Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    :idea: 23 nov. 14.15 uur laatste afspraak huidige VK en per 13 dec. 19.00 uur naar VK in WKZ
    :idea: 8 kg aangekomen

2. Niet meer actief

Haai!
    Bedankt voor alle leuke reacties op ons kamertje :D
    Ben helemaal trots 8)

Vandaag bij Ikea nog drie schilderijtjes gehaald voor aan de muur, en dan zijn we er wel zo'n beetje.

Moet nog flessen aanschaffen. Avent-flessen zijn erg goed toch?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, Avent is een goed merk. Difrax spreek mij ook erg aan. Ik kon niet kiezen, dus wij hebben van beiden 2 stuks ;)

4. Niet meer actief

Wij hebben ook avent flessen, voor na de BV!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb nog helemaal geen fles... van de week maar eens naar kijken

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hihi dacht eens even bij de januari pagina kijken.

Ben zelf afgelopen januari bevallen van een prachtige zoon. Moest opeens denken aan iedereen die nu net zover is als dat ik vorig jaar was...
    De echte zenuwen voor de bevalling zullen bij jullie nu/binnenkort wel beginnen ;)

Meiden ik wil jullie heel veel succes wensen en heel veel geluk met jullie kleintjes!

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hi Caecilia, lief dat je aan ons denkt! Ja het begint op te schieten nu! Goh jouw Xander is dus al weer een hele grote vent aan het worden... Dat gaat ook hard he?

ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA, dat kunnen jullie niet zien maar dat is mijn zoontje! Vandaag al weer 2 jaar! We hebben het gisteren gevierd en hij is onwijs verwend met mooie cadeaus. Wel waren we allemaal helemaal uitgeput van het feestgebeuren.

Vandaag dan een lekker rustig dagje met zijn drietjes (of al een beetje viertjes natuurlijk...!)

Fijne dag allemaal!

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

Mamasu van harte gefeliciteerd met je zoontje.

FF over striemen ik heb ze op mijn buik niet gehad maar op mijn boven benen aan de zijkant. hahahah
    Ik heb bij Lotte difrax gebruikt en ik zou bij Youri aan de avent gaan.

Veel liefs Annika

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mamasu van harte met je zoontje!

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mamasu gefeliciteerd!

11. Niet meer actief

Mamasu, gefeliciteerd met je zoontje!

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    mamasu gefeliciteerd met je zoontje

guppie, er is nog best veel ruimte in je baarmoeder en volgens mijn vk kan je kind nog tig keer draaien in de baarmoeder voordat hij zijn vaste positie inneemt.
    van mij lag ook weken in de stuit en nu netjes met zijn koppie naar beneden.
    dus de kans is groot dat hij van de week weer anders ligt.

13. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    mamasu van harte met je zoontje
    marieke wat een leuk kamertje eindelijk kan je verder met je kamertje. Alleen balen dat het niet helemaal goed is.
    Ik heb de difrax fles ik zie wel hoe dit gaat ik kan altijd nog de advent halen.
    striemen heb ik niet ligt wel in de familie dus ik denk dat ik er later aan het einde aan moet geloven of het gaat me voorbij ( wat ik hoop natuurlijk)

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Mamasu: gefeliciteerd

Sorry allemaal dat ik zo weinig reageer. Ik lees wel iedere keer mee, maar ik heb echt last van mijn hand, waardoor ik zooooo langzaam typ met links (rechts is niet te doen).

Zag dat Annika een nieuwe baan had: gefeliciteerd

En dat Marieke haar kamertje eindelijk heeft: erg leuk geworden!

De rest ben ik nu even vergeten, maar wil wel even laten weten dat ik wel aan jullie allemaal denk ook al reageer ik zo weinig! :oops:

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Caecilia, bedankt meid! Lief dat je met ons meeleeft! ikke wordt voor de 2de keer januari mama ;)

mamasu, gefeliciteerd met je zoontje! een fijne dag!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

kwam er vandaag nou zo'n bevallingsprogramma?
    kan niks vinden in de tv gids namelijk

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Busybusy, wat vervelend zeg van je hand, hoop dat het snel weer beter gaat. Helpt de spalk al wel iets?

Hier geen flessen, eerst maar eens bv proberen!

Zo ben net uit bed! Een heerlijke dag gehad gisteren, bij mijn opa en oma was het wel een beetje dubbel ik liep daar met mijn dikke buik terwijl mijn tante 2 dagen eerder bevallen was van een zoontje: David*

Het eten 's avonds was heerlijk! Daarna nog wat gedronken in een cafeetje, en ben net pas uit bed!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Joepie, 30weken vandaag! Wat een mooi gezicht op doe banner.

19. anita1975

anita1975 Niet meer actief

mamasu gefleiciteerd met je zoontje.

roxy, ik kon vorige week ook al niks vinden dus ik denk het niet....waren toch laatst bevallingsverhalen ofzo?

Ik moest gister ff werken maar het was vrij rustig, 1 wedstrijd ging niet door, al kwamen die mannen wel ff een biertje drinken. Roland heeft het meeste werk gedaan haha....Lisa en Peter waren mee en die hebben leuk gespeeld daar.
    Daarna nog ff bij mijn zusje geweest, Roland was er nog niet geweest ivm de kleine. Hij kreeg donderdag al een sms van mijn moeder dat zehet niet leuk vond dat hij nog niet geweest was. pfff.... je moet ook kunnen he...? (soms....?)

Vandaag rustig dagje...vanmiddag Mariët ophalen die is bij mijn andere zusje, die vrijdag bij mij was, denk trouwens niet dat het goed komt weer tussen die 2 (vroeg jij toch meliske) want hij verwijt haar alles, dit en dat is niet goed....en dit is niet de eerste keer dat hij dat doet.

nou meiden, fijne zondag.

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Oh ja dat vertelde je toch van de week Anneliesje? hoe is het met haar? en de baby met hoeveel weken is hij nu geboren? sterkte nog.
    Zal voor jou indd ook niet makkelijk zijn.

en gefeliciteerd met je 30 weken....ikke ook bijna

Deel Deze Pagina