Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    poeh zeg wat een dag op het forum, het nieuws van lieselotje1980 en de echo van lefbekkie.

Lefbekkie: sterkte en veel succes maandag zal zeker voor jullie duimen.

Geraldine: vervelend die dromen.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoe ging het lopen guppie?

pfff, wat een onzekerheid zeg lefbekkie! kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt om op kraambezoek te gaan. doe lekker waar jij je goed bij voelt, en ookal is het moeilijk, een beetje te ontspannen. je beebje voelt het ook namelijk

3. ProudMum

Jaaah!

Alle babywasjes zijn gedaan!

sorry, moest het even kwijt :oops:

4. Niet meer actief

Wat lekker dat je alle kleertjes enzo gewassen hebt Roxy!

Zo zit ik de dagen af te tellen, nog 2 nachtjes totdat de babykamer er is :D

En daarna wassen....

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden,

allereerst lefebekkie, ik zal hard voor je duimen maandag kan me voorstellen hoe je je voelt zeg...
    laat je maandag weten hoe laat je terrecht kan?
    Trouwens komt me net wat in het zin, mijn zusje had het ook op een echo de 20 weken echo gaf aan dat er ook ruimte zat, ik weet niet meer hoeveel, ze moest naar Groningen in het ziekenhuis en daar is er nog maals naar gekeken en alles was goed...Hoop dat het bij jullie kindje ook zo is, ga hard duimen meid.

wat een rot nieuws van lieselotje .... las het gisteravond laat toen ik thuis kwam, echt erg hoor...

geraldine, wat vervelend zeg die dromen....

roxy, leuk zeg die babywasjes klaar...ik moet nog...

vandaag ff naar Groningen geweest, ff de stad in...maar wat was het daar druk zeg...pfff...
    niks voor de baby gehaald maar wel een malliot voor mij want ik kreeg vandaag mijn rok binnen en kon mijn eigen malliot nergens meer vinden...

ohw en bij super de boer heb ik de choco gekocht voor de SENSEO....met een houder....dus gelijk geprobeert thuis en het smaakt wel lekker....
    de cups los waren op dus ik zal van de week weer ff kijken...

Oh nog bedankt voor jullie reacties van gister op mijn bericht.... :)

liefs anita

6. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Lefbekkie veel sterkte en hoop dat alles goed is met je kleintje...

7. Niet meer actief

Hallo dames,

Lefbekkie, wat een vervelend nieuws, ik hoop dat het niks ernstigs is, ben benieuwd naar de volgende echo.

Vandaag ben ik naar mijn vader geweest, op visite, was weer gezellig! Ik heb weer een leuk pakje gekregen, tuinbroekje met shirtje, heel leuk!

Vreselijk nieuws van lieselotje!

Nou ik ga idols kijken.

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Lefbekkie dat is schrikken, ik zal voor je duimen maandag en hoop dat het allemaal mee zal vallen.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    roxy, alles al gewassen! Goed zeg!

Marieke, aftellen dus! Krijgen jullie dat de echte babykamer of de tijdelijke spullen?

Lopen ging wel, dat wil zeggen; ik waggelde een paar passen en wachtte daarna tot de hond klaar was met snuffelen. Die vond het wel gezellig geloof ik. Op die manier toch nog 20 minuten gedaan over 300 meter, hahaha!

Ik ben ook zo onrustig. We hadden een flim gehuurd, best een leuke maar ik wilde steeds maar opstaan om dingen te doen. Vervelend! (vandaar ook dat nu achter de pc zit denk ik...)

10. Niet meer actief

De tijdelijke spullen staan al in de hal.
    Krijgen nu eindelijk het echte kamertje :D :whistle:
    Kijk er zo enorm naar uit....

Probeer echt rustig aan te doen en af en toe een stukje te bewegen.
    Alles met mate....

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Hallo lieve schatten :D

Ik wil jullie 1ding zeggen.
    Luister heel goed naar je eigen gevoel.
    Als je je ergens niet happy over voelt of je voelt je onzeker meld het dan.
    En laat je niet zoals ik afschepen van je moet je niet druk maken.
    Zolang je je niet lekker voelt moet de vk/gyn er alles aan doen dat je wel gerust gesteld ben.

Lefbekkie ik heb een kaarsje voor je branden.

