Moppie, fijn dat alles goed is! Had je een onregelmatige cyclus dat je misschien 2 weken voorloopt of is de beeb gewoon groot? Hoe zou het met Lefbekkie zijn, om 8.30 vanochtend zou ze toch kunnen bellen voor een afspraak? Ik duim voor je!
Hey meiden, Thanks voor jullie lieve berichten! Annika: Ja ik overleg morgen even bij de vk en donderdag bij de gyn. Wil zo namelijk niet de laatste 10 weken (als we dat vol maken) uitzingen... Meliske: Ja ik heb dat ook, maar eigenlijk ook al heel de zwangerschap... met regelmaat dus schone broekkies aan trekken hier Missfrodo: balen hee... hopelijk komt het snel allemaal goed... Ikke morgen de anti spuit... (krijg er nu al de zenuwen van iehw) citroentje: Balen hee van je bekken, hopelijk gaat het snel beter! anitadejong: 6cm? iehw... blij te horen dat je er niks van gevoeld hebt! En fijn dat alles weer goed was bij de gyn meid! en een hele fijne vakantie meid! geniet er van! Anneliesje: nee heb nog niet gebeld, wil morgen bij de vk overleggen en donderdag bij de gyn. De krampen zijn gelukkig weer afgezakt anders had ik vandaag wel gebeld gehad.. En doe je zelf ook rustig aan meid! Binnenkort een keer samen bakkie doen meid! Linda: ooh cool hee morgen pretecho! ben benieuwd naar de foto's hoor! Moppie: ben benieuwd meid hoe je echo over een paar weekjes is! Fijn dat alles goed is! Hier dus alles weer rustig... Ben blij als het idd morgen is... Krijg morgen dus die anti spuit... en nu na het bericht dat die naald 6 cm is... euhm durf ik eigenlijk helemaal niet meer hihihi Ben echt een schijterd wat dat betreft hoor hihi Maja alles voor ons kleintje! Hier nu ook ontzettende last van nesteldrang en kan jullie vertellen dat is behoorlijk lastig als je weinig tot niks mag/kunt... grrr Ik ga zo ook nog eventjes lekker op bedje liggen... (zoals meerdere dames dat hier doen hihi) Heeft er eigenlijk al iemand iets van lefbekkie gehoord? Vind het toch wel erg spannend! Hopelijk is alles goed met haar en hun kleintje!
ik ben er ook nog, lees steeds wel mee maar ff geen zin om te schrijven, voel me vandaag weer zo moe, lag om kwart voor 12 al op de bank en er net weer af.....en ben nog moe. moppie, fijn dat alles goed was, en je kleine is al groot hoor. oh meliske, nog fijn dat jullie het zaterdag zo leuk gehad hebben en dat je moeder het fantastisch vond. hoop dat we snel wat horen van lefbekkie. ik ga nog ff bakje thee drinken.... moet straks met mariet naar majorette.
Kwam even checken of er al nieuws was van Lefbekkie maar niet dus, hoop maar dat het allemaal goed gaat met haar en de kleine. Voor de dames die nog de anti-spuit moeten halen; valt echt heel erg mee. Ik heb hem in mijn bil gekregen trouwens. De naald is ongeveer 5 cm maar het enige wat ik voelde was een klein prikje zoals een speldeprik, van het inspuiten was niet veel te merken.
linda, nee wij zijn in westerhoven geweest voor de pretecho, maar ik heb gehoord dat je in helmond betere foto's krijgt. anneliesje, hihi ik weet niet of er een boek is om mannen een beetje voor te bereiden. Je hebt wel het boek van kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! maar is niet echt specifiek over de bevalling. Maar als het moment daar is weet ik zeker dat het voo mark allemaal als vanzelfsprekend gebeurd hoor, tenminste zo ging dat bij mijn vriend wel moppie, wel leuk joh dat je zo vaak een echo krijgt nu! Blijf je wel gezellig bij ons kletsen als je uiteindelijk toch een december mama word? joyce, fijn dat het weer rustig is bi jou! nesteldrang...daar heb ik af en toe ook last van ja! het liefst zou ik mijn hele huis verbouwen anita, neem je rust maar lekker als je lichaam aangeeft dat je het nodig heb hoor. brrr ben blij dat ik zo'n spuit niet hoef... vind bloed afnemen al niks.... die enge naalden in je lijf..... nog niks van lefbekkie....pfff spannend hoor! Hoop dat het allemaal goed is!
