Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marieke wat een mooi sfeervol kamertje!

Zo ik ben weer wakker kon niet meer liggen dus er maar uit.. misschien zo nog ff terug. GEdroomd over een hele makkelijke bevalling haha ik hoop dat het een teken is

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marieke lief kamertje zo hoor.lekker warm van kleur.

anitadejong wij hebben hier ook aardig wat technisch lego staan en eenmaal in elkaar wordt het dus echt voor de sier neergezet.
    fijn dat je weekje weg zo goed gegaan is.ff lekker ontspannen ;)

als het vandaag allemaal gaat zoals gepland gaan we vandaag voor de fietsen kijken :D

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier nog een die niet meer kon slapen, heb heel de kamer al gestoft....
    Druk dagje vandag ben benieuwd hoe ik me vanavond voel.

Om 11.00 moeten we in Oudewater zijn, voor de verjaardag van mijn oma en opa. Die hebben ergens een zaaltje gehuurd en daar gaan we lunchen (duurt tot 15.00)

Dan nog boodschappen enzo doen.

Om 18.30 zijn mijn schoonzusje en zwager hier en gaan we heerlijk uit eten en wat drinken in de stad. Krijgen ze van ons omdat we zoveel spulletjes van ze hebben gehad.

Dus ik ben hier verder niet meer vandaag!

Antia, fijn dat je zo'n lekker weekje heb gehad, daar knap je weer helemaal van op he?

Guppie, hopelijk blijft het goed gaan zo met die halve dagen werken! Lastig dat de kleine in stuit ligt, maar bij mij is ie ook nog gedraaid!

Marieke, wat een lief kamertje zeg! Erg leuk met dat rood.

Berna, leuk he die dromen, ik heb gedroomd dat we een kereltje krijgen, ben benieuwd!

Geraldine, bij mij helpt vaak kleine beetjes eten het beste en 's ochtends begin ik met thee met een scheut melk, is lekker zacht.

Mamasu, gefeliciteerd met je zoontje, een fijne dag, maar dat komt vast goed!

Kristy, wie weet race jij morgen wel rond op je nieuwe fiets! Hoop dat het wat is!

4. Niet meer actief

Anneliesje, fijne dag vandaag!

Marieke, mooi kamertje hoor, lekker dat het nu af is!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marieke, wow dat is het wachten waard geweest hoor! wat een mooi kamertje!

:idea: berna, hopelijk komt je droom uit!

:idea: kristy, veel plezier met fietsen kijken ;)

:idea: anneliesje, pff idd een drukke dag, maar wel een leuke! veel plezier!

6. Niet meer actief

Joehoe, ik ga zometeen naar de prenatal! De blije doos ophalen en een voedingskussen, voor het slapen en de BV.
    ben benieuwd of we alleen daar mee terug komen!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke wat een mooi kamertje! Erg sfeervol zeg!

Er moet eerst een gyn naar de beeb kijken met een echo, om te zien of ze niet al te diep ligt om nog te draaien. In principe willen ze altijd proberen te draaien, maar als het kindje al diep ligt kan dat problemen geven. We hebben ook al besloten dat we geen stuit bevalling willen. Ik loop liever wat langer met pijn dan dat we extra risico's nemen w.b.t. de baby.
    Of de beeb zelf nog kan draaien heb ik niet gevraagd (stom!) ik dacht gisteren te voelen dat ze dwars lag, maar ik voel de schopjes haast niet meer dus dat kan haast niet (vandaar ook dat de beeb al best diep kan liggen)

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hallo,

guppie, wanneer moet je naar de gyn? hoop dat het evt nog gedraaid kan worden, een stuit bevalling lijkt mij ook niks, maar mijn moeder en zusje hebbe n het beide gehad.

marieke, echt een leuk kamertje hoor...leuke kleur ook rood.

Anita, welkom terug meid. en niet te veel kopen he bij prenatal.

kristy, nieuwe fietsen leuk zeg, ik moet ook een andere hebben, maar ja dat komt nog wel.

Anneliesje, veel plezier vandaag, en rustig aan he.

voor de rest ben ik het ff kwijt.

