Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Loesjuh, wat kl#te voor je zeg, hoever was je? Ben je het al verloren?

Ik heb vorige maand nog een miskraam gehad, afschuwelijk! Als je me wilt mailen mag dat hoor!

Groetjes Linda

2. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    @loesjuh... kl*te zeg pfff, sterkte meissiej

3. Niet meer actief

Loesjuh wat ontzettend kl*te! Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel!

4. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Ga er vanuit dat het definitief voorbij is. Heb vanmiddag meer bloed verloren. Geen buikpijn gek genoeg. Verlies nog steeds bloed, maar wel heel weinig nu.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe. Bedankt voor jullie steun!

xxx

5. Niet meer actief

Talitha, dat zijn ook al geen goede berichten... Heel veel sterkte meid. Ben je al bij de HA geweest? Ik wil je geen valse hoop geven, maar een kennis van mij is inmiddels al zo'n 20 wkn zwanger en kwam er pas achter dat ze zwanger was toen ze al 12 wkn was! Zij werd gewoon ongesteld namelijk, wel anders dan anders, maar zij dacht wel gewoon ongesteld te zijn. Kan het niet zoiets zijn?

Heel veel sterkte meid en een dikke knuff!

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat klote Talitha, als ik jou was zou ik morgen wel even voor de zekerheid de vk bellen!

Wat een rot dag zo, 2 meiden die ons verlaten...

7. Niet meer actief

He bah, wat een nare berichten zeg :cry:

Talitha, wat zegt je gevoel dan? Heb je je vk al gebeld?

8. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik had vorige week een echo met bijna 7 weken en daar was helaas niets op te zien. Na verdere onderzoeken heb ik gisteren een kijkoperatie gehad omdat mijn hormoon in mijn bloed bleef stijgen! Nu bleek dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had! Er is gisteren één eileider verwijderd, samen met het vruchtje! Ben er echt kapot van en nu herstellende van de operatie! Ik wens jullie heel veel succes, helaas ga ik weer terug naar het nod-forum!

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loesjuh, :cry: heel veel sterkte meid :cry:

annika, wow wat fijn! beetje gerust gesteld nu?

guppie, nee zal geen kwaad kunnen hoor, die kleine zit wel goed daarbinnen ;)

talitha, wat vreselijk meid! Zo snel mogelijk je VK bellen hoor, en eisen dat je eerder een echo heb. Dan weet je iig waar je aan toe bent! Sterkte!

Illy, Jeetje wat verschrikkelijke dingen vandaag! Wat erg voor je! En doen ze dat altijd bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, een eileider verwijderen? ? ? weet niet zo goed wat ik moet zeggen, verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ga in het ziekenhuis bevallen. Al wil ik nog niet zo ver vooruit kijken, ben veels te bang dat ik zover niet haal. Ik heb bij de vorige zwangerschap veel bloed verloren, 2200 ml, heb een bloedtransfusie gehad, dus mag nu niet meer thuis bevallen en als dat wel zo mogen, zou ik het niet meer durven, al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet tegen de bevalling zelf op zie.

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Loesjuh...wat vreselijk voor je..
    Ik wens je veel sterkte toe :(

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap proberen ze eerst het kindje er uit(de eileider)te schrapen lukt dit niet dan verwijderen ze hem meliske .
    ik heb het ook gehad en de mijne was gesprongen lag net op tijd op de ok had 1.5 liter bloed in mijn buik en je kan er aan dood gaan als je niet snel genoeg bent rot iets bah

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ok lammetje, bedankt voor de info! lijkt me verschrikkelijk om mee te maken zeg!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    meiden wat een vreselijke berichten vandaag :(

15. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Tjee meiden, dit is wel weer heftig vandaag.
    Heel veel sterkte!

16. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    wat vreselijk allemaal!
    Heel veel sterkte jullie! :cry:

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    @ geraldine: hoop dat je nioet al te veel last hebt van die teek.ff goed in de gaten houden,het zijn van die nare beestjes.

@loesjuh: veel sterkte meis.weet hoe je je voelt.

@annika:super he zo'n mooi kloppend hartje,je voelt joveel emoties op dat moment.hoop t ook te zien 1 juni.

@talitha:sterkte meis,zou wel even je vk bellen voor een echo.voor htzelfde geld zit je beeb er nog.

@illy:ik heb er geen woorden voor,lijkt me zo erg om dat mee te maken.heel veel sterkte.

liefs kristy

18. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Alle meiden die verdriet moeten verwerken: ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd :'(

Meliske: morgen is de dag hè! Ik vind het eng.. maar kijk er toch ook heel erg naar uit!

En ik las ergens over baby's die niet bij hun moeder in het ziekenhusi mogen verblijven.. dat moet dan echt van ziekenhuis af hangen want ik heb dr nog niet van gehoord.. en ik ken al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meiden die kindjes hebben gekregen (van een forum) en overal blijft het kindje gewoon in het wiegje naast je liggen. Ik vodn het prachtig.. dan sliep ik weer een uurtje en werd ik wakker.. wist ik waar ik was.. en ja hoor.. daar lag ze/hij heerlijk naast me. Sterker nog.. mijn jongste werd om 3 uur wakker en was niet te sussen.. ze legden hem naast me in bed.. en zo ben ik met hem samen gaan dutten.. heb om 5 de zuster gebeld dat ik een slapende verkrampte arm had hahaha! Ik denk echt dat het meevalt hoor! (De wiegjes zijn ook doorzichtig.. dus je kan lekker op je zij kijken als je niet kan slapen ;)

Tot morgen

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hey meiden dankjullie wel.. Ik heb de laatste dagen gekeken wat ik ben verloren maar kan verder niet veel bijzonders er in terug vinden, gisteren zaten er wat stukjes in tijdens plassen. Vanochtend hele erge kramp trok helemaal naar mijn lies toe in mijn bovenbeen en bloed niet superveel maar echt heel helderrood en het stinkt bahbah.. Als je je vruchtje verliest waar moet ik dan aan denken?

20. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    toen ik het vruchtje veloor ik was toen 9 weken..
    Het is te grote van een manderijn bij mij wat er uit kwam.. en onsettend veel bloed.. Ik had er een vuilnis zak bij liggen..

btw de teek is helemaal weg en ik moet het even heel goed in de gaten houden!
    Liefs, Geraldine

Deel Deze Pagina