Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik had later de WIJ dus indd in de bus, en ja nu pas de doos ophalen, val net in de 2e helft van janurai.

wat betreft sex, ja dat is wel minder maar dat ligt aan mij, heb niet altijd zin...als het aan mijn vriend ligt doen we nog net zo als eerst hihi...

joyce, fijn dat je de vk ook kan bellen ook al ben je bij de gyn onder controle.

citroentje, fijn dat alles goed was en ik hoop dat ze je snel zullen bellen.

melis, fijn dat je ook nog een gesprek hebt met de gyn. Hoe is je visite afgelopen...zat er nog wat tussen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hmm, denk dat ik morgen toch maar een bezoekje breng bij hunkemoller. kijken wat me dat weer oplevert....

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier is het ook wat minder dan anders hoor.. hebben er beiden ook weinig problemen mee komt straks wel weer! Meestal vallen we samen in slaap als hij de kleine aan het voelen is op mijn buik.. tja dat je dan niet aan sex denkt kan ik me wel voorstellen haha.

4. anita1975

trouwens vorige week was ik bij de vk en ik vond, voor mijn doen mijn bloeddruk wat laag, ik heb vanmorgen ff zitten zoeken op internet en dan kan ook te maken hebben met duizelingen etc, een tip was om wat te gaan eten als je het aan voelt komen of een zout dropje nemen. misschien dat ik me daardoor zo raar voel steeds, vorige week maandag middag, had ik nog niet eens verteld hier maar we hadden visite, 2 vriendinnen, ivm lisa haar verjaardag en ik zat op de stoel en voelde me helemaal licht worden en kreeg buikpijn....ik ga naar de wc en voel al mijn bloed weg stromen, geen gevoel mee rin mijn handen enzo...
    ben de trap op gelopen en zou ff in de spiegel kijken hoe wit ik was, maar dat lukte me niet meer, ben op bed gaan liggen en hhoorde mariët in de gang en ik heb haar gevraagd, voor zover ik nog wat zeggen kon of ze roland wou roepen. Die kwam boven en schrok natuurlijk, ik lig daar op bed en ben helemaal wit, ik vroeg hem een washandje te pakken en later ging het wel weer....
    maar raar gevoel dan hoor...

liefs anita

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    roxyrox: oh wat dat betreft grr MANNEN... maar oh wee als wij zo doen hihi
    Hopelijk komen jullie er snel uit meid!

en wie weet wat een bezoekje aan hunkemöller opleverd hihi :)

Ik wil ook de wij... hihi (krijg ook nu de bon pas omdat ik me de vorige keer niet aan kon melden omdat de vorige bewoonster nog op dit adres stond) Hopelijk ligt ie morgen in de bus hier hihi

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    mmm anita dat is niet best... Inderdaad zodra je het aanvoelt komen iets zouts eten... drop doet het goed en uitkijken dat je niet valt he!

7. ProudMum

nou moet ik ook wel toegeven dat ik zelf ook niet echt een van de makkelijkste ben hoor joyce....

8. Hyacint

Hyacint Lid

25 jun 2007
    12
    0
    0
    Leerkracht
    Provincie Gelderland
    Hallo meiden,
    Fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat!
    Wat gaaf die echo's zeg! Wauw!
    Heb zelf een poos geleden de screeningsecho gehad. Alles prima.. Konden alleen niet zien of het een jongen of meisje gaat worden maar we vinden het wel best zo.
    Bij Helena wisten we het ook niet!

Leuk dat jullie al je blije dozen mogen ophalen. Realiseer je wel dat je er nog heeeeel lang "plezier" van gaat krijgen. Je adresgegevens komen overal terecht! (Disneyclub, Pampers, Olvarit, etc, etc...). Kost heel veel moeite om daarvan af te raken. (krijg nu nog post...en Helena is alweer 13 maanden)

Verder gaan we hier binnenkort ook aan het klussen voor Helena haar nieuwe kamer. Kleintje komt in haar "oude" kamer. Volgende week komt de stuucer. Daarna behangen (aubergine en gebroken wit behang). Vloer wordt hout.
    Gordijnen ook al besteld (ook aubergine en gebroken wit).

Ga nu alvast wat koken... Zo nog even naar de stad en vanavond komt de zus van mijn vriend eten. (meestal file op de terugweg...dus alvast wat voor-koken)

Groeten Hyacint.
    ps. Mochten jullie vragen hebben, wil ik die altijd beantwoorden. Dit is mijn tweede zwangerschap dus heb al het een en ander uitgeprobeerd.....Pb maar.

