Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik moet ook even bijlezen, was gisteren te moe om te komen buurten.

Vanaf maandag ga ik halve dagen werken, de laatste 4 weekjes. Mijn teamleiders maakten geen bezwaar, maar ik hoorde al dat mijn directeur moeilijk deed over de centen. Hoop dus maar dat ik er geen gezeur bij krijg!

Ga nu bijlezen!

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    guppie wat lekker dat je halve dagen gaat werken.goed hoor!zwangerschaps-ao en verlof wordt bij mijn weten 100%vergoed voor je baas

busybusy fijn da de kleine gewoon op de groeicurve zit.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, wat een dikke pecht met die commode! Je was er al zo bang voor. Terwijl ze bij ons toch echt volgens de afspraken geleverd hebben... Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor je!

Anneliesje, wat fijn zeg dat alles goed gaat! Had je zo'n duidelijk beeld zeg, ben stinkjaloers!

Geraldine, al ingedaald zeg! Dat is mooi op tijd!

roxy, die frequentie is echt laaaaag hier. Het doet bij mij zo ontzettend veel pijn met die BI dat het gewoon niet gaat... We halen het wel weer in ;)

Joyce, zo te lezen heb je een lieve VK! Mag ook wel in jouw situatie. Fijn dat het met jouw beeb ook allemaal goed gaat!

Meesa, gefeli met je 30 weken!

Heb echt een heftig emotioneel weekend gehad zeg. Ik wist echt niet wat ik met mezelf aan moest en heb op een gegeven moment alles eruit gegooid. Rinaldo schrok er echt van. Gisteren heeft hij lekker voor een paar dagen boodschappen gedaan en andere dingetjes die ik normaal doe. Daar kan ik nou echt van genieten. Ben ook blij dat ik op mijn werk heb aangegeven dat het niet meer gaat!
    Ik wil alleen liever niet aan andere mensen (familie) vertellen dat ik halve dagen ga werken. Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor...

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie niet doen hoor. Ken het gevoel bij mij wisten ook alleen mijn vriendin en ouders het maar ik vertel het nu ook maar aan de meeste mensen. Alleen schoonouders weten het niet die gaan zich dan veel te druk maken om alles.
    Fijn dat Rinaldo zo begripvol is. Hier ook wel veel begrip en hij zegt de hele tijd dat als ie iets kan doen ik het moet zeggen.. alleen dat zeggen van mij wil nog niet zo lukken....

5. Niet meer actief

Hé meiden,

Even snel een reactie van mij, ga morgen weer alles bijlezen en op iedereen reageren. Vandaag lekker de hele dag met Roy wezen shoppen en zo meteen naar de yoga (met Roy!).

De echo was perfect! Zo mooi! Ben heel blij dat we het gedaan hebben.

Foto's komen morgen!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anneliesje wat een mooie duidelijke foto zeg! wauwie!

7. Niet meer actief

Dag dames even een tipje:

Bij de miss etam is (bij ons) best veel positiekleding voor de halve prijs! Heb dus net toch nog maar een paar dingen gekocht haha
    2 buikbanden
    Spijkerrokje
    En truitje
    En dat voor nog geen 40 euro!

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    guppie,meid je hoeft je er echt niet voor te schamen!
    ze geven je niet voor de lol halve dagen,moet je eens kijken hoe lang je met klachten door bent gegaan.

mss79 dat is weinig geld voor al die kleding

linda fijn dat je een mooie echo hebt. ;)

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Guppie81 ben je gek je moet je echt niet schamen! Ik werk ook 50% trok het gewoon niet meer, maar ik ken je gevoel wel ik ben er echter gewoon over heen gestapt. Ik was gewoon totaal geen mens meer als ik thuis kwam alles ging op automatische piloot. En wat betreft het werk alles wordt vergoed zowel voor jou als voor je werkgever. Geniet er gewoon lekker van! :D

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jeetje wat hebben jullie veel geklept zeg ;)

Vroeg mij af hoe het met Lefbekkie is maar nog geen bericht zag ik.

