Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    linda je moet contant betalen je kan niet pinnen en je moet de meubels zelf nog in elkaar zetten

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ze zijn ruim 1 uur geweest.
    ze legden uit wat hun taken zijn en wat de werktijden zijn.
    wie er allemaal langskomen in de 8 dagen en wie er allemaal bellen. zoals huisarts, vk, consultatiebureau en ze bellen 2 keer van de kraamzorg om te kijken hoe het gaat.
    wat je meot doen als ej niet tevreden bent over dekraamhulp. etc.

een hele waslijst berna.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke dan dank je wel! ben ik vast voorbereid!

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    linda wij hebben 2 weken voor de levering betaald en kregen alles in een doos geleverd.
    zelf ff in elkaar zetten. ;)

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

weinig te melden, maar wilde even lefbekkie laten weten dat ik aan haar denk!

oh ja, moet ook nog achter de kraamhulp aanbellen! morgen maar ff doen! (goed om hier te lezen dus!)

linda, wat een prachtige echo! en wat gaaaaaaf dat je je kindje al zo goed kan zien! en ook ene fijn idee dat ie een week voor op schema ligt!

6. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Net het kraampakket binnen gehad. Als ik al die verbanden en onderleggers zie denk ik, ik wil niet bevallen! :) Nog een leuke knuffel erbij en alles van shampoo tot lotion voor de kleine.
    Mijn man kan zijn werktijden soms aanpassen en is nu het laminaat aan het leggen, dan gaat die vanavond thuis nog wat werken. Heerlijk als dat klaar is dan kunnen de meubeltjes erin.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, mooie echo foto's!

ennuh... verder ben ik het even kwijt...
    ben net afgewerkt... ga nu lekker slapen.
    Ben zoooooooooooo moe!

8. Niet meer actief

Zo, even teruggelezen vanaf zondagavond.... Tok tok tok!

Meliske, ik heb ook veel last van afscheiding. In het begin van de zwangerschap bijna niets, en nu.... blergh blubber blubber :rolleyes:
    Lijkt me echt gaaf zo'n limo :D

MissFrodo, tongenworst, jekkie :pale:
    Hihi, smaken verschillen....
    Fijn dat de verbouwing nu eindelijk begonnen is! Hopelijk is het snel klaar.

Anitadejong, beetje laat, maar nog een fijne vakantie!

AnneLiesje, wat leuk zeg een extra echo, leuke verrassing! 8)
    En ook al zo Harry Potter verslaafd? Hier nog een....
    Wat een heerlijk blij bericht na je echo, super meid! En wat een mooie foto in je album!

Berna, owjee, nog rustiger aan.... 3 weken, klinkt dat kort he?!

Hihi, die spuiten, nou ik ben er niet bang voor, maar 'gooi' ze liever zelf in iemands bil ;)

Vivian je staat erbij meid!

Roxy, nou 20 euro erbij, lekker dan :rolleyes:
    Jammer dat het nix geworden is.

Meesa, wil je op onze lijst?
    Laat je dan even weten wat er allemaal 'gevraagd' wordt?

Joyce, fijn dat je wat gerustgesteld bent meid! Succes donderdag.

Anita75, pas goed op hoor dat je niet valt ofzo! Lekker zoute dropjes eten.

Sommigen zijn hier al over de 30 weken, wow, spannend zeg!
    Klinkt zo dichtbij dan al he!

Busybusy fijn dat alles goed was, wel erg vervelend van je hand!

Guppie, nix om je voor te schamen hoor. Zwangerschap is hard werken! Dus 'normale' werk ff een tikje rustiger aan doen. Fijn dat Rinaldo je dingen uit handen neemt.

Lefbekkie, meid, wat een schrik! Ik hoop echt dat je kracht uit alle gebeden/gedachten kunt halen en dat je vertrouwen kunt hebben.
    Hier wordt nog steeds veel aan jullie gedacht! Dikke knuffel meid!

Is het verhaal van Lieselotje niet waar?! :x Bah!

Linda, wat een mooie mannetje hebben jullie, geweldig! :D
    Kijk goed na of je kamertje geen beschadigingen heeft!
    Je kunt vooraf betalen via internet ofzo of contant bij aflevering. Wij hebben gekozen voor niet monteren, Maarten doet het zelf. Als het goed is staat dat op je bestelbon! Ik duim dat alles goed gaat bij jullie.

