Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

trouwens, ik had jullie toch verteld over die internetfraude. dat er constant brieven van deurwaarders kwamen enzo? heb gister een brief gehad dat ik overal vanaf ben! sta ook niet BKR geregistreerd! Heerlijk!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, doe je wel voorzichtig bij het voetbal? Het lijkt me doodeng om naar zo'n wedstrijd te gaan!

Annika, ik hoop ook voor je dat er iets uit de onderzoeken komt.

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

veel plezier roxy...

hier nog een buikfoto van zo straks....

4. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Annika, ik hoop voor jullie dat er iets uit het onderzoek komt.

Lefbekkie: ik blijf aan je denken hoor meid. Morgen zal misschien wel blijken dat die verwijding er niet meer is (ik hoop het zo voor je).

Vandaag 30 weken, joepie! Gisteren en vanmorgen alweer goed ons kleintje voelen stampen. Ze lijkt ook al te reageren op de stem van mijn vriend.
    Op 6 november hebben wij nog een vrij uitgebreide echo en nu ben ik daar plots bang voor. Wat als ze ook iets ontdekken dat ze eerder niet zagen. Ik had gedacht dat ik me in de laatste maanden zekerder zou voelen, maar ik word toch bang door alle verhalen. In de libelle las ik alweer een verhaal van een vrouw wiens kindje met 32 weken plots niet meer bewoog. Dan ben je al zo ver en dan gaat het toch nog mis...Ik mag er niet aan denken.
    Annika en Meliske: ik bewonder jullie om jullie kracht om door te gaan nadat er zoiets ergs is gebeurd.

liefs
    juni

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    juni gefeliciteerd met je 30 weken!

Ik heb een rokje aan! Wel eentje met elastiek, een beetje geimproviseerde outfit met buikband enzo, maar eindelijk eens weer leuk! Ben helemaal blij :)

6. Niet meer actief

Hallo meisjes ;)

Ik ga zo de was wegwerken en dan kunnen alle babyspullen in de garderobekamer (lees rommelkamer ;) ) en dan kan ik de babykamer lekker leegmaken en stofzuigen enzo.
    Ow heerlijk! Morgenavond hebben we als alles goed gaat (fingers crossed) ons kamertje :whistle:

(Ja heb je haar weer met haar kamertje..... hihihihi)

Tot later, geniet van jullie zondag!
    In het stadion of saai achter de strijkplank!

Guppie, lees net van je rokje, kun je je daar lekker vrouwelijk en goed in voelen he! Leuke laarzen erbij :D Zonder hak natuurlijk ;)

Nou, nu echt weg, bye!

7. anita1975

ik heb ook een rokje aan...haha ach ja je moet toch wat doen he om er een beetje goed uit te zien...

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Lefbekkie, ik duim voor je mee, wat een naar bericht en dan ook nog het weekend in onzekerheid zitten.

En dan dat bericht over Eliza, pffff dat heftig, heb het niet verder gelezen, maar hoe is het met het kindje?

Ik kwam eigenlijk heel trots melden dat het kamertje bijna klaar is, maar dat lijkt helemaal niet belangrijk meer!

Morgen bel ik wel even de vk voor de zekerheid, ik ben toch bang dat alles stress van nu niet goed is voor de kleine, en weet eigenlijk niet goed of ik nu weer moet gaan werken of niet. Misschien kan zij advies geven.

Ik ga douchen en dan even lekker buiten uitwaaien! Het zonnetje komt hier door.

Hele fijne dag voor iedereen,

Liefs

9. anita1975

anneliesje, ze was zwanger van een tweeling, met 13 weken of zo heeft ze een MK gehad van 1 en een week later van de 2e...zelf is ze een paar dagen er na overleden, ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging, Hellp syndroom.

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Goh, ik wist niet dat je zo vroeg in de zwangerschap (met 13 weken) al zwangerschapsvergiftiging kon krijgen. Toch raar dat de medische wereld, die zo veel kan, soms ook gewoon machteloos staat.

11. anita1975

ja het is gewoon erg, en hoe krijg je zoiets zou je denken, en helemaal al zo vroeg....
    het ging zo slecht met haar dat ze op de ic lag, ik vind het ook zo verschrikkelijk voor haar man, eerst de tweeling en dan ook nog je vrouw...echt erg.

