jij bent ook alweer 31 weken zie ik, heerlijk zeg om al over de 30 te zijn. Nou ik vermaak me ook wel weer vandaag en morgen....straks dus naar de stad en morgen komt mijn zusje weer langs met de kleine....ze komt al vroeg en blijft hier 'savonds ook eten. Ze is sinds een week alleen met de kleine meid, haar vriend is weg gegaan. best wel sneu voor hoor, net 20 en dan alleen met een kleine van 7 maand.
ja alweer 31 weken, vind nu dat de tijd sneller gaat. Het aftellen is begonnen! nog maximaal 10 weekjes voor mij! das idd niet leuk voor je zusje! Pff en dan met zo'n kleine! Dus nu komt ze gezellig bij jou langs een dagje! leuk!
Dag dames, Daar ben ik weer, gisteren lekker dagje naar mijn moeder geweest, weer een heel leuk pakje gekregen. Ik zei dat ik nog niet zoveel kleertjes had en voor ik het wist stonden we alweer wat uit te zoeken. Linda, wat leuk die foto's en dat boos kijken geweldig! Heb je nu ook dat je een gezichtje erbij hebt dat het veel echter wordt allemaal. Anita1975, jeetje zeg dat is wat voor je zusje! Komt het niet meer goed denk je? Annika, wat leuk een nieuwe baan! Ben je alweer helemaal aan het werk dan? Guppie, nog even volhouden meid, en dan lekker halve daagjes, je zal merken dat dat wel scheelt (en niet 's middags heel druk gaan doen dan he? Maar lekker uitrusten!) Berna, jij ook al zoveel pijn. Vervelend zeg, je bent gelukkig al aardig aan het aftellen. Melis, ik ben gelukkig niet zo moe meer. als je slaap hebt gewoon even gaan liggen toch? Marieke, leuk he om het kamertje in te richten, ik loop ook iedere keer weer even binnen. Marije, jeetje zeg, kan me goed voorstellen dat je helemaal klaar bent met je schoonzus! Joyce, Spannend bij de gyn! en benieuwd hoor, heb je nog wel iemand mee kunnen krijgen? Heb trouwens vanochtend onze directeur gesproken, hij zei zelf een paar keer dat ik nu aan mezelf moet denken en dat ik me niet te druk moet maken! Ik ga waarschijnlijk de komende 4 weken halve dagen op mijn oude afdeling werken. En dan dat verhaal over Lieselotje ben er een paar dagen helemaal ondersteboven van geweest, ik ga dus alleen nog maar bij ons clubbie kijken. Heb geen zin meer in die verhalen!
Goed dat je directeur het zo oppakt AnneLiesje! En op je oude afdeling is waarschijnlijk ook wel weer lekker of niet? Je kent het werk al, dus kan me voorstellen dat je daar zonder al teveel stress kan werken. Ik heb dat ook met dat nieuws van Lieselotje. Lekker hier blijven lezen, ik heb ook geen zin meer in al die verhalen! En ja die echo.... Was echt zo leuk! En je ziet toch ook echt wel duidelijk verschil tussen jouw foto en mijn foto hè? Gezichtjes zijn echt anders, ben benieuwd hoe ie er straks in het 'echt' uitziet! Heb nu wel een beeld voor me!
AnneLiesje, fijn dat je directeur zo gereageerd heeft, zal je vast wat rust geven. Nog even en dan heb je verlof, en dan genieten meid! Ja, Linda, dat koppie van je mannetje, echt geweldig! Ik zat al te denken, zal ik ook nog.... Maar tis toch wel prijzig he (twijfel twijfel) Melis, mooie buik, succes met werken strax! Annika, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Sommige hier zijn al 31 weken, whaaahhhh! Gaan we hard he! Mijn papa en mama waren hier om het kamertje te kijken. Ze vinden het zo leuk! Hihi! Ik ga zo lekker soppen daar en dan alles een beetje inruimen. Wassen doe ik in m'n verlof. Kan er wel uren zijn in het kamertje Mijn moeder heeft weer een heel leuk a-lijn truitje gebreid (mt. 82) knalpaars. En ze heeft er een heel gaaf broekje bij gekocht! Nou, ik had het zelf kunnen kiezen. Verder ben ik al die drama verhalen in de Lounge ook helemaal zat, ik ben er echt mee bezig geweest dat van Lieselotje en nu blijkt het niet waar te zijn. Nou ja! Nu ga ik lekker freubelen, dag dag!
