Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik heb 6 december gesprek om weer IUI te gaan doen.

veel liefs Annika ps Ik had wel verwacht dat er niks gevonden zou worden.

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Annika, dubbel gevoel denk ik of niet? Spannend hoor 6 dec. weer een gesprek.

Berna, ik had een tip gekregen van de yoga instructrice om de baby te laten draaien, of het toeval was of niet in diezelfde nacht is ie gedraaid terwijl hij tot nu toe heel de tijd in stuit had gelegen.
    Als je op de grond ligt met je voeten en onderbenen op een stoel dan heeft je buik het meeste ruimte, als je dan zelf heel rustig met 2 handen vanaf de onderkant masseert zonder al teveel druk kan de kleine meedraaien.... Misschien het proberen waard?

Vivian, ik ga morgen naar de beurs. Stond er niet veel bijzonders dat het tegen viel?

MissFrodo, spannend zo'n verrassing, wanneer is je laatste dag?

Melis, ik vind het ook altijd moelijk iets voor mijn moeder, misschien een dagje samen iets leuks doen?

Marieke, foto's!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Annelies dat ga ik zeker proberen dank je wel!
    De vk zei dat ik wel zou voelen als ie zou draaien en dat klopt ik heb hem vorige week ook voelen draaien in stuit

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi dames, alles goed hier?

Vandaag weer een groeiecho gehad, en ons dametje lag er weer mooi bij! Ze groeit prima, loopt zelfs wat voor en schijnt nu zo'n 1,5 kilo te wegen! Pfoe wat gaat dat hard zeg! Verder was de controle bij de gyn ook weer prima, bloeddruk en alles perfect.

Even voor de lijst: 21 november weer controle gyn! En mijn verlof gaat in op 27 november... Heerlijk!
    Fijn Joyce dat ook jouw kindje zo mooi is gegroeid! En zelfs lekker thuis bevallen, fijn idee hoor.

Annika wat goed dat je hier weer af en toe langskomt. Hopelijk lacht het geluk jullie nu weer snel toe, het is je gegund!

5. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey meiden,
    Zo was ik ook weer! Heb de laatste tijd veel last van brandend maagzuur.. en een onsettende last van mn buik... gaat nu echt in de weg zitten :( maar goed.. Hebben jullie ook dat je niet zo veel kunnen eten?
    Maar goed nog ff... :)
    Hoe is het verder hier?

Liefs, Geraldine

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

heb eigenlijk niet zoveel te kletsen.gisteren vast kerst-kado's ingepakt voor de kids.sint moet nog maar dat is niet zo moeilijk.
    momenteel doe ik alles 's ochtends zodat ik 's middags met de voeten omhoog kan.

geraldine bij mij zit de buik ook in de weg hoor.ze zien me groeien zeggen enkelen.

zie dat bij idereen alles weer goed is bij de controles,lekker.
    berna hopelijk draaid de kleine nog.
    yoce wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat je zelfs gewoon lekker thuis mag bevallen.

annika ik zal voor je duimen dat jullie gauw weer een wondertje mogen krijgen en dat het kindje dan gezond en wel geboren mag worden.

vivian ik ben op de vorige beurs geweest maar ik vond er ook niet zoveel aan hoor en mijn man al helemaal niet.

marieke lekker bezig op het kamertje,eindelijk.
    we zijn hier wel erg nieuwsgierig naar de kamer.foto's! :D

allemaal een fijne dag.
    knuff.

7. Niet meer actief

MissFrodo: leuk dat ze nog iets speciaals voor je gaan doen op je laatste dag!
    Oh dat is leuk als je Filemon mailt! Misschien krijg je wel een leuke reactie terug!

Annika: niets gevonden... dus dikke pech... Jeetje, dat lijkt me heel moeilijk. Veel sterkte meis en een hele dikke knuffel.

Hier ook nog geen WIJ trouwens.

8. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    missfrodo: waarom zou dat raar zijn hihi
    Leuk hee dat ze iets speciaals willen doen!

annika: lijkt me erg dubbel zoiets meid... suc6 6 december!

mamasu: fijn dat alles in orde is meid! en ja tot grote ergenis van mn ventje gelukkig toch thuis bevallen hihihi hij heeft zoiets van doe maar gewoon in het ziekenhuis hihi

geraldine: ik ga juist meer eten lijkt wel hihi Balen van je maagzuur hee... (hier ook regelmatig last van, maar na een beker gele vla zakt het weer)

Linda: balen hee... anders nu nog ff afwachten en volgende week gewoon bellen als je m dan nog niet hebt!

Hier alles in orde, voel me super en ben nog steeds aan het lachen van gisteren hihi :D
    Arjan vind het wel minder dat ik nu gewoon thuis mag bevallen hihi die had liever het ziekenhuis gehad, maar tja, ik moet het doen dus we blijven lekker thuis hihi :D (hij ziet het niet zitten dat we de "rotzooi" ook thuis hebben dan hihi, alsof de kraamhulp dat niet meteen opruimt)

Vandaag ff lekker met moeders naar het dorp toe even verf halen voor mijn haren, maandag komt de kapster voor een nieuwe look hihi dus dan ook maar meteen een nieuw kleurtje erin mikken hihi

Volgende week word de foto-shoot gedaan als het goed is hihi Ben ook daar helemaal happy mee, ben dan namelijk precies 32 weken dus dat vind ik wel speciaal. Is toch weer een mijlpaal vind ik hihi (vandaag ook maar even een leuk setje kopen voor op de foto hihi)

Dames, ik wens jullie een hele fijne dag vandaag
    En mocht ik jullie niet meer spreken (denk het wel, maar je weet maar nooit)
    Vast een heel erg fijn weekend!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    iemand nog ideetjes om te vragen voor Sinterklaas? Wil graag ook wat voor mezelf vragen maar weet niet wat

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    annika, dikke pech...zo noemde ze het bij mij ook.
    Eerst was ik heel teleurgesteld, nu ben ik alleen maar blij, ik heb nu net zoveel kans als iemand anders om een gezond kindje te krijgen, en dat is wel heel fijn. De uiteindelijke reden waarom je kindje is overleden blijft nueen... waarom? maar nu ik weer zwanger ben, kan ik daar vrede mee hebben. Ik hoop dat het jou ook lukt.

berna, wat vervelend dat de kleine in stuit ligt! Mocht je zelf kiezen voor een draaipoging? of werd dat gewoon beslist? ik zou het dus absoluut niet willen, dus hoop dat je zelf die keuze mag maken.

ik reageer even niet op iedereen, heb knallende koppijn.
    denk dat me bloeddruk weer lekker aan het stijgen is :(

ik heb gister avond me vriend maar is effe op pad gestuurd naar een feestwinkeltje. Daar hadden ze een gewone opblaaspop, maar met een tshirtje en een maskertje lijkt het heel wat ;)
    nu dalijk nog een cadeautje voor me moeder...

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

i khoop het ook meliske.
    Ik zou zo graag iets de schuld willen geven, maar ja.

veel liefs Annika

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik weet ook niet wat ik voor mezelf moet vragen Berna, ik ben 7 december ook nog jarig....

Ik ben ook al weer druk, de was en afwasmachine staan alweer aan, Lisa naar juf gebracht en urine bij de huisarts afgeleverd (ff controle)
    Straks lisa weer ophalen en dan mijn zusje bij het station weg.

dus ik ga nu ff wat opruimen....en broodje eten.

Oh ja weet iemand tot hoe laat Beverwijk op zondag open is.

13. anita1975

meliske, gefeliciteerd met je moeder, en rustig aan he...

14. Niet meer actief

Meliske: gefeliciteerd met je moeder!

Wij doen niet aan sinterklaas. Dat zal trouwens wel het laatste jaar zijn dat we niet aan sinterklaas doen :D Ik ben 5 december jarig, dus altijd lastig met sinterklaas.