Veel liefs Annika

12. Niet meer actief

Anita1975: Het is toch niet allemaal jouw schuld?! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je dochtertje geen dingen meer te mogen geven die het wel graag wil. Lijkt me ontzettend moeilijk! Maar geef jezelf niet de schuld hoor! Jij hebt het allerbeste met je dochter voor! Je komt mij over als een hele liefhebbende moeder!

Marieke: gefeliciteerd met je contract!

Lefbekkie: wat een naar verhaal. Ik zal zeker voor je duimen dat het niets ernstigs is! Dikke knuffel meid, hou je ons op de hoogte?

Geraldine: nog steeds last van die nare dromen?

Ga het berichtje van Lieselotje ook maar even lezen, het klinkt heel erg...

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!

Annika, had je dat gevoel? Dat je wist dat er iets was en dat ze je afscheepten? Vervelend lijkt me dat achteraf...

Ik ga zo lekker in bad en dan maar een beetje relaxen. Ik wil wel van alles, maar gaat niet echt helaas... Vanavond lekker bij mijn ouders eten, gezellie!

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey leuk leuk januari 2008 mama's kwam het toevallig tegen wist niet dat het er was! Toppie allemaal gefeliciteerd meiden!

15. Niet meer actief

Rustig aan Guppie! Lekker relaxen.

Welkom Vivian! Jij ook nog gefeliciteerd!

Wat een nieuws zeg van Lieselotje... Verschrikkelijk...

16. anita1975

annika, naar dat je je zo gevoelt hebt , ik heb van de week bij de vk ook gezegd dat ik vind dat de baby rustig is, een heel verschil met Lisa, ja ze zeiden het kindje kan andersom liggen dus met de rug naar de buik. of het is een rustig kindje. Ik ben altijd al iemand geweest die zich zorgen maakt en snel zorgen maakt. 21 november pas weer een afspraak, maar ik denk wel wat ik eerder ga bellen hoor.

Linda, ik weet wel dat ik het mijn schuld ook niet is, maar zo voelt het dan op het moment wel. Ik vond het ook altijd zo heerlijk als ze die fles nog kreeg, en ze drinkt hem ook leeg ook al heeft ze net warm eten op.
    Ik ga het nu anders proberen en we zien wel hoe het loopt.

marieke, morgen komt je kamertje? geweldig zeg eindelijk...na lang w88

nou ik ga me aankleden, de was opvouwen etc en vanmiddag maar ff langs mijn ouders...trouwens elke keer als ik mijn moeder zie of spreek heeft ze het weer over het geslacht van het kindje.....soms....

liefs anita

17. annika1985

hoi hoi Guppie

Ik heb de hele zwangerschap al het gevoel gehad dat er iets was maar ik wist niet wat.
    Kon zijn dat er iets met Lotte zou gebeuren of met Maarten of met mij zelf.

Veel liefs Annika

18. anita1975

naar gevoel is dat meid, en dan voel je je ook nog de hele tijd zo ziek,
    hoop echt dat er van de week (?) iets uit komt, om het voor jullie makkelijker te maken te accepteren. ook al blijft het moeilijk.

liefs anita

19. annika1985

Hoi Anita

Ik hoop zeker dat er wat uitkomt, hopenlijk word het accepteren dan wat makkelijker.

Veel liefs Annika

20. ProudMum

hoi meiden,

ben er maar heel eventjes hoor. ik ga straks lekker naar het voetballen. Utrecht- ajax dus het zal wel een flinke heksenketel zijn! Laatste keertje dat ik naar het voetballen ga, dus dan maar gelijk goed vinden jullie niet? :oops: Nu maar hopen dat ze niet verliezen, anders zou ik er flink ziek van zijn hahaha.

Marieke, nog 2 daagjes nog joh? Wat fijn zeg, kan je eindelijk gaan beginnen!

Vanmorgen ben ik heel de tijd bezig geweest op het kamertje. Bedje opnieuw opmaken, kasten uitruimen om ze daarna weer in te ruimen....
    Alles wat de kleine de eerste dagen aankan heb ik op knaapjes gehangen ende rest heb ik apart per maat op een plank gelegd.

Ben er helemaal klaar voor! Heb ook sinds kort het gevoel dat ik eerder zal gaan bevallen. Raar he?

Deel Deze Pagina