Zo, uitgelezen, hihi, had heel wat bij te lezen.
    Ga zo weer naar werk, hebben overleg.
    Kamertje begint er al leuk uit te zien, jammer dat de 'echte' commode er niet is, maar aan de andere kant, lekker belangrijk. Na nieuws van Lefbekkie valt dat zwaar in het niet!
    Gister wel bezweken voor die mobiel van fisherprice met lichtjes op plafond (vlindertjes) en die knuffeltjes eraan met muziekjes en junglegeluidjes. Zooo lief!
    Ga nu weg, tot vanavond....

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lefbekkie ook hier wordt een kaarsje voor jullie en jullie beeb gebrandt. Ik denk aan jullie.

En over de triptrap van Stokke, ik dacht dat je zo'n blad er los bij kon kopen.....

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    lefbekkie: heel veel sterkte en ik denk aan jullie!

Heb morgen om 11 uur een afspraak bij de bekkenfysio, hoop dat het wat zal helpen.
    Verder heb ik weinig nieuws. Alleen nog dat ik verdeeld over 2 1/2 week nog maar 6 (halve) dagen hoef te werken! Heb zo'n zin in m'n verlof.

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi

hoe is het met jullie allemaal.
    Ik ben zo kas verwend vandaag door een hele goede vriend.
    Ik heb voor mijn verjaardag nog een nieuwe wandelwagen gekregen voor Lotte.
    Madam word vier maar die is niet uit de grote wagen te meppen hahah.

Heb vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb. :D bij het bedrijf waar ik nu stage hoor te lopen eigenlijk.

Veel liefs Annika

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Annika van harte! fijn zeg!

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    annika gefeliciteerd met je nieuwe baan

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Annika gefeliciteerd!

Vandaag even naar de Prenatal geweest en 2 heerlijk zittende zwarte broeken gescoord.
    En ik kon het niet laten maar ik heb de olifant van Play Gro gekocht.
    Was er meteen verliefd op :oops:
    Als je in zijn voorpootje knijpt gaat hij You are my sunshine zingen en daarbij trappelt hij met zijn beentjes.
    Echt zo lief.

Citroentje sterkte morgen.

Oh de kleine meid reageert op Filemon :) Zodra hij iets zegt of gilt ofzo reageert ze, weet niet of dat nou zo'n goed teken is maar tis wel lachen.

Morgen weer een lange dag werken maar daarna wel weer weekend dus moet goed komen.

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He dames,

was ik ook eindelijk eens weer.
    Ik zag dat er weer een paar nieuwe januari mama's bij zijn gekomen. Welkom!
    Ik heb niet alles uitgebreid terug gelezen. Het is net of jullie hier steeds meer kletsen, hihihi

Nadat ik gisteravond het bericht van lefbekkie las, had ik ineens geen behoefte meer om mijn verhaal te doen. Gatver meid. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal nog mee zal vallen. Mijn duimen blijven volop voor je draaien hoor! Heel veel sterkte in ieder geval.

Ik hoop dat er verder geen al te schokkende dingen zijn gebeurt hier en dat alles voorspoedig verloopt bij iedereen.

Annika wat fijn om te lezen dat je weer mee kletst. Het moet allemaal niet makkelijk voor je zijn. Ik hoop dat er nu alleen nog maar geluk voor jullie weg is gelegd, ondanks dit vreselijke verlies!

Ik heb vorige week te horen gekregen bij de verloskundige dat ik nog 2 echo's krijg (met 32 weken en met 38 weken). Om de groei in de gaten te houden, omdat ik nu al 3 weken voor lig op "schema" en ik dus echt niet verder kan zijn in werkelijkheid. Het is dus echt al een grote vent. Nou dat is natuurlijk goed nieuws, maar ze willen dus in de gaten houden of hij niet té hard groeit.
    Ik voelde me de laatste dagen echt vreselijk ***. Ik voelde hem dus bijna niet. Gelukkig hoorde ik wel met de dopler dat zijn hartje nog goed klopte. Vanmiddag voelde ik gelukkig al iets meer, maar het is dus nog steeds niet echt wat ik van hem gewent ben.

Ik heb het afgelopen weekend de meest vreselijke ruzie gehad met mijn "geliefde" schoonzus (van het kamertje, weten jullie nog). Ik heb haar echt alles voor de voeten gegooid wat maar mooi en lelijk is. Maar ze heeft gewoon echt niet in de gaten hoe achterlijk ze is. Als je over domme mensen spreekt, zij is dus echt het rolmodel voor dom mens! Ik heb alles wat we van haar hebben overgenomen ingepakt en alles gaat dus weer terug (buiten het kamertje en de kinderwagen dan, want daar hebben we ondertussen zelf al weer geld in gestopt). Mag ze fijn op marktplaats gaan verkopen, dan komt ze er zelf wel achter dat ze daar nooit voor krijgt wat wij haar betaald hebben. grrrrrrrrrrrr ik houd er snel over op want ik begin me zo weer op te winden.

