Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen kletskippies.

joyce sterkte vandaag!

roxy jammer dat het voor je vriend niet door is gegaan maar voor €20,- je vaste baan opzeggen zou ik ook niet doen zeker als hij het naar zijn zin heeft.

afscheiding heb ik niet zo erg.wel loop ik met tenalady in.moet zo vreselijk vaak niesen.ben ook nog steeds niet erg lekker komt waaarschijnlijk door mijn ijzertekort.
    heb van het weekend ook iets te veel gedaan dus doe ff lekker niets.
    gisteren de ringen van mijn ouders maar afgedaan ivm vocht .kijk ik vanochtend naar mijn voeten....zo dik.

meiden rustig aan
    knuff.kristy

2. Niet meer actief

Roxy: vind ik slim gezegd van Mike. Maar ze wilden hem niet meer geven dus en ook geen vast contract? Maar als ie het goed naar zn zin heeft waar ie nu zit, is het niet zo erg dus. Het ergens goed naar je zin hebben, is ook veel waard!

Ik ga even douchen en dan dadelijk de pretecho! Ik laat jullie vanmiddag wel weten hoe het was!

3. Niet meer actief

Haai haai!

Even heel ego een update, bijlezen doe ik vanavond, als ik tijd heb....

Het kamertje is gebracht! Eindelijk! :D

MAAR....

Ze hebben de verkeerde commode geleverd :(
    Je hebt bij ons kamertje 2 soorten commodes, een met lade en 2 deurtjes en een met 3 lades. Wij hadden degene besteld met 3 lades en welke kregen wij? Ja, juist!
    Deze kan pas in week 51 omgeruild worden :confused:
    Nu gaan we deze vanavond in elkaar zetten en dan ruilen zij 'm om, zij doen dan ook de montage enzo.
    Wat een gedoe he!

Ook waren er wat beschadigingen op de kast, maar dat zit allemaal aan de achterkant, niet zo heel erg dus, maar hebben we wel over gebeld, moesten toch bellen. Ze willen het wel omruilen, voor delen zonder beschadiging en in elkaar zetten voor ons. Maar wij hebben zoiets van: laat maar! :(

Nou ja en de box zit ook een kleine beschadiging op, maar dat maken we zelf wel wit. Ook die wilde ze best omruilen.

*zucht*
    We zijn er bijna....

Hoe dan ook het kamertje is wel ontzettend mooi en degelijk, zijn we erg blij mee :D

En ik mag de blije doos ophalen, bon zat bij de Wij :whistle:

Ow en Lefbekkie, succes meid! Ik denk aan je vanmiddag!

Nu ga ik werken, tot vanavond misschien!

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    linda veel plezier bij de echo.
    weer ff lekker gluren ;)

marieke het zit je ook echt niet mee he.wat een tegenvallers. :cry:

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    owwww ik ben zo verliefd..... We zijn net terug van de echo! Alles was perfect, kleine weegt 1450 gr. Alles keurig op schema qua groei, alleen klein hoofdje maar dat hebben mama en oma ook. Dus daar maak ik me geen zorgen om.
    En druk in mijn buik ongelofelijk... De kleine was ongelofelijk gulzig aan het drinken en aan het spelen met handjes en voetjes. Ook de oogjes waren druk aan het knipperen wat erg vroeg was.
    Ze vond de kleine op papa lijken. En als klap op de vuurpijl heeft ze ook nog een hele mooie 3d foto gemaakt! Dat doet ze eigenlijk nooit zomaar, maar de kleine lag er zo mooi bij! Oja en de kleine was ook nog gedraaid! Joepie netjes met z'n kopje naar beneden!

Ik ben zo gelukkig, nu ga ik me echt geen zorgen meer maken!

(zal zo ff foto inscannen)

Tot zover mijn echo bericht van een hele gelukkige mama.... Alles kan met gestolen worden, ik word gewoon mama van een heel mooi kindje!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat fijn te horen Anneliesje super!

7. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden..
    Ik kom net weer van de vk! Het was allemaal perfect! kindje weer goed gegroeit! En al ingedaald! Was weer ff fijn om te weten!
    Verder moet ik me ff laten testen op blaas ontsteking.. heb namelijk pijn in de onderbuik! het kon het indalen zijn of iets van blaas ontsteking..
    Verder geen nare dromen gehad de afgelopen 2 dagen :D Eindelijk lekker geslapen!
    Hoe is het hier?
    Liefs, Geraldine

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marieke, fijn dat je kamertje er is maar toch weer niet leuk dat ze ze verkeerde commode geleverd hebben zeg...

anneliesje, fijn dat alles goed was, wat kan je dan verliefd worden he....

jippie ik mag ook de blije doos ophalen, krijg net het boekje binnen met de bon....

