Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hier wel héél veel striemen :(

En hier ook zin in frietjes :D

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee denk ook dat er weinig tegen te doen is.
    Ik merk als ik gewerkt heb dat ik de dag erna veel meer pijn heb.
    ach ja nog effe en de kleine is er dan is het hopelijk ook weg met die pijn ;)

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    En eet je ook frietjes Linda? Nog 5 minuten dan heb je zeker weekend!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mijn oma zegt.. als je vroeger als kind BV heb gehad, krijg je meestal geen striemen, bij FV vaak wel...
    weet niet of dat klopt...bij mij iig wel.

ohhh lekker friet! ik heb ook al geen zin om te koken :(

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb bv gehad en zit vol striemen!

Mike eet hachee, wat ik ga eten is een verassing. lusr het namelijk niet.... frietjes eten we morgen, dus zal denk ik pizza warm maken zo

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb BV gehad vroeger 9 maanden lang (ik wilde de fles niet hihi) en geen striemen dus ook bij mij klopt het.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ook BV gehad haha

hier net ook frietjes op zelf gemaakt mjammie!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owww lekker zelf gemaakt!
    jammie jammie, das helemaal lekker!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    euhm sorry bedoel zelf gebakken whhahaa iig niet van de cafetaria maar frituurpan

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow hahaha nou ja das ook lekker! ;)

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hallo ben ik ook weer even.

Striemen: ik smeer me suf maar heb ze wel, nog niet veel hoor en valt net onder m'n navel. Heb idd vroeger fles gehad maar mijn moeder had geen striemen dus erfelijk gaat hier niet op.

Las ik nou dat Meliske ook last had van drukkende pijn op je schaambot? Bij mij zijn zo de bekkenklachten gestart.
    Ik ben gisteren voor het eerst bij de fysio geweest en heb al een aantal nutiige tips gekregen, hoe op te staan, hoe stil te staan als je bv in een rij bij de kassa moet wachten enz. Als je last hebt van bekkenklachten zou ik het zeker aanraden maar daarnaast blijft gelden dat je niet teveel moet doen en op tijd rust moet nemen!

HMMMM frietjes, heb net gebakken aardappeltjes op, ook lekker.

Missfrodo: ben benieuwd naar de reactie van Filemon.

Iemands zoontje was nog jarig :oops: weet niet meer wie het was.......maar igg gefeliciteerd.

Ga vanavond niks meer doen, lekker bankhangen, dus iedereen een fijne avond nog.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meliske ook al pijn, heb niet genoeg teruggelezen, maar wel vervelend voor je!

Vandaag lekker een halve dag gewerkt en een halve dag in bed geleden, wat een verschil! Ik kan wel juichen van geluk. De pijn is te houden en ik ben weer een beetje een leuk mens (voor zover je dat van jezelf kan zeggen). Deze week was een emotioneel dipje en heb zelfs een keer geroepen dat de beeb eruit mag van mij, maar dat was echt even dat ene momentje. Nu voel ik me weer lekker en vanaf nu gelukkig veel minder werken!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Vergat nog te vertellen dat mijn pijn in het schaambeen wel indalen was. De beeb is al een aardig stuk ingedaald en wel in stuit, heel fijn dus... Of er nog gedraaid kan worden wordt volgende week bekeken. Ik voel de beeb dus echt veel minder nu, omdat ze niet meer omhoog kan schoppen.

Berna, ik was ook al bezig met Sinterklaas. Wilde ook dingen voor mezelf vragen, heb maar een cd en badolie opgeschreven haha!

Annika, wat ontzettend moeilijk moet het nu zijn zeg. Dapper dat jullie alweer vooruit kijken, ik hoop dat het geluk jullie snel tegemoet komt! Veel sterkte!

14. Writer

Writer Niet meer actief

hey meiden
    ik had gisteren een bricht getypt hier ,waar gebeleven is god mag het weten heel raar nou ja
    hier gaat niet helemala super mij rug en ribben doen erg pijn auwwwww echt niks aan , heb nu ook geen bh aan in de hoop dat misschien iets betervoelt maar niks hoor ,de borsten worden zwaar en buik groot dus alle kanten tegen de ribben aan en dat doet heel zeer
    striemen kan je na bevalling krijgen ook trouwens , ik had met dochter zwangerschap geen een , na de bevalling kwamen met 100den ,op mij dijen en billen , somige krijgen ook op buik en borst gelukkig had ik dat niet , tot nu toe heb ik ook weinig nieuwe ondekt maar denk na bevalling weer wat donkerder en misschie meer worden blegggg en smeren heeft weinig zin ,buuf had de duurste spullen en toch helemaal onder , ik doe lekekr bodylotion van fa en heb ook etos buikbalsam maar gebruik meer als bodylotion
    auwww mij ribben en rug kan echt niet zitten moet snel gaan liggen kom later wat meer schrijven

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

zag nog een mooie strakke buik voorbij komen.
    mooi hoor!
    en idd ik zie een beginnende streep.

ik heb geen bv gehad en ik heb ook geen striemen ook bij mijn vorige zwangerschap niet gehad en daar was ik 30kg aangekomen.ik smeer mar zo af en toe en dan gebruik ik gewoon nivea uit zo'n witte pot.ben niet zo smeerderig,wat ik wel gebruik is van narusan badschuim met olie erin,misschien een tip.
    straks heb ik wel striemen op mijn (.)(.).leeggedronken theezakjes noem ik ze dan.

16. Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ben weer terug van ons relax weekje uit Landal, ben lekker uitgerust,
    ik heb lekker gebadderd en gewandeld met de hond en spelletjes gedaan.
    Ons huisje was zeer luxe, heerlijk!
    Hier even wat reacties op jullie geklets (pff 26 blz bijgelezen!):

harry potter! ik kan niet wachten!

Marieke, kamertje, jammer dat alles toch niet helemaal 100% was,maar je hebt hem in ieder geval!

Anneliesje, fijn dat de echo goed was! mooie foto ook, lekker meevallertje van eneco

geraldine1986, fijn dat alles goed was bij de vK

"joehoe, hier ook de bon voor de blije doos binnengekregen!"

kristy1405, hier ook technischlego freaks! wij hebben die ferrari lego en allerlei auto's/trucks/vrachtwagens

busybusy, fijn dat de groei van je kindje gewoon met de curve meeloopt!

missfrodo. fijn dat ze nu in jullie huis gaan beginnen! Cool dat je filemon een mail hebt gestuurd, ben benieuwd of je wat terug hoort. mooie foto hoor en dat gevoel in mijn buik heb ik ook, dat strakke! heel naar soms

Lefbekkie, hier denk ik aan je kindje hoor! veel sterkte! kaarsje brand hier!

linda1980, leuk dat de echo goed was!

"het verhaal vanlieselotje niet waar, schandalig! kan ik zeer boos om worden."

Annika, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Marije, wat een gedoe met je schoonzus! rustig aan doen he, niet teveel opwinden!

San: Gefeliciteerd voor je vriendin!

Schijndelsvolk, mooi dat alles goed was met je kindje!

mss79, jammer dat het niet gelukt is zeg, wat een eigenwijsje zeg!

berna, balen van de stuitligging, ik hoop dat je kindje nog draait!

mamasu, fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Nou ik ga even lekker tv kijken met mijn mannetje,
    fijne avond allemaal,

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    guppie bij jou dus ook in stuit.. hier ook alleen nog niet ingedaald.. fijn dat je je wat beter voelt. Ik heb een badjas gevraagd een geurtje een plakboek ( moet de trouwkaarten enzo nog inplakken) en een labradorkalender 2008

Anita welkom terug!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: citroentje, idd hier ook beginnende pijn om schaambot, ik wacht het nog even af, misschien kan ik het een beetje rustig houden met rust an anders misschien ook maar fysio.

:idea: guppie, fijn dat je nu verschil merkt met een halve dag rusten. probeer dat maar lekker aan te houden zo! ingedaald in een stuit...ben benieuwd of ze gaan draaien! Zou je het willen?

:idea: meesa, wat vervelend die pijn! beterschap ermee!

:idea: kristy, bedankt voor de tip! ga ik ook maar is halen!

:idea: anitadejong, welkom terug!fijn dat je zo genoten heb!

19. Niet meer actief

Hallootjes!

Ik heb wat fotootjes in m'n album gezet van het kamertje, krijgen jullie al een beetje een idee :D

En nu ga ik ff bijlezen....

20. Niet meer actief

Annika, sterkte met verwerken....

Geraldine, hier ook regelmatig last van maagzuur, een rennie doet wonderen!

Joyce, wat een blije berichten van jou, goed te lezen :D

Berna, cadeautjes bedenken, oeh lastig hoor....
    Lekker geurtje, spul voor douche/bad?

Marij, beterschap met je buikgriepje!

Moppie, ik herken het niet, maar hoop dat je er snel minder last van hebt.
    Ha bellen hoor....

Missfrodo, ben benieuwd of je wat hoort van Filemon :)
    En wat een mooie buik zeg, lijkt al zo groot....

Guppie, ook al een stuit bij jou. Hm.... hopelijk draait de kleine meid vanzelf! Fijn dat je je beter voelt :)

Anitadejong, gezellig dat je er weer bent!

Ik heb flesvoeding gehad en nog geen striemen (klop het af), wel veel donshaartjes.

Zo, lijst is ook weer up-to-date :D

Zometeen lekker slapen, welterusten!

Deel Deze Pagina