15. anita1975

wij doen ook nog niet echt hoor. We waren er net wat vanaf, maar gaan voor Lisa en paar kleine dingetjes kopen en die andere 2 hoeven niet veel zeiden ze

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    annika, het zoeken naar iets wat schult heeft...het komt me allemaal zo bekend voor. Gelukkig slijt dat allemaal langzaam. Nu kan je het misschien nog niet geloven, maar langzaam kun je het straks allemaal een plekje geven. Wat wel altijd blijft steken is mensen in je omgeving. Het lijkt of iedereen het vergeet...of misschien wel wil vergeten...terwijl jij er nog dagelijks aan denkt...zoals je ook aan je andere kindje denkt...dat blijft pijn doen...maar ook daar leer je mee omgaan... heb je hand en voetafdrukjes in inkt van jullie mannetje? op deze site kan je ze laten maken in klei, zooo ontzettend mooi! misschien vind je het iets... http://www.ttservaring.nl/tts_beeldjes.htm

dank je wel meiden voor de felicitaties!

17. Niet meer actief

Je omgeving gaat snel weer verder hè... We hebben dat op ons werk ook met een collega. Hij is van de zomer plots zn dochtertje van 11 kwijtgeraakt. Hij heeft ondertussen geprobeerd zn werk weer op te pakken, maar dat lukt hem niet... Hij vind het zo moeilijk. Mensen vragen wel 1 of 2 keer hoe het gaat, maar daarna gaat het weer gewoon over het werk... En zover is hij nog lang niet. Aan de ene kant misschien wel logisch dat je omgeving verder gaat, en je moet ook gewoon verder gaan natuurlijk, en mensen kunnen natuurlijk ook niet steeds blijven vragen hoe het gaat, maar voor jou gaat er geen dag voorbij dat je er niet aan denkt.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd. heel logisch ook dat voor de rest de werled verder gaat natuurlijk. maar als je zoiets meemaakt is het echt zoooo fijn als mensen iets erover vragen.

ik heb nog steeds niks van de kraamzorg gehoord.
    Dinsdag even aan de VK vragen of dat altijd zo laat is hier in de reagio, anders ga ik maar even bellen.

19. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

annika, wat fijn aan de ene kant dat er niets uit de obductie is gekomen. Fijn omdat dat de kansen voor een volgende zwangercshap erg positief maakt. Tegelijkertijd vreselijk moeilijk omdat de waarom-vraag nu nooit beantwoord zal worden! dikke knuffel voor jou!

Lefbekkie, waar ben je? gaat het allemaal nog met je?

Meliske, ik denk als je het niet zelf meegemaakt hebt, het misschien ook wel moeilijk is om er over te beginnen. de eerste paar keer niet, maar daarna misschien wel. Je wilt mensen niet steeds confronteren met hun verdriet maar er ook niet aan voorbijgaan. Soms kan je het idee hebben dat de afleiding van het "gewone" leven juist is wat mensen die zo'n verlies hebben meegemaakt willen opzoeken of nodig hebben. Het blijft moeilijk denk ik, omdat voor jezelf de wereld stil is blijven staan en de rest van de wereld "gewoon" doordraait.

Hier alles redelijk. heb een buikgriepje te pakken dus heb me ziekgemeld. heb echt het idee dat mijn weerstand enorm laag is nu ik zwanger ben en ik alle virusjes en verkoudheidjes oppik.

verder voel ik ons mannetje wel bewegen elke dag, maar niet meer zo hard en duidelijk als eerst. hebben meer van jullie dat? als ik met de dopler luister hoor ik hem prima en ook schoppen enzo, maar dat voel ik dan weer veel zachter. zou dat aa nde ligging liggen? ik ga het volgende week bij de gyn wel aangeven, misschien kunnen ze uit voorzorg een ctg maken, zodat ik me weer gerustgesteld voel?

20. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ps, marieke, i kbrand van nieuwschierigheid naar je foto's! waar blijven ze!? ;)

Deel Deze Pagina