hello ladies, mede-pink ladies! Hier alles goed. het wordt steeds duidelijker, dat ik zwanger ben. Heb nu al vaker honger. Gisteravond heel slecht nog naar de Mac geweest Heb me wel voorgenomen dat dat geen gewoonte gaat worden.. anders word ik een tonnetje. En ik vind mezelf stinken, naar zweet. Bler, ik krijg t er maar niet afgewassen. Mn navel jeukt erg! Das een gek gevoel. Ben verder niet misselijk of andere kwaaltjes. Moeders voor Moeders komt volgende week woensdag langs, dan ben ik net 6 weken en vanaf die datum mogen ze pas testen, vertelde ze. Ik heb altijd geroepen dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, maar de laatste tijd gaan de voordelen van thuis bevallen toch zwaarder wegen. Als alles goed gaat, in je eigen douche douchen, je kindje in zn eigen bed en jij zelf ook; je man lekker om je heen in plaats van dat ie naar huis moet. Denk dus dat ik toch voor een thuisbevalling zou gaan als dat mogelijk is. Vraagje: wanneer begon bij jullie je buik te groeien? Want ik zie al bij een aantal meiden een buikje?
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen.Dat is ook eigenlijk pas een zorg voor later.Eerst maar eens zien hoe de zwangerschap verloopt en dan zien we wel weer verder. Ik mag 11 juni voor een eerste echo.
Heee meiden, Jeetje wat gaat dat snel hier...amper bij te houden haha Ik doe ook alweer bijna 2 weekjes mee aan moeders voor moeders...vind de stank van de flessen wel meevallen maar heb dan ook weinig last van misselijkheid. Bij ons is de eerste echo bij 9 weken zou eigelijk pas 13 juni mogen maar dan ben ik al 11 weken dus nu is afspraak verzet naar 31 mei...das al over een week...spannendd ! Misschien ga ik dan echt beseffen dat ik zwanger ben Fijne dag allemaal ! Ik moet van 15.00 tot 23.00 werken. Groetjess
mvm komen de 30 bij mij dan ben ik ook 6 weken! dus dat zou wel eens kunnen kloppen van dat testen.. Moeilijk he om te kiezen waar je wil bevallen? gelukkig hebben we nog bijna 8 maand om te kiezen! Bij mijn 1e kind had de verloskundige mijn vruchtwater gebroken en daarna mocht ik van haar gewoon weer onder de douche gaan staan(dat is dus gevaarlijk omdat de navelstreng dan naar beneden kan zakken) Nou mijn dochtertje was helemaal blauw en had 3 keer de navelstreng om de nek! Vond ik niet zo goed van de verloskundige dat ze dat niet wist! Maar ja in het ziekenhuis mag je snachts niet bij je kindje blijven en je man moet naar huis... dus ik heb nog geen idee..
Dag allemaal, Wat hebben we toch een raar lichaam.. gisterenavond na het plassen bij het afvegen wat bloed en net weer. Ben blij dat ik thuis ben. Zo begon het de vorige keer ook! Mijn borsten zijn nog wel gevoelig maar het lijkt wel of mijn buikje weg is... Pffff ben zo bang dat het weer mis is.
@AnneLiesje: Dat is heel naar, maar probeer je er niet te druk over te maken. Het kan vanalles zijn. En bel anders de VK ff voor de zekerheid. Sterkte meid!
ey ey... mijn medische achtergrond is dat ik zelf regelmatig geopereerd ben, en ik heb t aan mijn longen, dus hoogstwaarschijnlijk zal ik wel aan de zuurstof en aan het vocht moeten dan... ik ga het hier volgende week met mn gyn over hebben wat het beste is... dan hou ik jullie op de hoogte. @ anneliesje, maak je niet te druk meisje, een beetje bloed kan altijd wel...als je t niet vertrouwd, ga even langs bij de ha of verloskundige @streepjes, lekkere verloskundige heb je dan :S ik zou der heel wat aangedaan hebben denk ik hehe (agressief ding lol)
hoi meiden, daar ben ik ook weer even. Vandaag gaat het iets beter met me. Heb me echt een week of zo ontzettend kl*te gevoelt. Nu is het nog niet helemaal over maar iig iets beter alweer. Morgen avond eindelijk de echo! Anneliesje, bel even je VK meid, hopelijk is er gewoon een adertje gesprongen, ik ga niet zeggen, maak je niet druk want dat helpt toch niet, dat doe je toch wel, ik wil alleen zeggen, ik denk aan je en hoop met hart en ziel dat alles goed is. Laat je snel iets weten meid?
ik had met de arts afgesproken dat als het eten en drinken niet goed lukt en vreselijk misselijk bleef dat ik zou bellen. dat heb ik gedaan want ik viel bij Lotte in paar weke 15 kilo af met gevolg van 3 weken ziekenhuis. dus zodoende. veel liefs Annika
ffe een blijerik tussendoor: ik heb fotos in mn album staan. Overduidelijk hé? kon t net niet laten om weer een test te doen. Nou en huilend zag ik dat de test ontzettend plus werd! hihihi. Moest net zo onbedaard huilen als afgelopen vrijdag, bij de eerste test. En AnneLiesje en Annika, sterkte. Denk aan jullie.
zo ik ben er ook weer... Ik ben gelukkig niet misselijk vandaag (tot nu toe) moet wel straks naar de dokter 14.40 heb een teken beet en de kop zit er nog in.. Heb ik weer liefs, Geraldine
ja een vriend van me in actie je moet trekken hij gaat draaien en toen zat het koppie er nog in dus mag ik weer gezellie naar de dokter haha! ik vind die beesten zoo vies!
Heb opnieuw wat bloedverlies Heb vanochtend de verloskundige gebeld en die stelde voor om de echo wat eerder te maken, bijvoorbeeld over twee weken (nog twee weken...zucht..) Ik voel me helemaal niet goed, slap en trillerig. Ben zo bang dat het niet goed gaat aflopen Maar goed, ik probeer me er maar aan vast te houden dat het bloedverlies tot nu toe nog niet echt heeft doorgezet.
Dag meiden, Heb net even lekker buiten in het zonnetje gezeten, heb net de vk gebeld en ze zegt ook probeer je niet te druk te maken bloedverlies in het begin komt veel voor. Als ik het maandag nog niet vertrouw mag ik terug bellen en dan kunnen ze nog een echo maken. Wat je zeg Melis, zorgen maken doe je je toch ook al is er misschien niets aan de hand. Ben blij dat het met jou iets beter gaat! Gerladine, succes bij de dokter
ja klopt heb ik ook gehad licht bloed verlies maar dat kan een adertje zijn geweest.. niet te druk maken (doe ik ook hoor) alles komt vast wel goed! Knuf, Geraldine