Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou het gekke is dat mijn bloeddruk altijd hoog was, in mijn vorige zwangerschappen ook en daarom vond ik het nu zo laag, en ja indd snoepen kan nu wel maar kan het ook wel laten staan...we zullen zien hoe het loopt allemaal.... straks is ie weer te hoog haha

en nee ik hoefde dat ook niet te proberen hoor bij mijn moeder, pfff weet het allemaal nog goed.
    Was zo erg zelfs thuis dat mijn ma me met 15 jaar het huis uit zette, ze zei tegen mijn vriend ze gaat maar bij jou wonen, je hebt toch een eigen huisje...
    Nou dan ben je net 15, mijn vriend was 19 geloof ik. ( en die vriend is nu de pap van mijn jongste dochter, na 12,5 jaar kregen we weer een relatie)

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Inderdaad heb zelfs een foto van de was gemaakt! Haha vind het zo'n lief gezicht.

Straks lekker oppassen op de kleine van mijn vriendin, heerlijk altijd. Dat kleine ding is alweer bijna 1!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

:oops: al mijn babywasjes zijn al gedaan, alles ligt al netjes opgevouwen en gestreken in de kast en er is een koopstop afgeroepen :oops:

van de week even robijntje geurbuiltjes halen zodoat het langer fris ruikt

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heerlijk Roxy dat je alles al klaar hebt! Ik heb nog niet zo heel veel kleertjes omdat we ook niet weten wat het is, maar morgen ga ik een dagje naar mijn moeder en daar hebben ze zo'n lief baby winkeltje, daar zal ik vast nog wel wat vinden.
    Vind het alleen zo moeilijk in te schatten hoeveel je nu precies nodig hebt in 50 en of 56

Jeetje Antia dat is ook wat op je 15e! Wel grappig dat jullie later weer een relatie kregen.

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames, ik ga ff een uurtje op bedje liggen...
    Straks hubbie halen van het werk...

Ik weet niet of ik jullie vanavond nog spreek, hubbie pikt de laatste tijd de laptop nogal eens in...

Dus misschien tot vanavond en anders tot morgen meiden!

Dikke kus allemaal!

6. ProudMum

ik heb ong 6 pakjes in 50/56 en 6 pakjes in 62. de rest krijg ik toch wel. bovendien komt kerst er ook nog aan....

7. ProudMum

owja, heb van elke maand een stuk of 7 rompers. een wasje is zo gedraaid

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb nog helemaal geen 62! Joepie, kan ik daar in ieder geval voor kijken.
    En heb je echt combinatie 50/56 of ook los 50 en 56

Joyce, fijne avond! Welterusten.

9. Writer

Writer Niet meer actief

hier nog geen kleertje gewassen , moet binnenkort eens gebeuren

anneliesje , je kan beter 56 doen , die van 50 zijn zo snel weer klein en strak soms na een week of 2 gaat heel hard , ik bested ook niet veel geld aan de klein kleertjes , koop nu meer 62 daar kunnen ze langer mee ,was mij ervaring met dochter toen ze baby was dus

10. ProudMum

ik heb echt 50/65, geen losse maatjes zeg maar...
    nou weet ik nog niet wat ik kan verwachten want mike was 9 pond en kwam met de vacuum en ik was een couveusje van 4 pond

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Volgens de echoscopiste van vanochtend werd het er eentje van 7 pond als het zo door gaat. Netjes toch?
    Ik was zelf net 5 pond en 46 cm (en nu 1.78!) Mark was ook niet zo groot.

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik ga er ook vandoor, ga oppassen!

Hopelijk vanavond goed nieuws van Lefbekkie...

13. ProudMum

ik ga volgende week aan mij VK vragen wat zij denkt hoe zwaar hij gaat worden

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Zeg waar blijft mijn wij 8) Hier niks in de bus. Goed sex toevallig nu 3 dagen achter elkaar na tijden niet 8-[ Het ligt bij mij echt aan mijn stemming nu kan ik hem ieder moment bespringen en dan moet ik niks van hem hebben. Ach komt wel weer goed.

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Zo ben ik ook weer hihi... zag ineens net iemand in msn komen die ik eventjes moest hebben dus werd te laat om nog naar bedje te gaan... (moet om kwart voor 4 weg om Arjan te gaan halen)

Is een fotograaf (en collega-tje van Arjan op Party-Flock) dus wilde m eventjes vragen wat hij vraagt voor een foto-shoot van zwangere muts hihi

Hij wil het doen voor alleen de reiskosten voor ons hihi :D

en aangezien ik gewoon heel erg graag coole foto's van mijn buikkie wil hebben hihi :D Dus straks eventjes overleggen met Arjan wat hij ervan vind hihi Hoop dat ie het goed vind hihi

