hey ik en weer thuis, broek terug gbracht maare kon niks voor mezelf vinden. voor de kleine bij prenatal een leuk shirtje gekocht, en de doos op gehaald....leuk spul hoor. enne indd dat is verdwenen uit de lounge, ik zocht vanmorgen ook al...haha nou ik moet weer gaan, naar de winkel en straks werken... tot laters
He das jammer, dan naar de missetam in Tilburg haha We hebben gister poging 3 voor de pretecho in 3d/4d gehad, en WEER is het NIET gelukt! Wat een eigenwijs kindje krijgen we toch! Eerste keer lag het met het gezichtje weggedraaid, 2e keer lag het dubbel geklapt dus met benen en voeten in gezicht en gister lag het met armen en benen in gezicht. We hebben dus alles gezien behalve gezicht..... Naja dan nu maar een paar weken wachten op het moment dat we het in het echt mogen zien haha Baby lag trouwens al met hoofdje naar beneden en alles is opgemeten en nog steeds aan de kleine kant maar wel allemaal in orde. En ook de echoscopoiste zei dat ik een erg beschaafd buikje heb! Ik ga de bloemkool klaar maken en dan naar de pufcursus.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... lieselotje Het topic over Lieselotje... Zit wel een slotje op zag ik.
zo terug van de vk en kraamhulp is weg. Intake was snel wel prettig. Heb nog gevraagd voor Aerosleep, als wij dat willen kan dat gewoon zei ze het is tenslotte goedgekeurd etc. Tevens van de hond gevraagd en het leek haar geen probleem dat de kraahulp ff een rondje deed met de hond. Dan de vk; Kindje ligt in stuit Ff tegenvaller dus. Over 3 weken terug komen als het dan nog in stuit ligt moet ik naar zkh voor een echo en evt draaipoging... ik hoop dat ie nog uit zichzelf draait.. had er nog ruimte voor zei de VK. Zeker omdat ie nog helemaal niet was ingedaald. bloeddruk goed 110/65 NX 1/2 en de baarmoeder was 31 cm. Ze schatte in dat dit zeker wel een 6,5/7 ponder zou worden. Was een mooi kind qua grootte nu....
Mooi buikje mss79! en zeker eigenwijs kindje hihi hier pizza vanavond ff nergens zin in om te doen btw guppie: Die pijn in schaambot kwam dus van de bekken indalen zijn meer steken en menstruatieachtige krampen
Dat had ik van de week ook een paar keer en gister hoorde we dus dat de baby met hoofdje naar beneden lag dus dan zal dat t zijn geweest! Laten we idd hopen dat je beebje nog gaat draaien! Woooow ik zie net dat ik wel 13 euro heb gewonnen met de postcode lotery! hahaha
ik heb trouwens nog een afhaalbewijs gekregen voor de blije doos van prenatal! Nu onder mn "getrouwde" naam.... Ga denk ik nog maar een keer kijken of ik hem meekrijg haha mn man zegt dat k t niet moet doen maar ja tis hun fout niet de mijne!
Even gauw voordat de pizza's klaar zijn! Joyce, meid wat super, lekker thuis bevallen en gewoon naar de vk! Berna, ik duim dat die kleine draait! Fijn ook dat ze niet moeilijk doen over de aerosleep. Mss79 mooi buikje! Ik ben lekker druk geweest in het kamertje Ik denk erover om de commode niet eens om te laten ruilen, vind 'm met deurtjes eigenlijk ook best leuk! Moeten ze alleen de la vervangen, want die is vet beschadigd. Heb zelfs het bedje voor de gein opgemaakt, ziet er lief uit! Ik heb ff snel foto's gemaakt, zal ze binnenkort plaatsen. Meubels zijn wel groter dan gedacht, en we hebben schuine wanden, maar het past, zelfs met de klamboe. Oh, het is zo leuk geworden! Ben helemaal in de gloria Tot later meiden....
mss79: dat is een heel eigenwijs kindje dan hihi Ik zou trouwens ook die doos nog een keer op gaan halen berna: menstruatie-achtige krampen had ik pas ook. Niet zo heel erg, maar toch. Ons mannetje ligt ook met zn hoofd naar beneden, dus misschien toch al indalen? Zou wel vroeg zijn, maar goed... Marieke: ik ben benieuwd naar foto's!
Oh ja Meliske.... een kadootje voor je moeder, lastig zeg... Ik heb mijn moeder laatst voor haar verjaardag een ledikantje gegeven, moest ze toch nog hebben voor straks Mijn moeder moest er erg om lachen! Ik zou ook niet weten waar je zo'n Sarah pop haalt... Bij de speelgoedzaken hebben ze vaak wel allerlei andere dingen voor Sarahs.... En dat wordt dus zelf nog een pop maken
Ik kom mij heel even melden en ben dan snel weer weg want ik ben helemaal op van deze lange dag werken. Wel leuk is dat ik op mijn laatste dag nog iets speciaals krijg, ze vroeg vandaag of ik die dag even langer kan blijven ivm dat ze mij niet zomaar met verlof willen sturen maar nog iets speciaals hebben, spannend. Hier nog geen WIJ Wel ouder van nu gekregen en de voorjaarsvoorproef van H&M en tja ik kon het natuurlijk niet laten Zit te twijfelen of ik Filemon zal emailen met het verhaal dat de kleine meid zo enthousiast is. Wat vinden jullie? Of is dat een beetje raar om te doen? Meliske, heb je geen feestwinkel in de buurt? Mss, gewoon nog een keer die doos halen hoor Joyce wat een goed nieuws! Berna, ik hoop dat de kleine zelf draait want dat draaien wat hun doen is niet fijn qua gevoel zeg maar. Verder heb ik even geen puf meer, sorry.
goedenavond dames. Ik kan niet op iedereen reageren want het dringt niet echt allemaal tot mij door. Alleseerst bedankt voor jullie felicitaties. Ik ga administratie doen en receptie op oproep basis. Heb vandaag ook de uitslagen gekregen van de obductie (sectie) van mijn kleine ventje. Er is helemaal niks gevonden dus word het dikke ech genoemd. veel liefs Annika
Vandaag op de jonge gezinnen beurs geweest het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen Waarom kan ik niet zo goed beschrijven.. Zijn er meerdere geweest hier wat vonden jullie ervan?
HE Annika... wat moeilijk om te verwerken lijkt me dat zeg.. aan de andere kant staat er niks in de weg voor een volgende gezonde zwangerschap begrijp ik? Sterkte met verwerken