Marieke voor de lijst: inmiddels + 13,5 kilo Verlof uiterlijk vanaf 7 dec. INmiddels ben ik ook 33 geworden (in juli al ) Meliske: ik heb ook veel last van afscheiding, eigenlijk al vanaf het begin van de zwangerschap. De ene dag is het erger dan de andere, maar ik verschoon mn ondergoed minstens 2x per dag hierom AnitadeJong; fijne vakantie! Enneh inlegkruisjes worden enorm afgeraden tijdens zwangerschap. Dat is een broeieffect van jewelste! Dus ikv erschoon liever vaker mn slip... Maar het is idd geen prettig idee en idd ik verschoon ook mn spijkerbroek wat vaker, maar ja dan moet je wel wat vaker wassen helaas...
Net terug van zwangerschapsgym en zie nieuws van lefbekkie, vervelend dat je nog een dagje moet wachten voordat je meer weet. Zal kaarsje weer even aanzetten voor je en ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht. Pacific, HP7 komt 17 november uit eindelijk! Inlegkruisjes gebruik ik niet, inderdaad omdat ik begreep dat het zo broeide. Dus doe ik als ik thuis ben gewoon schone kleding aan. Om het broekenprobleem op te lossen heb ik van die sport/yoga pants besteld. Die passen prima en zitten lekker en dan kan ik naar het werk enzo gewoon mijn jeans aan. Iedereen slaap lekker en tot morgen.
Hoi! Ik gebruik wel inlegkruisjes, vooral bij het wakker worden komt er smurrie uit. Marieke: ik ben nu 6 kg aangekomen. Fijne avond allemaal!
hoi meiden ik hou hier echt niet bij hellas haha , of moet paar keer per dag komen en dat lukt niet altijd hellas wat afscheiding betreft pffff hier ook heel veel , doe ook gewoon inleg kruis in hoor deed ik ook bij mij dochter , ik heb maar 3 broeken als de elke dag wissel nou word wat hahah lefbekkie wat naar bricht van je gelezen ik duim ook mee [-o< baby is erg beweegelijk alsof hij nu steeds aan het kopperollen ofzo ,zo voelt het zie hele buik op en neer soms vervelend gevoel hoor deze weeken me meisje jarig ,word geen grote feest zoals altijd deed met mij rug kan ik dus echt niet ,hubbie moet werken in weeken dus kan niet helpen maar goed in heb zulke leuke vriendinnen die overal mee willen helpen nog steeds last van rug en ook nieuwe kwaaltjes erbij ,s'nachts krampen en dus niet kunnen slapen :x tjeeee echt niet leuk meer ,ben blij als deze 10 weekjes snel voorbij zijn ,ik wil mij oude ik zijn lekker shoppen en lopen zonder ieder half uur naar wc en zo snel moe nou ja geduld word beloond toch trouwen jullie hebben over lijst ? en gewicht , waar?.ik ben nu 10.7 aangekomen en dat is sinds vorige week bijna zelfde , hoop niet dat veel meer word fijne avondxxx
Bedankt MissFrodo, dat wordt lekker lezen tijdens mijn verlof. Meesa bij berichtjes van Marieke staat een link naar een lijst met alle namen, data, gewicht enz. Welterusten allemaal.
goedemorgen! mike was in principe aangenomen, alleen hij zou maar 20 euro op vooruit gaan. dus heeft hij gezegd dat hij zijn vaste contract niet opzegt voor 20 euro. en dat hij zekerheid wil hebben omdat we een kleintje krijgen. OOOH ik tel echt de dagen af tot HP7 uitkomt! Verder denk ik niet dat ik er veel zal zijn. moet om 11 uur bij mijn moeder thuis zijn. Heb nog een klein broertje van 9 en die is ziek. aangezien mijn moeder moet werken pas ik lekker op mijn kleine ventje!
Kennen jullie dat gevoel je zo zwaar en log te voelen, bah heb ik vandaag last van. Die trap op en die buik.... Sorry maar ik moest even klagen! Heb een baal dag denk ik, straks nog een belangrijke vergadering op het werk bring it on ben er helemaal klaar voor 8)
00marij: Nog eventjes meid, hopelijk gaan die weken snel voorbij voor je! Meliske: van inlegkruisjes kun je wel sneller een schimmelinfectie krijgen is me verteld, omdat het dus niet echt goed "gelucht" word... Lefbekkie: ik denk aan je vandaag meid! ze laten je mooi in onzekerheid zo hee... Het kaarsje blijft branden hoor meid! Moppie: fijn dat je dan toch hier mee blijft kletsen meid! anneliesje: veel leesplezier meid! Lexie: hihi alsnog een late gefeliciteerd dan hihi roxyrox: 20 euro? naja zeg dat is idd niet veel, snap dat je hubbie dat gezegd heeft... je wilt toch iets van zekerheid he! Wat zeiden ze op het verhaal dat ie wel wat meer zekerheid wilde? vivian: ja die dagen kennen we allemaal wel denk ik... en klaag maar lekker hoor! Daar zijn we ook voor he! Hier zo meteen naar de apotheek voor die ampul te halen voor de spuit die ik om 10.10 uur ga krijgen... En eventjes school afbellen... Zou vandaag weer daar zijn als overblijf moeder maar na dit weekend durf ik dat ff niet aan... ff wat meer rust in bouwen... Ik laat jullie strakkies weten hoe het is gegaan... Hele fijne dag allemaal en tot strakkies meiden!
hey joyce, ze vonden hem eerlijk en direct. en ze konden het goed voorstellen dat mike zekerheid wilde. succes zometeen met je injectie!