Marieke, die 3d van ons kostte 89,50, daarvoor kreeg je dan 2d, 3d en 4d, een gezondheidscheck, alle foto's op cd en een dvd met gesproken toelichting. Alleen een 3d is volgens mij stukken goedkoper hoor (om je nog even meer te laten twijfelen!) Kan me voorstellen dat je wel de hele dag in dat kamertje kunt zijn. Wij hebben nu alleen nog maar één muur geverfd en loop er nu al elke dag even binnen.
Ow, hou op! Hier bij babyinbeeld kost 3d/4d 110 euro wel erg uitgebreid hoor, maar dat is echt teveel! Hihi, zie je al staan, starend naar die muur.... Kan het me goed voorstellen, is heerlijk om er te zijn Nu ga ik echt weg....
Hey dames, Ik lees straks even alles terug, ben nu eventjes snel naar huis gekomen om mezelf om te kleden voor de lunch zo meteen, dus dacht even jullie laten weten dat alles SUPER in orde is De kleine loopt 2 weken voor op de groei hihi, bloeddruk is toppie en gewicht ook... Ik mag nu weer terug naar de vk en hoef niet meer naar het ziekenhuis toe en mag dus ook thuis bevallen Mijn dag kan niet meer stuk hihi (oja heb zelfs de wij binnen gekregen vandaag met de bon voor de doos, dus dat is ook nog lekker hihi, straks eventjes meteen halen ) Tot vanavond meiden! Dikke kus een SUPER gelukkige Joyce
Goed nieuws Joyce! Linda is heel blij voor je Enne als jij de WIJ binnen hebt gekregen vandaag, zal ie bij mij ook wel bij de post zitten vandaag...
Geweldig Joyce! Wat moet dat een opluchting voor je zijn! Linda, dat is niet duur, bij ons is zo'n 3d alleen al 150 euro, incl foto's en dvd.... Ik had dat ook alleen al genieten van die muur! Kwamen van het weekend nou je meubels? Marieke, gaat inderdaad hard als je dat al leest 31 weken wow, ik zei gisteren tegen Mark over 7,5 week mag ik al thuis bevallen! Toen zag ik hem wel even schrikken. Hier de Wij eergisteren al gehad, dus dan zal ie elk moment wel kunnen komen denk ik!
Ikke is blij! Kijk ik net op internetbankieren zie ik dat er 275 euro is bijgeschreven van ENECO! Dat is lekker!
ff snel voor kraamverzorgster op de stoep staat cursus was interessant alleen hoe sommige vrouwen er mee om gaan pfoe zo;n type ben ik niet alles open en bloot hoor ben veel te preuts haha Net de ouders van nu binnen dus straks lekker lezen voor ik weer naar de vk moet ben de diepvries aan het ontdooien.. wat een kl.... klus zeg Joyce fijn dat alles goed was! super!
anneliesje, leuk he! die moeders die zo gevig zijn! mijn geeft ook vanalles iedere keer das een lekker bedragje zo als extraatje! marieke, lekker he zo snuffelen op het kamertje! joyce, wat fijn dat alles goed is! en heerlijk dat de kleine 2 weken voorloopt op groei! berna, suc6 met het gesprek met de kraamhulp! linda, owww dan kan jij ook lekker in het kamertje neuzen vanaf zaterdag! ikke heb echt ene probleem. Mijn moeder is morgen dus jarig, wordt 50. ik was op zoek naar zo'n opblaasbare sarah pop voor in de tuin, kan ik nergens vinden, nu heb ik nog niks... en heb ook nog geen cadeautje...want ik weet niet wat
zo ik kom mij weer even melden! hihih volgens mij voelde mike het aan gisteravond.... eindelijk weer "echt" intiem geweest. Wel was hij steeds bezorgd om mijn buik, hij wilde me geen pijn doen! Heb vandaag 2 nieuwe lingeriesetjes gekocht, heb bijna niks leuks meer namelijk. ben weer helemaal blij! hier nog steeds geen WIJ! Als ik hem dinsdag nog niet hen ga ik bellen! Vorige maand had ik hem heel vroeg namelijk. Meliske, voor jou ook een koopstop inlassen? Guppie, jou directeur mag niet moeilijk doen om het geld want het UWV betaald de halve dagen die je thuis bent! Linda, wat een mooi kereltje! mss79, ben net geweest bij missetam, helaas geen uitverkoop! Lefbekkie, mijn duimen draaien overuren meis en de kaarsjes zijn niet aan te slepen! moppie, fijn voor je dat ze zo duidelijk waren van het kraambureau Annika, gefeliciteerd met je nieuwe baan! wat eten jullie vanavond?