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Foto van ons mooie kindje staat in mijn album!

Gerlandine, wat fijn dat je weer eens lekker geslapen hebt!

Meliske, wie weet zit er wat bij toch? Ik hou ook niet zo van 2ehands, maar heb van iemand boxkleed gekregen. Altijd handig!

Linda, heel veel plezier straks! Weet zeker dat dat gaat lukken

Marieke, fijn dat het kamertje nu binnen is, alleen beetje jammer van de commode...

Roxy, wat leuk zo'n klein broertje! Veel plezier vanmiddag.

Vivian, succes op je werk! Hoort er bij hoor zo'n baaldag.

Hier schijnt ook de zon! Gelukkig want heb de eerste baby was erin zitten! Kan ik zo lekker buiten ophangen....

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anneliesje echt een mooie echo.zou ook zo in de wolken zijn ;)

geraldine wat fijn dat alles weer goed was en al ingedaald,lekker.
    ook fijn dat je al 2 nachten goed hebt kunnen slapen.

11. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    wow wat kan je de kleine goed zien op de echo Anneliesje!

Balen van de commode Marieke, duurt ook nog wel even voordat ze hem kunnen vervangen zeg.

Gisteren een baaldag, spierpijn, pijn bij het heiligbeen, ontzettend moe. Vandaag gelukkig allemaal weer wat beter, je moet nu echt meer rust nemen merk ik.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: anita, hier ook alleen maar de flyer van prenatal :(
    nu pas de blije doos ophalen? das ook laat!

:idea: kristy, ow wat lastig zeg dat je zoveel vocht vasthoud!

:idea: linda, veel plezier bij de echo!

:idea: marieke, fijn dat het kamertje binnen is! Is zou niet accoord gaan met al die beschadigingen, echt belachelijk dat ze het zo afleveren!

:idea: anneliesje, wat fijn dat de echo goed was! Lekker genieten nu nog ene paar weekjes! wow wat een duidelijke echo foto! ene prachtig kindje!

:idea: geraldine, fijn dat alles goed was bij de VK!

:idea: pacific, ja extra rust nu heel belangrijk! gelukkig gaat het vandaag beter!

even voor de lijst:
    een kleine verandering, ik moet nu
    ipv 7 november, 6 november naar de VK om 9.00 uur!
    en ook 6 november om 9.45 uur naar de gyn

Dat hoorde ik net van mijn VK. Is gewoon een gesprekje hoe het gaat met ons zelf na de geboorte van danischa en hoe we deze zwangerschap nu beleven enzo.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ook alleen de flyer gekregen....

ga je dat qua tijd wel redden Meliske?

even een andere vraag.....ligt de frequentie mbt vrijen bij jullie ook laag? ik wil namelijk wel, maar vriendlief durft volgens mij niet meer...... :oops:

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Roxy, hier al heeeeel lang geen sex meer gehad, ik heb er gewoon echt helemaal geen behoefte aan en voor Mark hoeft het nu ook even niet met mijn dikke buik. HIj is tch bang dat de kleine er iets van mee krijgt. Ach komt wel weer denk ik dan!

Melis, wel fijn om nog een keertje met je gyn over alles te praten! Prettig dat ze daar de tijd voor nemen.

Pacific, lekker rustig aan doen hoor!

15. ProudMum

Bij mij is de behoefte er (nog) wel een beetje. Maar afgewezen worden is ook geen pretje. voel me al niet meer zo sexy, maar het gooit wel je zelfvertrouwen omlaag

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Nee dat is ook niet fijn, kun je het er niet met mike over hebben? Je kan ook op andere manieren intiem zijn toch?

17. ProudMum

ja klopt, is ook zo anneliesje. als ik vraag of het aan mij of aan de zwangerschap ligt zegt hij nee. als ik vraag waar het dan aan ligt zegt hij dat hij moe is. maar na een maand trap ik daar ook niet meer in. alsof ik niet moe ben?