9. anita1975

hihi ik ook niet...
    vanmorgen, nou ja tussen de middag ben ik weer niet zo aardig geweest tegen mijn dochter, ze wil nooit wat voor me doen, maar verwacht wel dat ik ALLES voor haar doe, en dat ze alles mag.
    Nou heb haar ff gezegd dat wanneer ze eens moet gaan beseffen dat ze ook eens wat doen moet.
    Ze mag genoeg van mij maar ik krijg er totaal niks van terug.

en ja niet vallen, pfff zo voelde het bijna maar was blij dat ik op bed lag

10. ProudMum

Anita, ik heb standaard in elke jas en tas een rol zoute drop zitten voor het geval dat..... kijk je wel uit meis? anders toch maar de VK bellen?

hoe oud is je dochter?

11. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    hier zonnetje schijnt heerlijk hoor , ben lekker even naar winkelcentrum gegaan , wat zakken chips en stukjes gebak gehaald voor tracktatie op school ,heb stiekum al zitten eten van stukje gebak :)
    iemand verkeerde commode bezorgd , sorry ik weet nog niet alle namen maar wat erg zeg , ik hoor trouwen wel vaak dat soort dingen ,ook nog beschadigd echt schandalig eigelijk :confused:

ik heb de blij doos al lang opgehaald en die van etos is afgelopen zaterdag thuis bezorgd omdat ik vergeten was om te halen :oops: leuk hoor komen ze dan gewoon thuis bezorgen

vrijen gaat hier juist heel super , hubbie vind mij sexy ,al verberg ik soms mij buik dan dan vind hij echt onzin ,vind mij buik mooie en schattig en moet hij me heel vaak overtuigen dat ik echt superrr mooie ben echt een lieverd heb ik , en voor de geinen die denken dat iets beschadigd zal zijn ,is abseluut niet zo he , ga anders samen naar verloskunde en vraag maar , jullie zullen gelijk gerust gesteld worden dat waren we met eerste afspraak bij verloskundige al ,die vertelde dat alles mag en kan zoals altijd al doen :D en door hormone heb ik extra meer zin in , is dan een feest voor hubbie want eerste maanden lag ik allen maar te slapen en kwam er niks van beetje sneu voor hem 8)

12. ProudMum

Meesa, vandaag 30 weken!
    Gefeliciteerd meid!

13. anita1975

roxy mijn dochter is bijna 11 maar gedraagt zich ouder. heeft een klas overgeslagen en zit nu in groep 8 dus.
    Soms doet ze echt of is ze mijn moeder, of kijkt ze me aan, en dan denkt : ja boeit mij dat...

ja ik kan ook wel wat drop in mijn vest doen, maar dan blijf ik snoepen denk ik....hihi

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    meesa: van harte met de 30 weken meid!

15. Writer

Writer Niet meer actief

dankje roxyrox
    nou eerste keer rekende verloskunde op 10 janu , daarna echo gehad was het op 8 janu , en later met 20 weken was het weer 9 janu dus beetje vaag allemaal maar maak niet veel uit deze paar dagen verschil is niet erg he

16. Writer

Writer Niet meer actief

dankjewel meid :D

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    anita1975: zolang je bloeddruk laag is mag je dat zoveel snoepen als je wilt meid, kan dan geen kwaad... pas als ie te hoog is/word dan moet je er wel mee stoppen :)

18. ProudMum

had ik op mijn 11e niet moeten doen bij mijn moeder. trouwens, nu nog niet hihi!

idd wat joyce zei, zolang je bloeddruk goed is kan het geen kwaad!

mijne was voorheen altijd te hoog, ivm overgewicht en nu is hij perfect! bovendien ben ik een drop-junkie

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, waar blijf je nou? Ben zo benieuwd naar jullie kereltje!

Joyce, gelukkig dat alles naar omstandigheden goed gaat! En wel bellen dan he als je je zorgen maakt!

Citroentje, fijn dat alles weer goed is!

Hier hangt de eerste babywas buiten in het zonnetje te drogen, wat een gepriegel om allemaal op te hangen zeg....

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja leuk he meid al die kleine dingetjes aan de waslijn, ik vond dat zo geweldig om te zien :D

En ja ik ook wel erg benieuwd naar de foto's van linda hoor hihi

Deel Deze Pagina