We zijn hier intussen druk met schuren enzo, bovenverdieping is nu leeg maar volledig uitgewoond volgens woningbouw. Ze gaan alles voor ons vernieuwen en vrijdag mogen we tegels uitzoeken voor de badkamer.
    Maandag beginnen ze eerst met slopen en het gaat 2 max 2,5 weken duren voordat het klaar is en dan kunnen we eindelijk vloer leggen verfen en de spulletjes neerzetten.

Even een vraag, ik weet niet echt hoe de kleine ligt, kan alleen gokken want voel wel wat bubbels zeg maar.
    Maar ik voel dus alleen onderaan wat gefriemel zeg maar en dan boven mijn navel wat geschuif af en toe en druk naar buiten toe en dan heb ik rechts een bult waar ik tegen kan duwen zodat het hele lijfje opschuift maar ik voel daar verder niets eigenlijk.
    Is dit normaal?

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Sorry als mn verhaal misschien wat wazig is, maar we zijn ook nog erg onzeker en in spanning en komt gewoon even heel veel op ons af.
    Vandaag naar het VU geweest. Twee redenen tot zorg.... eerste is dat de linker nier gewoon ontbreekt bij de baby. Ok een mens kan goed met een nier minder, maar omdat er meerdere dingen niet goed zijn is het toch een puntje waarbij belletjes gaan rinkelen.
    De vergroting in de hersenkamer was nog duidelijk zichtbaar en kan verschillende oorzaken, maar vooral ook gevolgen hebben.
    Varierend van Down tot echt helemaal niets aan de hand is erg breed.
    We beginnen dus met een grote waslijst en gaan langzaam dingen afstrepen.
    Buitenkant van het kindje ziet er geweldig uit en een paar belangrijke dingen als het hartje en de longen, maag, darmen, blaas en dat wat laat zien wat het gaat worden (we weten het nog niet haha) maar ook de hersenen op zich en de schedel zien er perfect uit. Belangrijkste nieuws was voor vandaag dat er totaal geen reden is om aan te nemen dat het kindje niet levend ter wereld kan komen (wat voor ons vandaag ook even een belangrijk bericht was) sterker nog het hart is krachtig en het beweegt enorm goed!
    Vandaag bloedonderzoek gehad om te kijken of het CMV virus de oorzaak is. Volgende week een MRI om te kijken wat de gevolgen zijn van het vocht en de verwijding in de hersenkamer voor de functie van de hersenen.
    We mogen weten dat wat dan ook het een wondertje van God is en dat Zijn of Haar Hemelse papa voor hem/haar zorgen zal. Spannend blijft het, willen jullie blijven meebidden dat het allemaal goed mag zijn en God genezing wil geven..

Liefs van een bezorgde papa en mama (in wording)

12. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    sorry even het algemene mailtje wat er naar de familie ook is uitgegaan kan het verhaal niet nog een keer typen zonder weer in janken uit te barsten, ben kapot even emotioneel van alle spanning en alles wat ons nog te wachten staat....

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik kwam even kijken of er al iets was van lefbekkie... nog niks dus...
    pfff spannend hoor! Hoop maar dat alles goed is!

Ik ga lekker slapen, morgen om 7 uur beginnen :confused:
    ben er morgenmiddag weer!

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jeetje lefbekkie dat is nogal wat, ik bid met je mee!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje lefbekkie wat een verhaal :(
    Ik kan me voorstellen dat jullie emotioneel er doorheen zitten.
    Jeetje wat een onzekerheid ineens in korte tijd!
    Hopelijk kunnen jullie heel veel gekke, nare dingen af gaan strepen de komende tijd en kotm jullie kindje helemaal gezond op de wereld!
    Ik denk aan jullie en leef met jullie mee!
    Hier brand een kaarsje hoor!
    Sterkte meid!

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lefbekkie ik hou het kaarsje brandend voor jullie!

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lefbekkie, wij denken aan jullie! Heel veel sterkte samen.

18. 12309

12309 Niet meer actief

Lefbekkie: heel veel sterkte samen.

19. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Lefbekkie, heel veel kracht voor jullie!
    Ik hoop voor al het beste voor jullie.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lefbekkie veel sterkte!

Deel Deze Pagina