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ben ik weer ffies

dat vocht vasthouden...tja kreeg ik zo rond deze tijd ook bij mijn vorige zwangerschap.maar het is echt vanacht pas in mijn voeten en enkels gekomen :(

roxy hier staat de sex ook heel laag hoor.heb de behoefte gewoon niet en hij gelukkig ook niet zo.
    jullie hebben een koopstop.....wij kopen ook niets meer hoor.bij ons zijn nu de oudere kids aan de beurt met sint en kerst.

joyce lief van je vk dat ze toch langs komen ook al loop je bij de gyn.goede zorg.
    wat leuk een fotoshoot en dat alleen voor de reiskosten

anita kan het niet zijn dat je ijzer erg laag is of komt het echt door je bloeddruk?

ben de hele middag al bezig met een grote formule-1 wagen van technisch lego.zo leuk om in elkaar te zetten.wij zijn hier echt van die lego-freaks en als de duurdere dan in elkaar zitten zetten we ze weg.wat dat betreft echt leuk dat er weer een ventje komt,kan mama ook ongestoort verder bouwen.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik sta om 9.15 uur weer buiten bij de VK en het ziekenhuis is een 10 a 15 min rijden. Dus als het goed is moet ik het kunnen halen ;)

hier geen sex meer :oops:
    wij hebben het een week of 4 geleden nog is gedaan, maar sindsdien heb ik het echt opgegeven, vind het zo'n gedoe met zo'n dikke buik.

ik heb 21 pakjes maat 50 en 56 in de kast hangen .... :oops:

:idea: citroentje, fijn dat alles goed was bij de VK!

:idea: joyce, fijn dat je altijd bij de VK terecht kan! Dat omet toch een hele geruststellig zijn he! Ik vind de VK zoiezo wat persoonlijker als een gyn.

:idea: anita, visite is maar een uurtje gebleven, ze had haar kleindochtertje mee en die lag hier te slapen op de bank, dus is ze eerder naar huis gegaan. Er zaten wel een paar leuke dingetjes in, maar veel heb ik weg gedaan :oops:
    de rest ga ik echt grondig uitwassen, ook al ken ik mensen, ik ben er gewoon zo vies van :(
    Idd van een te lage bloeddruk kun je duizelingen krijgen. Verder kan een lage bloeddruk geen kwaad. Misschien kun je je voorlopig aanwennen om, om het uur 2 dropjes te pakken, of om het half uur 1? Dan ben je misschien de duizelingen voor.

:idea: hyacint, jullie hebben dus voorlopig genoeg te doen, nog 2 kamertje inrichten. daar ben je wel even zoet mee! Maar wel leuk om te doen he ;)

:idea: meesa, fijn dat ze de etos doos gewoon thuis komen brengen, dat wist ik helemaal niet!

:idea: anneliesje, owww wat lekker dat je de kleertjes nu buiten in de zon kan laten drogen! ik vind dat alles dan altijd zo lekker ruikt! Hoop dat als ik de kleertjes ga wassen, de zon ook schijnt :)

:idea: kristy, oww jaaa lego, dat vond ik ook altijd zooo leuk vroeger. Mijn ouders hebben nog een grote kist vol! hopelijk vind de kleine meid het over een paar jaartjes ook leuk, kan ik ook weer lekker bouwen :)

Hier net de WIJ in de bus gehad. Weer lekker lezen vanavond in bed!

18. anita1975

hey anneliesje, indd wat, zo was mijn moeder dan weer....ik zou het nooit doen, maar na 12,5 jaar kwamen we elkaar weer tegen, we hebben dan wel een dochter nu samen, maar mis mijn maatje wel hoor. Hij betekende meer voor mij dan alleen mijn vriend en dat ben ik kwijt nu.

19. anita1975

ja ik ga maar ff drop in huis halen denk ik....
    ik had vanmiddag ook ff visite, ook niet lang gebleven, geeft ook niet.
    maar goed alles wel uitwassen, zou ik indd ook doen.

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal

Ben ik ook weer eens even. Moet al jullie verhalen zo nog doorlezen dus ik reageer nu even niet...... :oops:

Vorige keer heb ik jullie verteld dat ik een extra groeiecho moest maken omdat ze dachten dat mijn buik dik 4 weken voorliep. Gisteren bij de verloskundige geweest. De uitslag van de groeiecho gezien en de kleine ligt gewoon precies op de groene lijn in de curve. Alles prima dus.
    Ze ging weer voelen en meten en nu is mijn buik weer 1 cm gekrompen, maar ben wel 2 kilo aangekomen. Vaag allemaal dus, maar ben blij dat alles goed is. Hoef dus ook niet meer voor een glucose-test.
    Wel veel last van carpaal tunnelsyndroom in rechterhand. Moet 's avonds gaan slapen met een gespalkte lepel en overdag blaas-en nierthee drinken.

Volgende afspraak vk alweer over 2 weekjes op 13 november
    zag ook op de lijst dat er achter mijn naam niet staat hoeveelste kindje, maar dit is dus mijn eerste.

Zo, ga nu jullie verhalen snel bijlezen, want jullie hebben weer veel geklept!

Deel Deze Pagina