dank jullie wel meiden! Jullie krijgen morgen een update, wordt om half negen gebeld voor een afspraak ik hoop dat we maandag nog heel snel terecht kunnen!
flauw hoor maar ja sorry mijn bui is ff heel erg flauw nu haha hoop dat ik wat kan slapen, alleen die morgen voor onderzoek of echo moeten succes! (weet inmiddels wel dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap GEEEEEEN extra echo;s wil, we zien het wel als het zo ver is want dit kan echt niet goed voor mij en de kleine zijn...
Sorry meiden ik heb al even niet gepost hier op het forum... Erg druk geweest en er gewoon niet aan toe gekomen. Ik heb dus ook niet alles bijgelezen maar hoop dat het allemaal goed gaat hier met de buikjes en de beebjes... Met mij gaat het op zich allemaal prima maar ben erg toe aan verlof merk ik. Op mijn vrije dagen ben ik steeds ook weer druk met fysiotherapie voor mijn zoontje, controle kinderarts, controle eigen zwangerschap.... Er is geen dag dat ik niet iets 'moet'! Lefbekkie ik duim voor je dat alles goed is! Verder inderdaad een afschuwelijk bericht over Lieselotje1980. Ben er erg van geschrokken. Helaas gebeuren die dingen toch af en toe al zijn ze zeldzaam. Een ex-collega van mij heeft ook HELLP gehad en is haar kindje na 24 weken zwangerschap verloren. Dat zijn gewoon hele trieste verhalen. Ik wens de nabestaanden in ieder geval sterkte. Hopelijk kom ik weer wat meer aan het forum toe vanaf nu want ik wil natuurlijk wel weten hoe het jullie allemaal vergaat!
Ik zal zeker het lijstje invullen mariekepieke , nu even niet want ik moet zo gaan werken. Wat een tijd he. Ik ben 25-01-2008 uitgerekend san0976. En pacific 14 december gaat mijn verlof in, kan echt niet wachten ik leef daar echt naar toe! Nog 6 weekjes! Lefbekkie succes vandaag!
Vivian: schiet al op he! mss79: manlief hier kijkt ook vol verbazing naar alle tekst die hier al per dag verschijnt. Ik ben normaliter niet zo'n forumtypje, dus hij vindt het erg grappig als ik met pen en papier aantekeningen maak! Veel plezier alvast met de pretecho woensdag! Wij gaan met vrienden zondag naar de jonge gezinnenbeurs. De hondjes gaan een dagje naar andere vrienden toe. Zij passen eigenlijk altijd op ze, want de oudste hond heeft redelijk ontzag voor ze en het zijn hele lieve vrienden! Bij ons luistert ie prima, maar bij de meesten weigert ie los te komen en gaat ie zijn eigen gang.... Als de bevalling begint gaan de honden daar ook heen. Lefbekkie: het schiet al op, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Lefbekkie: ik denk dat het een hele mooie dienst is geweest gisteren! Ik denk aan je vandaag. Joyce: als je het niet vertrouwt, geef dat dan aub duidelijk aan. Vaak klopt je eigen gevoel heel goed! Marieke: vandaag het kamertje, spannend! Moppie: succes vandaag bij de extra echo. Geraldine: toevallig gisteren ergens zitten lezen dat bij deze duur van zwangerschap de nare dromen toe kunnen nemen. Had iets te maken met angsten of alles wel goed gaat. En blijkbaar kun je je dromen nu beter onthouden. Kristy: die robocleaner is echt super! Haha ik hoef nooit meer te stofzuigen! Vivian: leuk hoor een 2e meid! Je dochtertje zal ook wel helemaal trots zijn dat ze grote zus wordt nu of niet? San: ik werk 9 uur op een dag, 4 dagen in de week. Is wel zwaar hoor, maar het is nog wel te doen. Scheelt denk ik wel, dat ik de hele dag achter mn bureautje kan blijven zitten en mn collega's heel lief voor me zijn. En trek ik het niet, dan neem ik gewoon wat uurtjes vrij. Mamasu: fijn dat je weer wat van je laat horen en dat het allemaal goed met je gaat! Ik zal ook blij zijn als ik verlof heb, nog 8 weken zucht... Hier weer aan het werk vandaag. Geen zin in, maar goed haha. Morgen pretecho, heb er zin in! Oh ja, we hebben trouwens een weekend Centerparcs geboekt. Mn schoonvader kreeg 60 % korting. We gaan 23-nov, met mijn ouders en schoonouders en de honden. Lekker hoor!
