Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja owww lekker showen met die kleine in februari, kan niet wachten!

ik heb nu ook echt zin in kerst! normaal ben ik blij als ik mag werken, vind er nooit niks aan, maar nu heb ik er echt zin in.

2. Niet meer actief

Ik liep vandeweek bij de Intratuin ook tussen de kerstbomen en kerstspullen.

Zou ieder jaar trouwens wel weer nieuwe ballen en zo voor in de boom willen kopen.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zou ik ook willen linda! ik neem dit jaar mijn moeders kerstballen en zij die van mij. dan koop ik volgend jaar weer nieuwe

nu hoop ik wel dat ik een januari mama blijf meliske! als de beurs begin februari is en ik loop overtijd hoop ik dat ik snel op de been ben!

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Ik ben vanochtend even naar de jonge gezinnen beurs geweest... Laat ik het zo zeggen het is gewoon niet mijn ding! Veel te druk, aanbiedingen niet veel bijzonders, ik wilde een Lodger draagdoek kopen maar voor 10% korting (6euro) koop ik er liever eentje bij mijn vaste winkeltje.

Heb net even lekker uurtje gesplapen! Wel moe van dat geslenter.

Linda, nog even meid. Dan lekker weekend!

Melis, gefeliciteerd met je moeder, fijn dat je toch nog een pop hebt kunnen vinden!

Moppie, vervelend die klachten, hopelijk zijn ze snel over!

Ennuh iemand had weer een goeie controle, gefeliciteerd!

5. Niet meer actief

Als ik dat zo hoor, hoef ik ook niet naar de jonge gezinnen beurs! Waren we toch al niet van plan, maar dit bevestigt het nog even!

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hallo dames hier ben ik ook weer even.

Moppie dat klinkt heel naar, zou inderdaad even bellen voor de zekerheid.

Morgen gaan wij naar de beurs, ben benieuwd en hoop dat ik het een beetje vol ga houden daar.
    Nouja ze zijn vast wel ingesteld op zwangere mutsen.
    Heb alle bonnetjes al klaar liggen om gratis spulletjes te halen :D

Ik heb Filemon toch maar een email gestuurd :oops:

Voel de kleine nu heel erg goed, had even wat opgeruimd hier en nu :( volgens mij is ze omhoog aan het kruipen en wil ze via mijn buikwand aan de bovenkant eruit ofzo, pppfffftt raar gevoel is dat toch.

Oh nieuwe buikfoto trouwens:

Straks even met Jan naar AH dan hebben we alles voor de komende dagen weer in huis, normaal doen we dat op zaterdag maar dat leek mij wel erg veel worden als we eerst al naar de beurs gaan.

Lefbekkie weet je inmiddels al wat meer?

Annika ik kan mij voorstellen dat het nu een heel dubbel gevoel is dat ze niet weten waarom je jongetje is overleden, denk dat het ook altijd moeilijk zal blijven al zal de tijd de scherpe randjes wel weghalen.

7. ProudMum

mooie buik missFrodo!

Al reactie gehad van Filemon?

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Nee maar dat zou ook wel heel snel zijn, email vandaag verstuurd naar BNN dus dat zal wel even duren.

Zie net pas dat ik een beetje een streep krijg.

9. ProudMum

hihi ja idd! bij mij is geen streep te zien. wel veel donshaartjes.

nee zou idd wel snel zijn. maar je laat het ons wel weten toch?

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Tuurlijk laat ik dat aan jullie weten ;)
    Uiteindelijk hebben jullie gezorgd dat ik die email verstuurde ;)

11. Niet meer actief

Mooie buik hoor missFrodo! Die van mij staat lang niet zo 'strak'!

Hier ook veel donshaartjes trouwens Roxy.

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Miss Frodo, Leuk dat je Filemon gemaild hebt, Mark heeft ook weleens een mailtje gestuurd naar Rob Camphuis vanwege een tv programma en kreeg binnen een paar dagen een berichtje terug! Mooi buik trouwens, best groot al of lijkt dat maar zo?

Hier is het vanavond halloween in de wijk, ben blij dat ik met er niet voor heb opgegeven, heb nergens zin in!

13. ProudMum

gelukkig zijn het blonde haartjes!

Las net de vraag van Lovewinnie bij de VK's. Die denkt alweer zwanger te zijn, een 2 maanden na de geboorte van Alicia

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Roxy, ik heb net het hele verhaal van haar doorgelezen onder zwangerschap. Dat zou wat zijn zeg. Die kleine is nog geen 2 maanden en dan weer zwanger, lijkt me heel erg zwaar!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jeetje 2 maanden later alweer, das wel erg vlot.

Enne Linda mijn buik staat inderdaad best strak maar dat komt omdat mevrouw het fijn vind, blijkbaar, om helemaal tegen mijn buikwand aan te duwen en te kruipen.

16. Niet meer actief

Zo dat is snel na 2 maanden! Ik vind het altijd wel leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen de kinderen zit, maar ik denk dat ik mn lichaam toch eerst wel ff wat rust wil geven hoor!

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mijn idee Linda, vlak op elkaar is prima maar zo vlak op elkaar lijkt me niet echt fijn voor je lichaam.

Maar tis nog niet zeker toch?

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou ik ook poeh he 2 maanden! Dus eigenlijk nu alweer 4 weken zwanger damn! Vraag me af of ik dan wel weer zin heb haha

Hier ook donshaartjes trouwens. Zal Mark eens een foto laten maken van de week weer

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    He MissFrodo, heb even gemist waarom je een mailtje hebt gestuurd naar Filemon van BNN? Ben benieuwd!
    Yeah, bijna weekend! Ben er ook weer helemaal klaar mee. En dan nog maar 3 weekjes en 1 dag werken en dan ben ik voorlopig vrij! Heerlijk vooruitzicht. Hopelijk blijft dit kleintje dan nog een heeeeeeeele tijd zitten (in tegenstelling tot mijn zoontje die zich al aandiende toen ik met 34 weken en 2 dagen net 1 dag thuis zat met verlof!), zodat ik nog uitgebreid kan genieten van het zwanger zijn en het verlof....
    Ik ga trouwens ook niet naar de Jonge Gezinnen Beurs. Had op zich wel gewild, maar we hebben het zo druk de laatste tijd, en mijn zoontje is dit weekend jarig! (hij wordt al weer 2 jaar, grote jongen!). Dus komt gewoon even niet uit. Volgend jaar misschien....

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mijn buikbaby is gek van Filemon Mamasu :)
    Steeds als hij op tv is en dan praat of gilt is het een waar feest in mijn buik, ook na herhaaldelijk testen blijkt het toch echt aan het geluid van Filemon te liggen en daarom heb ik hem gemaild.

Lekker he bijna verlof, ik kijk er ook zo naar uit maar ik hoef nog maar 2 weken oftewel 5 dagen te werken.

Deel Deze Pagina