddag wat steken in mijn buik, maar na een uur plat gaat het wel weer. Baby schopt nog steeds vrolijk! Fijn weekend allemaal!
Leuk Berna! Mijn zusje is ook 15 en ook net zo trots. Ik vond het ook heel leuk mijn zusje als baby mee te maken, voor haar misschien net zoiets. San, het gaat aardig. De pijn is nu wel te houden, al denk ik niet dat het nog weg zal gaan... Zie mezelf niet opeens een rondje supermarkt doen ofzo
Oh my..... Ik zie net dat lieselotje1980 is overleden. Ik weet niet wie ze is, maar wat kan dit toch een heftig forum zijn... Tjee zeg, ben er stil van...
Anneliesje: zie dat je je gisteren ziek gemeld hebt, GOED gedaan meid! JIJ en je kleintje zijn het belangrijkste he... Guppie: Ben blij te lezen dat ook jij lekker thuis gebleven bent! En geloof me dat vervelen dat went ook, je gaat toch van alles doen... Zodra de pijn dadelijk wat minder word (en ik kan het weten... Zit al erg lang thuis ) Anitadejong: Jeetje dat is nog eens goed nieuws meid! Zal mee duimen dat het maandag voor de laatste keer is en dat hij dan genezen verklaard word! anita1975: mmm dat is toch minder meis, hopen maar dat alles goed is/komt. En maak jezelf niet te druk, je bent echt wel een super moeder! Je kan ook niet alles weten he! Jij doet wat je denkt dat goed is voor je kind! Dus daar kan niemand je op afrekenen! Er staat toch nergens de perfecte moeder omschreven... Anders waren we allemaal slechte moeders denk ik... Iedereen heeft zijn eigen dingen meid, maak je er niet te druk om! Probeer gewoon wat ze je verteld heeft... Roxyrox: gewoon zeggen meid dat je het niet meer vertrouwd na wat er gebeurd is en dat jullie het geld niet kunnen missen nu met een kleintje op komst! Meliske: Heel erg veel plezier meid! Geniet er lekker van! Marieke: gefeliciteerd met je contract meid! Hopelijk helpt je AB-creme iets meid! Berna: gefeliciteerd met je nieuwe auto meid! San: valt mee hoor... hihi ik merk wel dat mijn navel begint te trekken... YEAHHHHHHHHHHH, WE HEBBEN DE 30 WEKEN BEREIKT Hier al weer vroeg wakker, had nu dus mooi de tijd om even bij te lezen... Heb sinds gisteren weer enorm veel slijmverlies (zonder bloed dit keer) en ben dus blij als het dinsdag is dat ik weer op controle mag komen... Ga me steeds drukker maken om eerlijk te zijn... Hopelijk kan ze me een antwoord geven waarom dat dat gebeurd... Ik ga donderdag ook mijn angsten met de gyn bespreken... krijg nu hoe verder ik in de zwangerschap kom steeds meer angst dat als het te lang gaat duren er iets met mijn kleintje zal zijn... (hopelijk laat mijn gevoel me nu in de steek en blijft alles gewoon netjes gaan) Ben benieuwd wat ze zeggen... Allemaal een heel erg fijn weekend toegewenst! Jeetje wat een verhaal hee vanlieselotje1980... Word je toch wel even stil van hoor...
jeetje dat nieuws van lieselotje... wat vreselijk erg! Wat moet haar man in een diep zwart gat vallen! Eerst de tweeling, en dan zijn vrouw...