Hier gister een dagje met mijn zusje en kleine gehad, wel leuk hoor. Heb zelf ontzettend veel pijn bij mijn lies geloof ik...bij het schaambot, oh ja melis had jij dat ook niet? bij het staan gaan doet alles zeer en ook mijn rug. pfff
    oh ja net na half 5 bedacht ik me ineens dat ik vergeten wat om de huisarts te bellen voo de uitslag van de urine, maar ik bleek dus wel weer blaasontsteking hebben, misschien vandaag ook wel die pijn enzo.
    Ook hebben ze mijn urine gelijk op kweek gezet. dus ik zal volgende week ff bellen. Heb een kuur gekregen voor 7 dagen 4 keer per dag 1 capsule.

vanmiddag moet ik werken, nu ja half 5 tot uur of half 8...
    dus ik zal nu even rustig aan wat opruimen, had ook al wat gedaan maar ja ga soms niet zo snel meer.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb net babyboom gekeken op uitzending gemist. Heb het laatste half uur onafgebroken zitten janken... Ik begin me echt af te vragen; Wie ben ik en wat is er in vredesnaam met mij aan de hand?

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anitadejong, shop ze bij de prenatal!

guppie, ik wil je niet bang maken hoor...maar een stuit bevalling geeft net zo weinig risico (misschien zelfs minder) als een draaipoging... tenminste dat is wat ik overal van iedereen hoor.

anita, ja hier ook zo'n pijn. vooral bij opstaan en lang op bed liggen opf lang op de bank zitte.
    Fijne dag met je zusje! Hoe gaat het met haar?
    Heeft ze het erg moeilijk met het feit dat haar vriend bij der weg is?

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    opstaan en draaien in bed doet pijn he? Startpijn noemt de fysio dat. Als je jezelf teveel belast kan die pijn flink toenemen.

Meliske, mijn vlos vertelde dat stuitbevallingen in haar opinie wel gevaarlijker zijn dan een bevalling waar eerst het hoofdje naar buiten komt. Het is niet wetenschappelijk bewezen, maar die mening deelden wij al voordat wij haar uberhaupt gesproken hadden. De kans op zuurstof gebrek is veel groter met alle gevolgen van dien en dat risico willen wij echt niet nemen.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik ook niet guppie en je hebt 30% kans dat je alsnog een keizersnede moet en dat vind ik best fors, dan liever een geplande KS
    Draaipoging doe ik denk ik ook niet..

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee ok, dat klopt, een gewone bevalling is altijd met de minste risico, maar ik bedoel eigenlijk dat een draaipoging ook best gevaarlijk kan zijn... dat is dan wat mijn VK zegt...

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    http://www.stuitlig.nl/

dan zou ik nog eerder dit proberen...

Maar ga er vanuit dat die dwarsliggers van ons nog draaien guppie!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha de beeb gaat draaien door acupunctuur? Dat vind ik toch wel heel bijzonder dan!

Mijn vk zei dat ik eerst maar eens moet afwachten of een draaipoging nog wel mogelijk is. Ze heeft genoteerd dat wij beiden geen enkel risico willen nemen, en ik neem ook aan dat de gyn ons goed voor zal lichten.
    Ik heb ook al gezegd dat ik de keuze van een geplande ks wil hebben (in dit geval van ingedaald in stuit dan hoor) en daar heeft de vk alle begrip voor!

16. Niet meer actief

Hoi hoi,
    Nou ik heb me beheersd hoor bij de prenatal! alleen het voedingskussen gekocht en de blije doos opgehaald (die is leuk trouwens).

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi allemaal!

vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest. gezellig met zijn tweetjes!

Allemaal mama's met jonge beebjes, erg leuk om te zien allemaal. Heb lekker veel geld uitgegeven bij de Difrax stand, flessen, schoentjes, thermo zak voor de fles e.d gekocht!

Verder nog een Zwitsal pakket aangeschaft en lekker samen lopen struinen tussen de stands. om half 1 was ik het zat en zijn we weer naar huis gegaan.

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Hier lekker bedrijvig. Vandaag kwam mijn zus met nog wat babyspulletjes. Ze is met haar man een avondje op pad en mijn nichtje ligt hier nu lekker te slapen. Vannacht komen haar ouders een keer terug en daarvoor staat ook al een bedje klaar.
    Jeroen is nu verse snert aan het maken, heerlijk!
    Een hele lieve buuv gaat in feb verhuizen, best jammer. Gelukkig blijft ze in het dorp, dus kunnen we nog gezellig bij elkaar langs.
    Morgen naar de jonge gezinnenbeurs, ik heb er zin in!

20. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0

Deel Deze Pagina