12. anita1975

op zo'n moment dat je die dingen leest en hoort bedenk ik me ook wel eens dat zwanger zijn niet meer zo vanzelfsprekend is, net als het zwanger worden. sommigen die denken ach we willen kinderen en alles gaat zo makkelijk, maar zo mogen we niet meer denken, we mogen blij zijn als het kindje geboren is, en je je kindje gezond in je armen kan hebben, dan pas kan je zeggen dat alles goed is gegaan.
    We hebben hier Annika, die haar kleine mannetje moest laten gaan, dan het berichtje van Lefbekkie, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend meer.
    De 1 word zwanger na jaren de ander is binnen 1 maand zwanger, ik ben ook zwanger geraakt eigenlijk op het moment dat ik het helemaal niet wou. Het was een moeilijke periode, en heb ook wel gekeken en veel dingen gelezen van meiden die er zo lang over hebben gedaan, en voel me dan weer rot tegenover hun. Daarom heb ik geaccepteerd dat ik zwanger was, een abortus ben ik op tegen, ook al ging het op dat moment niet goed in mijn relatie, ik moest het accepteren, want ik kon het niet maken tegenover een ander, die er jaren mee bezig is, die zo graag een kindje wil.

Nogmaals vanzelfsprekend is het niet meer, zoals veel gedacht word.... alles is zo anders geworden met de tijd.

13. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Even een kort berichtje van mij hoor, moest ik toch even kwijt. Super dat jullie zo meeleven denken en bidden is echt bijzonder om mee te maken dat zoveel mensen meeleven die j ehelemaal niet persoonlijk kennen.
    Vanmorgen ook zo'n bijzondere ochtend gehad....Voor hen die niet geloven is het misschien vreemd of raar maar moet het toch ff kwijt. Gisteren raar, emotioneel en niet geslapen. Vanmorgen moest ik in de kerk nog zingen ook. Ik erg gedemotiveerd en geen zin, maar goed. Waren wij helemaal vergeten dat het een bijzondere dienst was namelijk een dienst van gebed en genezing voor de zieken. Ook al is het normaal niet gebruikelijk dat we als band dan het podium afgaan om voor je te laten bidden zijn we nu wel gegaan voor ons kleintje.
    Ons kleintje was ontzettend drujk aan het schoppen en draaien maar op het moment dat we aan het bidden waren dat alles goed mag zijn en zo werd het helemaal rustig en ik ook. Sterker nog ik kon daarna gewoon weer helemaal rustig en beter dan ooit mn solo zingen echt super heel emotioneel, maar wij mogen weten en geloven dat er voor ons kleintje gezorgd word.

Sorry neemt zeker niet alle spanning weg voor morgen, maar was zo bijzonder en het gaf ons zoveel moed en hoop op dat moment.
    Morgen kom ik verslag doen voor nu even geen forum moet echt even mijn gedachten ergens anders op.

14. Niet meer actief

hallo dames,

Lefbekkie, wat mooi, wat er in de kerk gebeurde!
    Ik zal morgen flink voor je duimen, net als iedereen hier!

anneliesje, fijn dat het kamertje klaar is!

Marieke, voor jou duim ik ook, dat het morgen helemaal goed komt met je kamertje!

Roxy, ik hoop dat het niet teveel gedoe wordt bij utrecht-ajax, kan soms heftig zijn! ik hoop dat jullie in een goed vak zitten! Trouwens lekker dat jullie van die internetfraude afzijn.

Annika, ik heb bewondering voor je, ik vind het zo lief dat je ons advies geeft en met ons meekletst.
    (ik heb babydejong aangemeld op youri*'s vlindersite als vriendje)

ik vind trouwens iedereen zo lief voor elkaar hier, geeft echt een leuk gevoel, terwijl je elkaar niet kent, best speciaal!

Nou dames, geniet van de zondag verder.

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Lefbekkie: Jeetje meid, dat is schrikken hee... Ik duim heel erg hard mee voor je!
    En mooi hee van de dienst van vanmorgen! Geeft je toch weer een beetje kracht he!
    Ook hier blijft er een kaarsje branden tot we wat gehoord hebben van je!

Geraldine: hopelijk heb je afgelopen nacht beter geslapen meid,
    blijft altijd vervelend die dromen... misschien dat je te warm ligt, dan krijg ik ook (nare) dromen...

Guppie: ben blij dat je jezelf weer wat beter voelt meid! Doe voorlopig nog maar even lekker rustig aan!

Mariekepieke: fijn he meid, hopelijk schieten die laatste dagen nog op voor je... Is en blijft altijd leuk als ze het kamertje komen brengen!

