Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Marieke: dat meen je niet dat Babydump de verkeerde heeft geleverd! Jeetje, het gaat wel lekker daar! Bij ons wordt ie zaterdag geleverd, ik ben benieuwd!

AnneLiesje: hier nog zo'n verliefde mama! Mooie foto hoor!

Geraldine: fijn dat het allemaal goed was bij de vk!

Meliske: wat goed dat gesprek met de gyn! Kan me voorstellen dat dat wel even fijn is.

Roxy: frequentie van vrijen ligt hier ook laag. Geloof dat Roy wel iets vaker wil dan ik, maar vinden het allebei wel prima zo geloof ik... Ik denk dat het bij Mike toch ook wel aan de zwangerschap ligt hoor. Denk dat veel mannen het toch ook wel een beetje eng vinden. Een bezoekje aan de hunkemoller helpt misschien wel ;)

Citroentje: fijn dat het allemaal goed was bij de vk. Je bloeddruk klinkt mij prima in de oren hoor!

Joyce: fijn om te horen dat het bij jou ook allemaal goed was! Leuk Joyce zo'n fotosessie! Wat vond Arjan ervan?

Anita1975: hmmm dat klinkt idd een beetje eng als je zo duizelig wordt!

Busybusy: fijn dat het allemaal goed was!

Guppie: goed dat je halve dagen gaat werken. En hoezo deed je directeur moeilijk over de centen? Dat kost hen toch verder niets?

Lefbekkie: jeetje wat een onzekerheid zo... Positief nieuws dat het wel levensvatbaar is, maar verder nog veel onzekerheid... Heel veel sterkte en ik blijf voor jullie duimen... Dikke knuffel meis.

Berna: het verhaal van Lieselotje niet waar?! Hoe kan dat nou weer...

2. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Even snel een berichtje.
    Lafbekkie ik denk aan jullie heel sterkte samen.
    Dikke knuffel

3. Niet meer actief

Hierbij een berichtje over mijn echo van gisteren. Mama, papa en de oma's zijn helemaal verliefd :D Het was echt heel mooi en ben heel blij dat we het gedaan hebben. Mooie foto's meegekregen, op papier en op cd + nog een dvd met gesproken toelichting. Hij legde het echt allemaal heel duidelijk uit, echt super. Gezien de grootte van zn schedel, zat hij gisteren op 29 weken en 1 dag, een weekje verder dus.

Foto's staan in mn album. Hij had steeds zn handje voor het gezicht liggen en toen die man even op mn buik drukte zodat ie zn hand zou weg leggen, was foto nr. 2 zn reactie. Haha dat vond ie niet zo prettig!

Mama is blij :p

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Begin vandaag met een vrolijk muziekje ;)
    http://www.youtube.com/v/hLnP1weN-FQ&rel=1

Joyce, dank je wel zal dinsdag even vragen hoe ze nou ligt want het blijft voor mijn gevoel gek maar je hebt me wel gerustgesteld.

Lefbekkie, kaarsje blijft branden.

Hier was net de CV man om te meten en te doen, we krijgen het druk met al die bouwmannetjes vanaf maandag over de vloer.

Marieke, wat een grrr aktie van Babydump weer, gaat wel erg vaak fout bij hun geloof ik.

Verhaal van Lieselotje niet waar? :confused: Wat zijn dat toch voor zieke dingen die af en toe de kop opsteken hier op het forum :(

Vannacht moest ik er vaak uit om te plassen, 6 keer ofzo, maar de nachten ervoor heb ik volledig doorgeslapen als een blok. Over het algemeen slaap ik steeds beter.

Nou wandel straks nog even binnen of waggel...

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Linda wat lief die echo foto

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

wat zijn er nog meer voor zieke dingen gebeurd hier dan?

veel liefs Annika

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik doelde op een tijdje terug toen was er volgens mij ook iemand die alles had verzonnen om maar aandacht te krijgen toch?

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Linda, wat een mooie foto's! Dat zo'n kleintje al zo boos kan kijken, haha.

Annika: bedankt voor de tip over de stokke. We zien er misschien wel vanaf.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Linda1980 mooie foto's hoor! Vind het zo apart wij hebben ze ook je kent je kleintje eigenlijk al voor dat het geboren is, vind het iets heel speciaals.

MissFrodo Waggel, waggel succes met de bouwmannetjes he ;)

Marieke balen zeg van babydump hoelang moet je nu wachten tot de goede geleverd wordt?

Morgen naar de jonge gezinnen beurs wie gaan er hier nog meer?

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja een tijdje terug was het ook zo ja, soms denk je echt er zijn mensen die alles verzinnen om aandacht te krijgen. niet leuk om misbruik van mensen te maken.

en juni, ik heb geen stokke stoel of triptrap, vind ze wel mooi maar ik heb dit keer gekozen voor een stoel van topmark, NIJNTJE erop, een ruime stoel met afneembaar blad, en de stoel kan ook in ligstand, en makkelijk in hoogte verstelbaar dus op hoogte voor bij de bank.