Gisteren heb ik ook bezoek gehad van de kraamzorg. Een heel verhaal inderdaad. En erg veel informatie weer. Ik had het kraampakket al netjes uitgepakt en in een la op de babykamer gelegd. Zegt zij dus gister "die doos hoef je niet uit te pakken, want die schuift de kraamverzorgster zo onder het bed, dan heeft ze meteen alles bij de hand". Kan ik dus alles weer in de doos gaan stoppen, hahaha.

Gisteravond hadden we de eerste partneravond van de yoga. Nou dat was wat hoor. Het is dat het de volgende keer over massage gaat tijdens de weeën e.d. anders zou ik edwin echt niet meer meenemen. Hahaha ik lig alleen maar in een deuk als hij achter me zit te grinneken (hij deed wel zijn best om zich in te houden gelukkig). Ben blij dat hij niet elke keer mee hoeft.

Ik ga snel even voor school verder. Wil de rapporten zo ver mogelijk klaarmaken, want ik heb het gevoel dat ik het niet zo lang meer trek. Ik slaap erg slecht en loop steeds moeilijker. Het is gewoon erg zwaar op het moment om een dag door te komen. Ik ben wel blij dat ik echt bloedjes van kinderen in de klas heb. Nog 4 weken en dan genieten van de rust.... pffff gaat best snel nu he? (alleen niet snel genoeg ;) )

Liefies, ik kom voortaan weer wat vaker langs.
    Houd je taai allemaal he!

Liefs Marije

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik heb die pijn ook. Een soort druk op m'n schaambeen wat echt pijn kan doen. Ik dacht ook al dat het misschien indalen was, maar als wij het allebei hebben kan het net zo goed bekkenpijn zijn.

Ik heb vandaag weer asociaal veel pijn geleden, ik geloof dat iedereen nu ook aardig kan zien dat ik veel pijn heb. Nog 2 hele dagen en dan lekker om 12 uur naar huis iedere dag!

Word trouwens niet goed van die verhalen die niet waar zijn op dit forum! Ik had er ook al met Rinaldo over gepraat, hij kon gewoon niet geloven dat zoiets kon gebeuren...

17. 12309

12309 Niet meer actief

Hier een hectische dag. Het positieve van vandaag is dat mijn vriendin gisteren een zoon heeft gekregen die Lars heet.

18. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    annika: Gefeliciteerd meid met je nieuwe baan hee! Das nog eens leuk nieuws!

citroentje: suc6 morgen meid, hopelijk kunnen ze je helpen!

missfrodo: Filemon... hihi haha Wel grappig... (vind dat echt een geweldige vent... kijkt zo sullig)
    Wel lekker hee dat je na morgen lekker weekend hebt!

Marije78: Jeetje zeg, heel verhaal met je schoonzus zo hee... pfft van dat soort mensen
    word je moe idd... En fijn toch dat ze je kleintje nu goed in de gaten houden...
    volgens mij is dat man eigen meid dat grinniken hihi Ben blij dat die van mij niet mee hoeft is gelukkig
    op oefening dan hihi

Guppie: ja erg he die verhalen... kan me er ook zo kwaad om maken...
    En doe je wel rustig aan meid, als je zoveel pijn hebt! Echt aan jezelf en je kleintje denken he!

San0976: gefeliciteerd meid met de kleine van je vriendin!

Hier net terug van de zwangerschapsgym, was weer gezellig :)
    Ga nu zo lekker naar bedje toe want morgen weer vroeg dag...

Zou zeggen allemaal nog een fijne avond en ik laat morgen wel even iets horen als ik terug ben van de lunch van school hoe het was bij de gyn.

Dikke kus allemaal en slaap lekker meiden!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    JIj hebt dat dus ook guppie, het is echt pijnlijk he zal de bekken wel zijn vandaag ook enorme last van liezen gehad, pff echt tekenen op het rustig aan te doen. BEn vanaf nu ook elke woensdag vrij en de rest halve dagen. MOrgen een vrije dag iv cursus borstvoeding, VK en intake kraamzorg

Joyce succes morgen en Marij wat een toestand zeg . Ik had ook alles terug gedaan... krijg je het geld ook terug?

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Thanks berna! jij ook suc6 en veel plezier morgen!
    En doe rustig aan he meid!

Deel Deze Pagina