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hallo,

Ben vanmorgen bij de vk geweest, telefoonnummer van een goede fysio gekregen ivm mijn bekkenklachten, heb al gebeld maar kreeg de voicemail dus hoop dat ik vandaag nog wordt teruggebeld. Verder was alles goed, even de cijfertjes 28 cm en 1/2 NX en cbbbi (hoofdje boven bekkeningang nog niet ingedaald heeft ze me uitgelegd). hartslag was weer mooi en regelmatig en mijn bloeddruk was goed, bovendruk wel iets hoog maar onderdruk was perfect en dat schijnt het belangrijkste te zijn, was trouwens 150/70. Volgende afspraak is alweer over 2 weken. dus voor de lijst 13 nov vk

Marieke balen zeg van de commode.

Anneliesje: jullie kindje wordt later vast fotomodel! Mooie foto!

Vivianmaas: lekker even je hart luchten hoor, hier kan het.

Joyce: goed dat je de school hebt afgebeld! lekker rustig aan doen.

Linda: veel plezier bij de echo

ben ik nog iemand vergeten......?

19. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Zo, die hebben we weer gehad... (viel uiteindelijk wel mee gelukkig :D )
    Met de kleine is alles in orde en ligt nog steeds met zijn koppie naar beneden toe... Had wel wat teveel eiwitten in mijn urine dus die moet in donderdag ook weer laten controleren... Heb het met de vk er over gehad dat ik erg veel angst heb en zij raade me aan om dit ook zeker bij de gyn neer te leggen. Ik mocht hun ten alle tijden bellen, ook als ik onder controle van de gyn moet blijven (en dus niet meer bij hun) dan zouden ze langs komen om me het hartje te laten luisteren en me
    eventueel gerust stellen of door te sturen (een extra check-up dus) dat voelt wel al erg fijn aan! Zodat ik ook niet meteen naar het ziekenhuis hoef te gaan als ik twijfel of me onzeker voel...
    De uitslag van het bloed was nog niet binnen dus daar moet ik volgende week over terug bellen. Ben nu dus erg benieuwd hoe het donderdag gaat in het ziekenhuis...

Voor de lijst...
    ik ben anderhalve kilo afgevallen dus sta nu weer op de 10 kg.
    14 november weer terug (als ik bij de vk mag blijven komen)

Meliske: Je bent druk bezig meid! En je hebt groot gelijk, als er niks bij zit
    gewoon de kliko in hoor... (heb ik ook gedaan, echt uitgezocht wat nog goed was en de rest weg gedaan) Toch wel fijn dat ze dat gesprekje doen of niet? Lijkt mij in ieder geval wel... Toch een teken dat ze je als mens zien en niet (zoals dat erg vaak gebeurd) als een nummertje...

sterretjes: ja typisch is dat he... altijd als je naar buiten moet voor school regent het... had het er laatst over met n vriendin van me...

anita1975: Ja hier dus ook alleen reclame foldertje... :cry: (ik wil de wij en de box gaan halen! )

kristy: Jeetje meid, hopelijk heb je er niet al teveel last van... Is erg vervelend dat vocht vasthouden...

Linda: Ben benieuwd meid, heel erg veel plezier met je echo... we zien de foto's snel he :)

Marieke: DAT MEEN JE NIET... GRRR kan dat nou nooit eens goed gaan daar... wat een ellende hee pfft... Hopelijk komt het snel goed meid!
    Werk ze meid!

Anneliesje: OH FIJN MEID, ben blij te horen dat alles in orde is!
    En wat een schattige foto hee meid! Echt super mooi! Ben er trots op!

Geraldine: fijn om te horen meid, ennuh die dromeloze nachten nu volhouden he, je hebt je rust hard zat nodig nu... En fijn om te horen dat bij de vk ook alles in orde is!

pacific: neem echt je rust hoor meid! Luister goed naar jezelf!

Roxyrox: Hier al maanden geen sex meer... Durven het beide niet en sinds die verweking en weeënremmers al helemaal niet meer...
    Maar erg vervelend hee en idd afgewezen worden is in deze periode idd niet prettig, onzekerheid heerst toch al zo erg onder de zwangeren vrouwen... Hopelijk kom je er met mike uit meid!

citroentje: Fijn dat alles in orde is meid! en hopelijk bellen ze je snel terug! Zodat er iets aan je bekkenklachten gedaan kan worden...

Zo weer een heel verhaal en hoop dat ik niemand vergeten ben hihi :D

20. ProudMum

dankje joyce!

zal het er vanavond niet met hem over hebben. deed vanmorgen nogal lelijk tegen hem. kon hem wel achter het behang plakken!
    dus nu als ik bel en normaal probeer te doen doet hij lelijk tegen mij terug! hihi ja eigen schuld!

Deel Deze Pagina