Goedemorgen! Ik werd vanochtend wakker gehikt door m'n meisje, hihihi, zo'n schattig gevoel *smelt* Mamasu, gefelicitaart! Busybusy, irritant van je hand zeg! Zijn er van flessen starterssetjes ofzo te krijgen? Heb geen idee.... Ookal ga ik bv geven, dan is het sowieso handig om wel flessen te hebben? ivm evt. kolven toch? Nu zo even douchen en dan in huis lekker rommelen. Schoonmama komt misschien ook even langs, we zijn benieuwd of ze weer commentaar heeft op iets Horen jullie nog wel.... Groetsels!
ik heb flessen van de HEMA en ik heb een avent fles, klein, met de kortingsbon uit de kruidvat doos. volgens mij ook nog een flesje van difrax.Ik heb genoeg dus. oh veel pelzier met je schoonmoeder
Tnx Anita Ik zag dit, lijkt me wel wat: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=675&groep_id=34&merk=152&m=152 Zag ook reclame van Tommee Tippee producten, iemand daar ervaring mee? Zijn flessen en spenen die erg natuurgetrouw zijn, ofzoiets :
ja ik heb dat kleine flesje dus ook....enne ik heb deze set ook gezien bij de KIJKSHOP, vond het niet duur eigenlijk.
Tommee Tippee ken ik niet. Maar was dat niet zoiets spenen die op een mama tiet lijken? Je hebt van Avent een starterspakketje geloof ik (2 grote en 2 kleine flessen), weet alleen niet hoeveel spenen erbij zitten. Hier ook nog geen striemen hoewel ik wel wat op mijn bovenbenen zag verschijnen toen ik uit bad kwam. Hoop dat het daarbij blijft. Heb trouwens vroeger eerst een paar maanden bv gehad en daarna gewoon flesvoeding. Hand spalken helpt tot nu toe niks. Ben nu bezig met wisselbaden en oefeningen. Als dit lang doorgaat mag die kleine van mij wel iets eerder komen. Vind 38 weken dan wel lang genoeg
Marieke wat een leuk kamertje zo met dat rood en wit. Wij hebben een startpakket flessen van Avent gekocht, ziet er goed uit en is overal verkrijgbaar en past op mijn kolfapp. Gisteren naar de Jonge Gezinnenbeurs geweest, wat een tegenvaller. We hadden het nu 1 uurtje wel gezien. Vond het weinig stands en het was erg druk, die shopper viel ook behoorlijk tegen. Wel nog wat Natusan gekocht en een pak Huggies. Daarna doorgegaan naar de Ikea, en joepie het laminaat wat we willen is deze maand in de family aktie! Scheelt ons zo'n 200 euro! Verder matrasje gekocht en gekeken naar wat we binnenkort aan gaan schaffen. Terug in de straat, we reden echt net om de hoek, stopt de auto er mee. Waarschijnlijk is het de dynamo, vriend van ons gaat het straks even doormeten en dan moeten we even kijken of we dat zelf kunnen vervangen. Wel mazzel dat het gebeurt op het moment dat e thuis zijn ipv ergens onderweg. Las ook iets over geen striemen als je BV hebt gehad, ik heb van mijn leven nog geen druppel BV gehad en dus geen striemen. Vast weer zo'n bakerpraatje. Dinsdag naar de VK, ben heel benieuwd naar hij mevrouw nu ligt, heb wel de indruk dat ze steeds hetzelfde ligt maar wat nou wat is Hopelijk kan zij het mij vertellen. Wij hebben het een tijdje terug gehad over stuitligging en wat we dan zouden willen en in dat geval wil ik het niet laten draaien en zou ik gaan voor een geplande KS, maar das een overweging die ieder voor zich moet maken vind ik. Er was ook iemand zoontje 2 geworden, gefeliciteerd!