haha ik vond het ook altijd eng Meliske maar sinds ik een paar keer bloed heb moeten prikken vind ik er niks meer aan hoor.. stelt eigenlijk echt niks voor. Heb vorige week nog moeten prikken voor ijzer en suiker zal ik donderdag wel horen bij de vk
ik weet niet wat het is, die schrik gaat gewoon niet weg bij mij, terwijl ik tijdens en na de geboorte van danischa half lek geprikt ben, en ik weet dat het eigenlijk niks voor stelt... nee laat mij maar lekker zelf andere mensen spuitjes geven
Hoi meiden! ik ben er weer, er is niks gebeurd hoor gisteren. De rellen waren aan de overkant en de ME stond al klaar, kon niks gebeuren bij mij in de buurt hihi! Anita1975 mooi buikie hoor! Lefbekkie, wat mooi wat er in de kerk gebeurde! hahah Anitadejong, ik zat op de Bunnikside. Normaal is het daar altijd rellen, maar nu het uitvak verplaatst is naar de andere kant heb je daar aan die kant nergens last meer van. Alleen van die 16 jarige jochies die net komen kijken en dan door de hekken heen willen breken <wat ze dus nooit lukken> Marieke, ik blijf duimen voor je kamertje hoor! geraldine, fijn he die dromen? hier vannacht ook weer! word er niet goed van en word ook echt angstig wakker. lekkere moeder word ik, denk ik dan! Meliske, is het gelukt met de stift? Ook ik heb erg last van die afscheiding. zo is het draderig en zo is het heel waterig. Duimen jullie voor Mike meiden? Hij heeft om 18.00 een sollicitatie gesprek! Is wel heel toevallig zo gekomen hoor, hij was pauze aan het houden toen de directeur van een ander bedrijf hem aansprak.... ben heel benieuwd hihi
Spannend Roxy! Ik duim voor hem, is het hetzelfde soort werk? Ik ben niet bang voor naalden, heb al zo vaak in mijn leven bloed moeten prikken. Alleen als ze mis prikken, brrrrr.
ja hetzelfde soort werk. glazenwasser/schoonmaak. alleen hoeft hij dan de ladder niet meer op, dan gaat hij aan het werk met steigers en hoogwerkers. Heb tegen hem gezegd dat hij een contract van minimaal 1 jaar moet afdwingen en dat die andere werkgever zijn studiekosten over moet nemen. Straks word hij aangenomen, neemt hij ontslag bij zijn huidige baas en dan na een half jaar word hij eruit gegooit. want hij geeft wel een contract met een vast dienstverband op. enneh, zijn loon moet ook wel stijgen he
Zo moest even 5 pagina's doorlezen, nu hopen dat ik niemand vergeet te antwoorden Mariekepieke voor het lijstje, 24,25-01-2008, en inmiddels 8 kilo aangekomen Nog wat vergeten? Linda1980 ja ze vind het gweldig dat ze grote zus wordt! Vooral alle leuke dingen die erbij komen kijken, meer mogen dus lol. Meliske schiet zeker op het verlof maar het kan mij niet snel genoeg gaan! Zo te lezen heb je een top feestje gehad, enne die afscheiding geloof dat iedereen dat wel heeft. Ik heb zelf gemerkt dat bij gebruik van inlegkruisjes het alleen maar erger leek te worden Anitadejong geniet van je vakantie! Anneliesje luister goed naar je lichaam die geeft van zelf aan wanneer het te veel wordt, harde buiken enz dus, tof dat ze goed reageerde. Nog niks van lefbekkie he
lefbekkie waar blijf je? ik duim voor jullie! wat een schrik meid, ik hoop zo dat je vandaag gerustgesteld wordt! vivian, welkom! roxy, hoop dat je man de nieuwe baan krijgt. hier verder alles goed. i kvoel onze uk sinds de echo van vorige week een stuk minder goed bewegen. stom hoor, niet leuk! hij doet het nog wel, voel hem elke dag, maar mag van mij wel meer zijn. ach ja, die zorgen he..... bne blij als ik onze uk straks geezond en wel in mijn armen houd! verder ben ik ook moeoeoeooeoeoeoeoeo...... wilde dat ik al verlof had! nog ff doorbijten, 6 weekjes, is nu echt aftellen!
roxy,ik duim zeker voor Mike! vivian, ja? kan het err worden van inlegkruisjes? Maar wat dan? als ik die niet gebruik kan ik op het moment om de 15 minuten ander ondergoed aandoen... nou ja ik hou het maar bij de inlegkruisjes marij, erg zenuwslopend he als je de kleine minder voelt! ik snap je angstgevoel helemaal!
Meliske, ik gebruik ook bijna geen inlegkruisjes, alleen als ik weg ga. Thuis verschoon ik gewoon wat vaker. Misschien een idee. Ik krijg erg snel last van infecties door die dingen....
haha hier ook hoor dacht laatst op een feestje damn mijn vliezen zijn gebroken ofzo whhahaha inderdaad wat vaker verschonen