ik vind het ook heel snel hoor, maargoed, het is nog niet zeker he? maarja, als je 2 posi testen hebt....
Dank je Linda! Superleuk hoor, zo'n verjaardag van je kindje! Mijn eigen verjaardag interesseert me niet zoveel, maar die van mijn zoontje....! Oh wat ontzettend grappig MissFrodo! Dat is wel heel typisch. Ben benieuwd wat Filemon ervan vindt... Hij heeft wel een hele jonge fan!
missfrodo, wow wat heb jij ene mooie buik! zooo groot! maar ook zo mooi strak! en helemaal geen striemen? wat raar toch eigenlijk dat als je last heb van je bekken dat je het dan op je schaambot zo erg voelt...volgens mij weet ik dan toch echt niet waar je bekken zitten... ik dacht aan de zijkanten
Meliske je schaambot zorgt voor stabilisatie in je bekken het hangt een beetje tussen je bekken zeg maar vandaar dat je het daar ook voelt......
Inderdaad tot nu toe striemvrij, smeer mij helemaal suf en weet niet of dat nou echt scheelt maar ja ik smeer maar gewoon door. Je bekken is dat hele onderstuk zeg maar en daarbij hoort dus ook je schaambot, tenminste dat vertelde de pufjuf.
Neuj als ik 2 keer in de week smeer is het veel. En dan nog gewoon met goekope eigenmerk kruidvat bodylotion Maar kreeg van collega van Mark vandaag een tube van zwitsal die ze over had dus ga toch maar smeren ik heb gewoon een heel soepel jong huidje
Hahaha ja dat kan natuurlijk ook. Ik smeer ook geen dure dingen hoor enne die Zwitsal buikcreme heb ik hier ook staan. Gekregen maar ik vind hem zo vies ruiken en wil er graag iemand anders mee verblijden. Nu maar wachten tot iemand in mijn omgeving zwanger wordt.
ik smeer ook iedere keer als ik onder de douche uitkom...maar ik sta echt helemaal vol met striemen. pfff zeker niks te doen aan die pijn...heb al van allerlei houdingen geprobeerd, helpt allemaal niks
Denk inderdaad dat je weinig kan doen tegen de pijn, behalve dan rustig aan doen. Weet met Ischias dat het scheelt als je rekt maar je schaambeen rekken dat lijkt mij wat lastig dus geen idee verder. Ik smeer 'sochtends en 'savonds en das best een lekker moment voor mij en de kleine
Hier ook nog geen striemen, maar smeer ook niets hoor. Had het toevallig aan mijn moeder gevraagd van de week, die had ook geen striemen, misschien erfelijk? Vervelend die pijn Meliske, maar denk inderdaad dat rust het enige is dat helpt. Jammie Mark neemt lekker patatjes mee uit zijn werk, heb geen zin om te koken.