Marieke, ik zal morgen eens kijken wat de startersset bij kruidvat kost. misschien weet ik het vanmiddag al, aangezien het koopzondag op ons winkelcentrum is
Hihi, tnx allemaal! Toch super handig zo'n forum he! De een weet dit de ander dat Ben helemaal blij met jullie
Hallo allemaal. Sorry dat ik ook niet zoveel reageer, beetje druk de laatste tijd. Ik lees wel alles mee maar heb niet altijd de tijd of de puf om te reageren. Leuk kamertje Marieke. Jammer dat de spalken niet helpen busybusy, dat is balen. Mamasu ik dacht even dat je bevallen was van een zoontje omdat ik eerst de berichtjes erna zag en toen pas je berichtje dat je zoontje jarig is vandaag, gefeliciteerd. Ik schrok al. Wij gaan vandaag kijken voor de kinderwagen, een tijdje terug hebben jullie het al over gehad maar welke wagen hebben jullie gekocht? groetjes
Busy, balen zeg dat het spalken niet helpt. Marieke, ik koop pas kolf en flesjes enzo als de bv eenmaal loopt. Het is wel handig als de flesjes die je koopt op de kolf passen. Pacific, wij hebben de Stokke in het aqua blauw. Waar zijn jullie naar op zoek? Miss Frodo, hopelijk valt het mee met de auto, kan altijd zo duur zijn. We waren net lekker filmpje aan het kijken maar Mark viel in slaap... haha hij heeft beetje last van kater! Hebben wij geen last van
Hoi allemaal, Ik ga even niet op iedereen reageren nu, ik heb ook nog niet alles gelezen. Ik zag wel een mooi kamertje van Marieke! We hebben mijn schoonouders te logeren gehad en ik had gisteren een hele drukke dag. 's namiddags en 's avonds was ik eerst erg in pnaiek omdat ons kindje veel minder bewoog dan anders. Maar gelukkig, toen ik eenmaal op de bank zat, begon het toch lekker hard te stampen. We hebben nu de Geuther meegroeistoel besteld, in het wit. Die is een stuk goedkoper dan de Stokke (126 vs. 184 euro) en heeft een blad dat eraf kan, terwijl de stokke geen blad heeft. Nog een fijne zondag iedereen! juni
Marieke, wij hebben de avent flessen gekregen bij de magnetron sterilisator. Die flesjes passen op de isis kolf en dat wil ik wel zo snel mogelijk proberen (ga NIET in het openbaar of bij iemand anders thuis voeden!) Vandaag zijn wij naar de jonge gezinnen beurs geweest en ik vond het juist super leuk! We hebben heel veel gekocht, van die dingen die we bij de prenatal e.a. niet leuk genoeg vonden. We hebben 2 mooie katoenen dekens met streepjes (voor 25 euro ), een gaaf boxkleed, niet baby achtig, maar geblokt, een toffe knuffel, een lief shirtje en een lodger shelter. Lekker veel korting en ook heel veel gratis zooi gekregen. Het leukste van alles was dat je een pret echo kon laten maken en die kans liet ik niet aan me voorbij gaan. Echt prachtige beelden gezien van ons meisje (nog steeds ) en de mooiste foto's tot nu toe. Ze ligt en beweegt naar mijn rug, vandaar dat ik zo weinig voel. Die bevestiging heeft me wel goed gedaan! Ben nog steeds helemaal in jubel stemming (beter dan al dat gejank) dus ga nu eerst maar eens afkoelen! Mamasu, gefeliciteerd met je zoontje!
hoi hoi, mamasu van harte met je zoontje. 2 jaar gaat snel he. ik ben 2 en ik zeg nee! dir werd bij mij ook gezegt toen mijn ventje 2 werd en ik had zoiets van nee hoor doet ie niet...half jaartje verder en ja,hoor van avent heb je startessetjes gewoon bij de da te koop. gebruik zelf ook avent ging bij mijn zoontje super dus ik geen ervaring met andere flessen. pacific wij hebben de quinny freestyle.nog van de oudste en een ouderwetse kinderwagen om lekker mee te pronken gisteren vreselijk ingeslagen met de boodchappen omdat het heen en weer lopen haast niet te doen is voor me.de fietsen daar wordt naar gekeken.we proberen ze voor inkoopsprijs aan te schaffen.scheelt weer een paar euri's. zal morgen een nieuwe buikfoto maken,ben dan alweer 31 weken 8) meiden fijne dag verder
mamasu gefeliciteerd met je zoontje Hoe is het hier? weer lekker aan het kletsen geweest zag ik Met mij gaat het de laatste tijd wel.. Heel veel moe.. Hebben jullie dat ook? Maar ik vind het allemaal wel snel gaan hoor! Vooral de laatste tijd! Al gaat mn buik nu wel in de weg zitten haha Ik ga zo lekker uit eten Nu kan het nog ff snel haha Liefs, Geraldine
hoi hoi! marieke, gaaaaaaf kamertje hebben jullie! heel erg mooi, dat rood met wit! super hoor! was het wachten wel waard he? haha. Ik ben mijn hemeltje aan het wassen, manlief zal em van de week strijken en dan kan ik het ophangen. zal dan ook eens foto's maken van ons minikamertje (kleinste kamertje in huis op de wc na dan haha). mijn buik begint nu in de weg te zitten. had er eerst helemaal geen last van, maar merk nu met opstaan uit de lage bank enzo dat mijn buik in de weg zit. gisteren wel weer een paar keer bobbels uit mijn buik voelen trappelen. heb het idee dat ons kindje is gedraaid trouwens, dus nu wel met het koppie naar beneden ligt. ik zou bij stuitligging zelf ook niet voor een stuitbevalling kiezen en ook niet voor een draaipoging. maar als je placenta aan de buikkant ligt mogen ze ook niet draaien trouwens. Ik heb ook aventflessen, ook bij mijn dochter gebruikt. werkt prima! toen ze nog erg klein was en in het zkh lag heb ik dodiflesjes gebruikt, maar vanaf dat ze thuis was (1 maand oud) heb ik avent gebruikt. ga ze nu weer gebruiken! verder eindelijk wat knuffeltjes voor ons manneke gekocht. de kinderen (mijn dochter en mijn stiefzoontje) hebben ook allebei wat uitgezocht, lief hoor! verder mijn schoonouders op bezoek gehad. grrrr, wat is het ook een takkew*f! (sorry, moest het ff kwijt). nou ja, zijn we voorlopig ook weer vanaf!
Bedankt voor de reakties. Waarschijnlijk gaat het een Quinnt buzz worden. Die stuurt lekker licht en is makkelijk in te klappen. Nog even over nadenken maar we moeten niet meer te lang wachten gezien de levertijden.