Oh ja, ben gisteren trouwens bij Sem geweest. Wat is ie nog klein hoor. Hij weegt inmiddels 1700 gram, doet het hartstikke goed. Ligt wel nog aan de sondevoeding, maar probeert het af en toe ook wel zelf. Maar ongelooflijk dat zoiets in je buik groeit, kreeg wel ff tranen in mn ogen.
Linda, wat lekker centerparcs! nog even genieten. Ik ga over een uurtje naar de gyn, daarna kom ik hier nog even vertellen hoe het was, en vanmiddag vertrekken we lekker naar Landal Greenparks.
Lefbekkie: ik denk aan je vandaag en duim voor je! Anitedejong: veel plezier bij de echo vandaag! Marieke: veel plezier met het kamertje! Geraldine: ik droom elke nacht over mijn kindje en her is altijd wel iets fout: of ik vergeet het een hele dag eten te geven, of mijn moeder legt het in een kartonnen doos te slapen, en vannacht om 4u werd ik er zwetend van wakker: ik droomde dat ons kindje geboren was en dat we het al de eerste 2 dagen niet mochten zien en ik probeerde steeds in het ziekenhuis te komen en telkens hield iets of iemand me weer tegen. Ik heb ook ergens gelezen dat in de 8ste maand de dromen heel intens worden. Gisteren zijn we naar koopzondag in Terneuzen geweest en we hebben ons weer eens laten gaan: in de HEMA: BV-kussen, tummytub, wieghoeslaken, wieglaken, wiegdeken. En dan in een kinderwinkel daar een maxi-cosi cabriofix die van 159 naar 129 euro was afgeprijsd. Ik zal eens wat nieuwe foto's zetten binnenkort, van onze spulletjes en van het kamertje. Fijne dag iedereen! juni
Oh ja, dat wilde ik nog tegen Guppie zeggen: ik slaap tegenwoording met zo'n borstvoedingskussen en het slaapt echt heerlijk! Die leg ik tegen mn buik en tussen mn benen en dat moet ook fijn zijn als je last hebt van bekkenklachten. Misschien een tip voor jou?
lefbekkie, ik denk aan je vandaag! linda, lekker zeg nog even naar center parcs! juni, je hebt jezelf weer lekker verwend met leuke spulletjes, groot gelijk meid! vivian, welkom meid! nog 6 weekjes, dat schiet al lekker op he! mamasu, fijn dat alles goed gaat met je! hier een rustig weekendje gehad, behalve zaterdagavond. We werden dus opgehaald met een limo, echt GEWELDIG! super gaaf om een keer mee te maken. Het was een leuk feestje en me moeder heeft flink genoten. Voor mij was het erg vermoeiend, was om 22 uur al bekaf! Zondag hebben we het geboortebord afgemaakt. We hebben de naam erop geschreven. Echt heel mooi! We wilden het eerst met zwarte verf doen, maar het leek ons makkelijker om het met zo'n watervaste zwarte stift te doen, denken jullie dat dat blijft zitten als het buiten regent?
ja he dat lijk mij ook wel. denk dat ik straks effe ene stukkie hout ga verven en dan met die stift er wat op klieder en dan effe in de regen zet om te testen
Dames even een vraagje, Wij hebben hier een knuffel van happy horse met zo'n "trektouwtje" waar het deuntje van altijd is kortjakje ziek uitkomt. Deze leggen we nu al vanaf een week of 20 iedere avond voor het slapen gaan op mn buik, en altijd reageerd de baby er dan op.... Nou is deze knuffel het aan het begeven! Mist een paar klanken. Ben al op zoek geweest naar een vervanger maar helaas kan m niet vinden! Wil er juist weer 1 met dit deuntje omdat wij denken dat de baby hier ondertussen aan gewend is en als de baby er is willen we dit natuurlijk blijven doen zodat het vetrouwd klinkt. Dus wie weet waar ik een knuffel kan vinden die altijd is kort jakje ziek "zingt"? Alvast bedankt ik ga nu werken en heb echt geeeeeeen zin....
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 11:35 am heee ik schrik me rot de tijd klopt hier nog niet zie ik! Loopt nog een uur verder haha Het is nu half 11 en mn bericht is gepost op half 12 dus ik begin helemaal te twijfelen aan mezelf maar het is toch echt half 11 haha
mss79: ik ga het even voor je aan mijn ouders vragen, want ik heb van hun een knuffel gekregen waar ook dit deuntje uitkomt.