Talitha Wat raar dat ze je zo lang laten wachten, bij ons zijn ze altijd heel snel met doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo! Heel veel sterkte in ieder geval, weet hoe je je nu voelt
talitha, jeetje nu nog 2 weken wachten, pfff wat moet die tijd lang duren, ik zou er gewoon op aan dringen dat je eerder een echo wilt hoor. sterkte meid! anneliesje, hopelijk is het nu helemaal gestopt en heb je er geen last meer van! Fijn dat je VK zo snel een echo maakt als je het niet vertrouwt, is wel een heel fijn gevoel! geraldine, haha slimme vriend ja Nou ja dan maar weer een tripje HA missy, jaa de tijd vliegt met zo'n kleine knapperd, je hoort het overal, voor je het weet zijn ze groot. Leker niks anders doen dna genieten hoor
Ikheb juist helemaal nergens zin in qua eten! MOet echt op de klok kijken van oja ik moet weer wat eten. Had net met afvegen geen bloed meer ik ga er maar van uit dat het een gesprongen vaatje ofzo was, omdat ik gisteren veel te zwaar heb gewerkt. Heb wel lekker vandaag en morgen vrij genomen, kan me nu toch niet concentreren!
dat geloof ik graag dat je je toch niet kan concentreren! Ach en lekker thuis zitten is (vooral met dit weer) helemaal niet erg mijn collega/vriendin had dat aan het begin van haar zwangerschap ook, ze verloor iedere dag een beetje bloed, iedere keer weer dacht ze..nou is het mis...maar uiteidelijk bleek dat haar baarmoeder gewoon ontzettend doorbloed was en ze heel snel kans gad op gesprongen adertjes. Nu is ze alweer 25 weken
Kom me helaas afmelden, toch een vroege miskraam. Vandaag getest en echt heeel licht streepje. Ook erge buikkrampen gehad en bloedverlies..
hoi hoi. ik ben bij de gyneacoloog geweest en het Hartje klopt. hahaha echt zo blij. veel liefs Annika
He streepjes, misschien dat het per ziekenhuis verschilt, maar volgens mij mag je tegenwoordig bijna altijd je kindje bij je houden 's nachts! Ik ben bevallen met 34 weken en omdat mijn zoontje dus een prematuurtje was lag hij in de couveuse. Daardoor kon hij niet bij mij liggen, maar de moeders die een kindje hadden die gewoon op tijd was, hadden hun baby gewoon bij zich hoor!
Wat naar voor je meid. Echt heel erg balen. Heb zelf in januari een mk gehad met 9 weken en ik weet dus helaas hoe het voelt... Sterkte!
Dag meiden, Ik had vanmorgen een beetje stress. Door de nattigheid gleed mijn voet van de trapper van de fiets en viel ik een beetje in mij stuur. Dat vond mijn buik niet leuk! Ik schrok er ontzettend van, maar niks geen bloedverlies o.i.d. Ik ga er vanuit dat het vruchtje goed beschermd zit en hoop echt dat dit soort dingetjes geen schade geven. geraldine, wat naar een teek! Ik heb er echt een hekel aan, maar moet ze tot nu toe alleen bij de hond verwijderen... Talitha, wat naar zeg zo onzeker! En dan nog 2 weken wachten, ik hoop dat je het trekt! anneliesje, hopenlijk is de doorverwijzing niet nodig! Ook naar voor jou, dat bloedverlies! Meliske, ik heb ook al een pot pindakaas op! Bedacht me vandaag dat pindakaas en hagelslag ook wel lekker zou zijn, haha! Loesjuh, wat jammer zeg... Veel sterkte ermee! Ik denk overigens dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Manlief wil dat ook graag. Misschien zelfs dat het moet, ik heb gehoord van iemand dat je bij een bepaald gewicht niet meer thuis mag bevallen en de kans is aardig dat ik dat gewicht wel ga halen, helaas.... Ik heb gisteren de dvd van MvM gekeken, beetje plastisch wel hoor! Ik had helemaal nog niet nagedacht over de bevallig zelf en ik knijp m nu wel een beetje...
Loesjuh, wat naar zeg, heel veel sterkte! Guppie, dat is schrikken he? Had vorige week ook iets soort gelijks, moest toen echt even bijkomen! Annika, gefelicteerd, mooi om te zien he? Ik zou toch ook graag in het zh willen bevallen, ook omdat ik vorig jaar geopereerd ben aan een hernia, en met de bevalling komt er natuurlijk een aardige kracht vrij! Zit hier nog steeds in onzekerheid, ga morgen nog maar weer een test doen denk ik....
annika heerlijk voor je meid., ben blij loesje heel veel sterkte.. wat naar Ik heb vandaag wel last van krampjes in mijn baarmoeder, kan het moeilijk omschijven.. beetje trekken, branderig kloppend gevoel
loesjuh sterkte guppie dat is schrikken maar je kindje zit heel beschermd hoor! Ik schrok laatst ook ik lag op bed sprong de hond op mijn buik... Ik wil lekker thuis bevallen als het kan.. eigen douche eigen bedje hondje bij me heerlijk
Onee Loesjuh wat erg voor jou, sterkte meid! Annika, het hartje klopt, helemaal goed Ik moet nog 3 weken wachten, pfffff! AnneLiesje, lekker testen meid, ik denk er ook over om het morgen weer te doen Het is al gezellig druk hier 8)