Vivianmaas: Jij ook welkom hier meid! en natuurlijk gefeliciteerd met je kleintje in je buik!

Annika: Hebben ze jou wel geloofd toen je zei dat er iets niet goed voelde? (sorry dat ik er naar vraag en als je het er niet over wilt hebben even goede vrienden hoor meid!)
    Zoals ik namelijk in mn vorige bericht al schreef, ik heb dus sinds korte tijd dat onbehaagelijk gevoel dat als het nog lang duurt dat het niet goed gaat...
    En als ik jou bericht zo lees dan krijg ik wel het gevoel dat ik er ook
    echt iets mee moet gaan doen...

En hopelijk komt er idd iets uit die onderzoeken!

Roxyrox: fijn meid dat het opgelost is, je maakt je er toch druk over he als die brieven blijven komen...
    Ben blij dit goede nieuws te horen hoor! Ennuh have fun bij het voetbal!

anita1975: lekker buikkie meid!

Juni: Yeah, gefeliciteerd met de 30 weken meid!

Hier net pas uit bedje en duik er zo meteen weer in... Waren gisteren bij vrienden op feest geweest en lag daar toch al op tijd op bedje (hadden heel lief een bedje voor me opgemaakt zodat ik toch lekker kon slapen)
    Alleen halvewege de nacht heb ik weer krampen gekregen... Niet zo heel erg, maar ze zijn toch zo nu en dan duidelijk aanwezig... Toch maar weer verder proberen te slapen en dat lukte op n gegeven moment... vanochtend naar huis gereden en dus meteen weer naar bedje gegaan...
    Nu nog niet echt een lekker gevoel in mn buik, maar kijk het nog ff aan...
    Anders bellen we straks gewoon weer... (laat dan altijd ff hier iets weten...)

Ik spreek jullie vandaag niet meer, want duik dus weer lekker terug het bedje in!

Allemaal nog een hele fijne zondag meiden en ik denk aan jullie!

Dikke kus

16. Niet meer actief

Joyce, goed op jezelf en je kleintje passen hoor, en luister naar je gevoel.

Lefbekkie, wat een mooie ervaring in de kerk, ik krijg er kippenvel van....
    Hier word aan je gedacht hoor.

Zo, hier het kamertje zo goed als leeg gehaald, de grote dingen mag Maarten doen.
    Alles even goed gezogen en van mij mag het kamertje komen....
    Zit nu af te koelen, men, altijd zo'n last van klotsende oksels als ik druk ben, hahahaha ;)

17. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    wat verschrikkelijk dat nieuws van eliza

lefbekkie ik hoop dat morgen alles goed is.

schijndelsvolk als er iets is gewoon op tijd aan de bel trekken hoor, het is tenslotte jullie kindje

mariekepieke van fijn dat het kamertje bijna komt.

vivianmaas welkom

ik heb morgen de extra echo en moet wel zeggen dat ik een beetje zenuwachtig ben voor wat er gaat komen, ze zei dat ik me niet druk hoefde te maken, maar stiekem doe je dat toch een beetje.
    we zullen wel zien morgen, ben wel benieuwd.

18. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi Schijndelsvolk

Als ik belde naar het ziekenhuis dat ik weer minder leven voelde mocht ik gelijk komen, maar het is voor hun zo moeilijk om die onzekerheid weg tenemen.
    Ze hebben liever dat je te vaak komt dan dat je wacht.
    Het is jullie kind en jij als moeder of als moeder is spe voelen alles sterker aan.

Veel liefs Annika

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Joyce, niet te lang doorlopen hoor!

Ik heb al een paar keer gebeld dat ik minder leven voelde, maar werd steeds afgescheept dat als ik het 5 keer voel dat het genoeg is. Op een normale dag voel ik de beeb wel 50 keer, dan is 5 keer wel heel weinig opeens.

Vandaag is ze ook weer rustig, maar probeer me er niet druk om te maken. Ze laat nog wel voelen dat ze er is.

20. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    De dromen gaan gewoon gezellie door :(
    Word er wel een beetje shaggie van hoor! Maar goed zal er wel door heen moeten! Nog ff ;)
    Verder gaat het wel lekker.. Alleen mn vent zit te zeuren als hij 1x wat moet doen.. Word er een beetje moe van.. Ach dat krijg je als hij al 6 weken thuis zit..
    Lefbekkie... Wil jou nog ff heel veel succes wensen!
    Liefs, Geraldine

Deel Deze Pagina