Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja het is echt half 11 hahaha

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mss79, hihi ja de tijd klopt nog niet zag ik ook!
    hopelijk heeft linda de tip waar je em kan kopen ;)

[even onsmakelijk]
    Hebben jullie ook zoveel afscheiding?
    Ik heb het nu sinds een week ofzow,
    en het is echt van dat "vruchbare slijm"
    Heeeeeel veel en heeeeel draderig zeg maar :oops:

3. Niet meer actief

haha ja ik dacht ik kom te laat!

Maar das goed, dan hoor ik er wel van!
    Ik ben weg!
    Fijne dag allemaal en Lefbekkie nogmaals succes!

4. Niet meer actief

ow en meliske, ja dat heb ik ook! Vooral s'morgens bij het opstaan....

NU ben ik echt weg hahaha

5. Niet meer actief

Ik heb dat ook hoor Meliske, maar eigenlijk al die tijd al...

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik kom mij ook maar weer eens melden hier.

Lefbekkie weet je al wat?

Meliske, dat heb ik ook, moet ook veel vaker van kleding wisselen daardoor.

Buurman is dankzij ons eindelijk verhuisd, zaterdag en gisteren hebben we al le vloerbedekking en behang weggehaald en hij heeft vandaag zijn sleutels ingeleverd.
    Nu blijkt er toch weer vertraging te ontstaan omdat de kneus die hem zou helpen weer uitstel had gevraagd en dus gekregen tot 5 november. Dat betekent dat aannemer etc niet wisten/weten dat ze vandaag al aan de slag kunnen. Nu moeten we weer wachten er wordt vandaag of morgen contact met ons opgenomen.
    Kunnen dit echt zo niet gebruiken...

Straks krijg ik de antistoffen injectie, zijn er dames die daar ervaring mee hebben? Wil weten of je daar bijwerkingen/last van kan krijgen?

7. Niet meer actief

MissFrodo: wat een gedoe allemaal!

Ik moet die injectie nog krijgen, dus geen idee of je er bijwerkingen van krijgt...

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb het ook de hele zwangerschap gehad, maar nu sinds een weg echt erg zeg maar.
    Maarja zal er wel bij horen.

missfrodo, wat vervelend van je buurman!
    Ik hoef geen injectie, dus ik zou het niet weten, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    mss79: bij de hema hebben ze muziekknuffels waar altijd is kortjakje ziek uit komt! Heb ze toevallig zaterdag gezien, wij wilde er een met een ander deuntje dus heb hem niet gekocht, ze hebben 2 soorten een hondje geloof ik en een muisje op een wolk onder de maan.

Vivianmaas: welkom hier en aftellen tot je verlof!

Missfrodo: wat balen zeg dat er weer geen duidelijkheid is. Hopelijk hoor je snel wat.

Hier gaat het niet zo lekker, heb veel last van m'n bekken, kan 's avonds niet eens meer uit de bank opstaan en 's nachts uit bed is een ramp, draaien in bed gaat ook niet zonder wakker te worden. Ik moet eerst rechtop gaan zitten dan draaien naar m'n andere zij en dan weer gaan liggen, ben gewoon helemaal op na 3 van die nachten.
    Moet morgen naar de vk en werk vandaag thuis dus kan rustig aan doen maar ben benieuwd wat de vk zal zeggen.

10. Niet meer actief

Vervelend die bekkenklachten zeg!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    citroentje, wat vervelend zeg die bekkenklachten!
    Ik verwacht dat de VK je heel veel rust zal voorschrijven! Ik heb er ook wel wat last van, eerst dacht ik dat het indalen is, maar nu wet ik gewoon dat het ook mijn bekken zijn. ik heb ook regelmatig moeite met draaien in bed. Gelukkig heb ik het niet iedere keer, en kom ik nog wel aan mijn rust. Misschien kun je overdag ook wat proberen te slapen om wat extra te rusten.

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even snel een vraagje:
    Mag je tongenworst als je zwanger bent?

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

esther, zoals ik me kan herrineren heb ik geen klachten gehad van de injectie, maar goed dat is ook al weer 11 jaar terug...
    en wat een gedoe weer met die buurman zeg...echt niet leuk als je moet w88...

citroentje, erg vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt en moeite hebt met opstaan etc, hoop dat de vk wat tips voor je heeft

meliske, ik heb nergens last van maar las wel dus dat meer meiden het hebben...

mss79, ik zou zo niet weten, ik heb die muis op wolk onder de maan ook maar weet zo niet welk deuntje, dus ff naar de hema....

14. anita1975

anita1975 Niet meer actief

pfff zou zo niet weten, ik lust het niet eens denk ik

15. Niet meer actief

hallo dames,

Even voor de antistoffen injectie, ik heb hem net gehad, 1 uurtje geleden, geen probleem hoor, alleen een blauwe plek kun je krijgen.
    Schrik niet van de naald, die is namelijk 6 cm lang, maar ik heb werkelijk waar niets gevoeld! echt waar! (nou ben ik ook niet bang voor spuiten)

De controle bij de gyn was verder prima!
    Hoofdje ligt nog steeds beneden en mijn bloeddruk is nog steeds goed. Mijn baarmoedermond is nog steeds 4,5 cm en gesloten dus dat was heel goed.
    Ze hebben bloedgeprikt en de anti-D meteen gespoten.Over 3 weken mag ik terugkomen.

Voor de lijst: 20 november controle gyn.
    Nou ik ga zo lekker op vakantie,
    ben hier vrijdagavond weer!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Meliske: Ik ben ook blij dat ik vandaag thuis zou werken, scheelt me 1 1/2 uur reistijd vandaag en ik kan m'n uren (moet 4 1/2 uur werken) gewoon zelf verdelen over de dag dus ik ga zo even lekker liggen en hoop dat ik dan nog even slaap.
    Heb heb trouwens ook niet zoveel last van afscheiding.

Missfrodo: voor beide vragen geen idee, lust geen tongenworst en heb ook geen ervaring met die injecties.

17. Niet meer actief

Een naald van 6 cm?! :confused:

Fijne vakantie Anita! Tot vrijdag!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Joyce, heb je al gebeld naar de gyn? Wel doen hoor, je kan beter een keertje teveel bellen!

Lefbekkie, hoe is het meid? Ik denk aan je!

Meliske, leuk dat het feestje zo geslaagd was, wat vond je moeder van de limo?
    Afscheiding heb ik ook heel erg, bij mij is het net water wat eruit loopt, met als resultaat weer een schone onderbroek....

Anitadejong, heel veel plezier van de week!

Citroentje, doe je ook rustig aan?

MissFrodo, balen zeg van de verbouwing, dat schiet niet op zo.

Heb net de vk even gebeld, de vele harde buiken kunnen volgens haar niet zoveel kwaad voor het kindje, als het alleen te lang duurt kan het mijn stress voelen.
    Ze adviseerde om nu rust te nemen en dan te kijken of ik na deze week een paar uurtjes per dag kon gaan werken.
    Mijn ex-manager (degene waar ik nu dus weer heen moet) belde vanochtend nog om te vragen hoe het ging...

19. Niet meer actief

En heb je gezegd dat het dus eigenlijk helemaal niet goed gaat AnneLiesje?

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heb tegen hem gezegd dat ik me op het moment helemaal nog niet goed voel en veel last van spanningen heb en dat ik nog niet weet wat ik de 4 wk tot mijn verlof ga doen...

Deel Deze Pagina