Linda, leuke echo foto's hoor, echt al mooi om te zien hoe jullie kindje eruit ziet

11. anita1975

Al een tijdje heb ik geen ringen meer om, waarom weet ik niet, misschien pasten ze wel niet meer ofzo, maar ik zag net het glas staan met alles erin en paste even mijn ringen en ze passen nog...en niet eens te strak ofzo, dacht misschien dat mijn vingers ook wel wat dikker waren geworden, maar dat valt weer mee gelukkig.
    Zal vandaag of morgen ook ff naar de juwelier om 3 armbandjes heen te brengen die zijn stuk. Had er 7 om en nu nog maar 4 dus...hihi...
    nog ff en ik ben jarig, kan ik weer een nieuwe krijgen... Had ook 1 met kopjes van de kids eraan, maar die kopjes zijn eraf, blijf steeds hangen met werken.

12. Niet meer actief

Ja vind het ook echt heel leuk. Als je kijkt naar de foto van AnneLiesje en naar die foto van mij, dan zie je echt wel duidelijk verschil in de gezichtjes. Leuk hoor!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Leuk zeg Linda!
    ZOu toch ook wel een blik in mijn buik willen werpen hoor zoveel echo's in het begin en dan nu niets meer afwachten....

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Linda: Mooie foto's meid van jullie kleintje!
    Arjan vond het ook goed om die shoot te doen :D ben dus helemaal happy :D

Missfrodo: als je er niet prettig bij voelt gewoon bellen hoor... Hun kunnen
    jou beter gerust stellen! Drukke boel daar in huis dan hee ;)
    En dat waggelen dat kennen we hihi hier ben ik ook al ff gestopt met lopen hihi
    (moeder gans is in tha house hihi)

Annika: ja er zijn het afgelopen jaar al meerdere van zo'n gevallen geweest...
    ERG ziekelijk vind ik zoiets!

Anita1975: Zo'n armband wil ik dus ook (die met die kopjes eraan) maar weet jij toevallig waar je die in het zilver kunt krijgen? draag namelijk nooit geen goud... en bij de juwelier hebben ze meestal alleen maar goud... :(

Berna: ja vervelend is dat he... nu moeten we gewoon wachten tot ons kleintje er uit komt...
    Blijf dat ook erg mooi vinden hoor... (alleen arjan ziet er niks in om zo'n echo te laten maken :( )

De glazenwasser is vanmorgen ook weer geweest dus de ramen zijn ook weer schoon :D

Ik ga jullie voor vandaag (vanmiddag in ieder geval) verlaten, ga zo lekker naar mn beste vriendin op verjaardag :D Zo nog ff langs de bloemenzaak en dan die kant in... even een bloemetje halen van de kleine... hihi ook al is ie er nog niet... hij is er wel bij hihi :)

Dikke kus allemaal en een fijne dag nog!

15. anita1975

Nou Joyce, ik heb hem dus ook in het zilver, heb deze van mijn moeder gekregen, ook zo lekker handig alle geboortedatums waren verkeerd. Maar zij heeft hem op de markt gekocht maar hier bij de juwelier heb je ze ook gewoon hoor. en die kopjes, zijn ook gewoon van die kopjes die je normaal aan een ketting kan hebben, maar ik raad je aan om ze niet te groot te nemen

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb de raceauto eindelijk af!
    voeten zijn nog steeds dik dus dat zal wel tot het einde zo blijven.had er gelukkig al rekening mee gehouden.hoef alleen het beddengoed nog een keertje te wassen.

missfrodo ik voel de kleine ook meer onderin,rechts van mijn buik en links bovenin wat bubbels af en toe en hij ligt al met zijn hoofdje naar beneden.over een paar weken kan je de kleine precies voelen en anders vraag je wat uitleg van je vk,heb ik ook gedaan.

lefbekkie hier brandt een kaarsje voor de kleine.sterkte meid voor de komende tijd.

linda mooie echo's.dat wegduwen was duidelijk niet prettig ervaren.

17. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    linda mooie fotos hoor en idd wat een bolleboosje hahaha

idd erg ziek verhaal van lieselotje.
    hoe krijg je het verzonnen, ik heb er zelfs om gehuild en mezelf er zo druk om gemaakt dat dit ons ook kan gebeuren, en nu blijkt er helemaal niets van waar.

net intake gehad van de kraamzorg.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    en moppie? wat vroegen ze allemaal? Ik heb het morgen

19. Niet meer actief

Even een Baby-Dump vraagje: hoe worden die meubels geleverd? Moet je die zelf nog in elkaar zetten of staan ze al in elkaar? En kan je pinnen bij die chauffeur of moet je contant betalen?

20. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ze vulden allemaal gegevens in en stelden wat vragen ze namen boekjes met je door, lijst voor vluchtkoffer werd doorgenomen. ze zijn niet op de babykamer geweest. ze vroegen wat we allemaal al in huis hadden, nou eigelijk alles dus. welke voeding ik ga gebruiken.

of ik bezwaar had tegen stagiaires
    of ik mensen kenden die ik wel of niet als kraamhulp wilde
    of ze ergens op moesten letten
    of je mantelzorg hebt die de overige uren opvangen.
    of je huisideren hebt
    of je nog meer kinderen hebt
    of je gezondheidsklachten hebt
    of je rookt en of je partner rookt en waar ze dan roken binnen of buiten.

je krijgt een heel kraamzorg plan, dit is een heel boek waarin per dag alles komt te staan over je baby. hoeveelheid dat ze drinken en of ze goed plassen en goed poepen. van alles. best wel een dik boekje.
    moet je ook meenemen naar het ziekenhuis.
    je moet je bankpas en ziekenfonds pasje klaarleggen, dan gaan ze controleren of de gegevens die je doorgeeft wel goed zijn.

Deel Deze Pagina