Jee Lefbekkie, dat moet heftig geweest zijn! Ben blij te lezen dat het kindje er wel levensvatbaar uitziet. Mij lijkt dat toch het belangrijkste. Veel sterkte nu voor jullie beiden!
lieve lefbekkie, meid wat een schrik en wat komt er veel op jullie af! laat ze maar snel van alles van die lijst afstrepen, ik hoop heel hard dat jullie uk gezond en wel ter wereld mag komen. Hij/zij is er niet voor niks! ik ga enorm voor jullie duimen en kaarsjes branden. Wanneer moet je nu wat voor onderzoeken? Lieve schat, we denken aan jullie! hou je taai en hou je vast aan dat kleine kindje in je buik! hij/zij is jullie zoontje/dochter, en hoort bij jullie! dikke knuffel! vind het zo rot voor je!
Lefbekkie ik zal een kaarsje voor jullie branden en hoop dat alles snel duidelijk wordt en goed zal zijn. Heel veel sterkte deze week.
lefbekkie, heel veel sterkte de komende tijd meid, voor jullie, en ook voor jullie kleine. ik denk aan jullie.... Knuffel Anita
hoi hoi ff een kort berichtje van mij. Lefbekkie ik wens jou en je manneke heel veel sterkte toe. ik denk aan je en brand een kaarsje voor je. veel liefs en hele dikke knuff Annika
Lefbekkie wil je heeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen! Ik zal hier ook een kaarsje voor jullie branden!
jeetje, kwam ook eens ff weer langs. Wat een verschrikkelijk nieuws lefbekkie. Wat zullen jullie ongerust zijn. Ook hier brand een kaarsje voor jullie in de hoop dat jullie kindje gezond ter wereld mag komen. Heel veel sterkte.... Verder ineens geen belangrijk nieuws meer van deze kant.... Kom morgen wel ff weer langs. Denk aan jullie! Liefs Marije
Morgen meiden Blijf vandaag thuis.. zo'n pijn gehad vannacht en nu nog. Zit nu 3 minuten op de stoel achter de laptop en meteen weer pijn dus kan maar beter thuisblijven. Heb naast rugpijn ook enorme pijn bij mijn schaambeen gehad.. geen steken maar een enorm drukkend beurs gevoel nu twijfel ik of dit bekkenklachten zijn of dat het kindje aan het indalen is? MOrgen maar eens aan de vk vragen. Lees net dat het verhaal van lieselotje niet waar is grr daar zakt toch echt je broek van af he tjonge jonge. Ben er zo boos om zelfs Mark heeft er die avond de hele tijd aan gedacht nou en die interesseert zich verder nooit zo voor dit forum enzo.. Nou ik ga kijken of ik nog een uurtje slaap kan pakken tot later dames
Ik lees het net ik ben te vroeg met oordelen maar goed wat een idioot! Ik heb er echt geen woorden voor!
Kristy: echt balen hee van dat vocht vasthouden! En lekker blijven bouwen hoor meid! Meliske: Ja idd, is veel persoonlijker... nemen ook meer de tijd voor je vind ik dan de gyn. (maar morgen zorgt ie maar dat ie tijd neemt hihi ga niet eerder de deur uit dan wanneer ik me zelf er goed bij voel!) busybusy: fijn dat de uitslag goed is meid! wel balen van je hand hee! Hopelijk heb je er niet al te veel last van... (of gaat het snel over!) Guppie: laat je baas idd lekker zeiken, hij weet al langer dat je zwanger bent he! Dat is het risico van dames in de zaak hihi (en volgens mij krijgt hij het idd gewoon vergoed) Lekker aan jezelf blijven denken meid! (en aan je kleintje natuurlijk ) EN schaam je niet meid! moet je echt niet doen! als jou lichaam niet meer kan, dan kan ie niet meer klaar! missfrodo: ja dat is normaal hoor meid! Lefbekkie: onze gedachtens gaan zeker uit naar jou! en het kaarsje blijft branden hoor meid! Je krijgt zo heel wat voor je kiezen... Maar hopelijk helpt het dat wij met zijn alle voor jullie mee bidden en kun je daar wat kracht uithalen! Dikke knuf meid voor jullie samen! Berna: kan makkelijk meid dat het indalen is, Hopelijk kom je de rest van de dag een beetje pijnloos door! Het verhaal van lieselotje niet waar? Mooie boel dan... (zo eens even lezen) Hier vandaag weinig doen, alleen een kaartje halen voor mn beste vriendin, die is vandaag jarig... Gaan binnenkort lekker een keer saampies luchen voor d'r verjaardag... hihi Voor de rest lekker een kalm dagje gelukkig... Morgen word al weer zwaar genoeg, eerst Arjan wegbrengen naar zijn werk (gelukkig naar de kazerne in Vught dat is niet zo ver) dan terug naar huis, dan zorgen dat ik op tijd mijn spullen bij elkaar heb (incl. vragenlijstje voor de gyn) dan naar de gyn toe, dan hebben we een lunch van school (leuk maar erg vermoeiend, heel het verhaal weer 8 x uitleggen waarom ik er dinsdag niet was) en dan weer Arjan halen... Alleen al dat op en neer rijden is al erg vermoeiend en dan nog alleen naar de gyn. dat staat me eigenlijk nog het minste aan... Ga toch eventjes kijken of er niet iemand mee kan rijden. Ik ga nu even dat verhaal lezen en dan douchen... Jullie spreken me strakkies weer lieverds!
in de lounge, staat een topic duidelijkheid omtrent lieselotje... TE triest voor woorden dit en ronduit een belediging vind ik... Ook het verhaal dat alles gehackt zou zijn geloof ik niet helemaal, maar tja...
ik heb ook ff gekeken, en vind het verhaal maar verwarrend... word er nu gedacht dat ze gehackt is of dat ze het zelf heeft gedaan? Ik reageer niet op zulke berichten in de lounge, maar dit slaat werkelijk alles, zoiets doe je niet.
Wie doet nou zoiets om zo'n verhaal te verzinnen? Maar goed, ik ben zelf wel meer gerustgesteld, ik begon zwangerschap al te zien als een ziekte waarbij je zomaar dood kon gaan. Ik vond het zo vroeg in de zwangerschap om aan zwvergiftiging te sterven. Gisteren heb ik een erg druk dagje gehad. 's namiddags was ik met mijn moeder gaan shoppen. Op een bepaald moment stamptje kindje aan een stuk door en ik werd ook zwart voor mijn ogen, ging bijna flauw vallen en dat had ik sinds de eerste maanden niet meer gehad. Maar het was wel een gezellige middag. Vannacht slecht geslapen: vanaf zo'n uur of 5 word ik tegenwoordig om het half uur wel wakker, telkens als ik van de ene zij op de andere ga liggen. Even een vraagje: heeft er iemand ervaring met de triptrap stoel van Stokke. Wij willen die misschien maar er zit niet zo'n eetblad aan (het is de bedoeling dat je kindje aan tafel mee-eet) en mijn moeder en zus raden me aan er één met eetblad te kiezen.
Juni. Ik wil stokke niet afkraken hoor maar het is een heel smal stoeltje en er zijn ook geen eet blad bij. Ik heb een gewone tripttrap stoel voor Lotte. veel liefs Annika