Zo, ik heb wat nieuwe foto's in mijn album gezet, oa 2 buikfoto's van vandaag, en een paar foto's van het kamertje en spulletjes. Wij moeten wel nog het kamertje aankleden met schilderijtjes en voor het bedje hebben we voorlopig nog geen matrasje, dus ik heb er de patchwork deken ingelegd die mijn schoonzus gemaakt heeft. Jammer genoeg wonen wij in een huurhuis en mogen wij geen laminaat leggen op de plavuizenvloer. Daardoor komt het kamertje op foto misschien wat koud over, maar het is er toch wel gezellig in het echt. Ik heb ook overal van die zwitsal geurzakjes gelegd, dus het ruikt er al helemaal naar baby.
ik heb robijntje geurbuiltjes. werd in het begin van mijn zwangerschap misselijk als ik die van zwitsal rook...
Hihi, al die leuke reacties op ons kamertje Liefffff! Pacific, wij hebben een Bugaboo gekocht. Guppie, kon je een gratis echo krijgen daar? Of ben ik nu erg enthousiast.... Fotootjes! Juni, leuke foto's hoor en mooie buik! Ik ga ook van die builtjes kopen, heerlijk... Schoonmoeder is geweest en was helemaal super enthousiast! Geen commentaar nix, heerlijk! Ben er wel blij om hoor. Ik ben best dol op haar, maar af en toe.... En vandaag was ze lief ps. Had ik al verteld dat ik deze 'verkeerde' commode niet laat omruilen? Ze mogen alleen het frontje van de la vervangen en korting geven ofzoiets! Ik vind 'm met deurtjes eigenlijk net zo handig en heb geen zin meer in gedoe eind december met ruilen en de angst dat het misschien weer beschadigd is
Volgens de VK van deze site is Lovewinnie echt zwanger. Ben je dan zo vruchtbaar na de bevalling? ale:
Volgens mij ben je voor iets van 90% ONvruchtbaar als je de eerste 3 (?) maanden na de bevalling bostvoeding geeft, maar verder weet ik het eigenlijk ook niet. Ik ga BV geven de eerste 3 maanden en kan dan dus geen pil slikken, maar wij gebruiken dan wel condooms, stel dat.....
lijkt me voor je lichaam ook niet echt gezond. Is het niet zo: 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren? Wij willen maar 1 kindje dus zullen extra voorzichtig zijn die eerste periode zonder pil haha
klinkt gek misschien maar lijkt me de eerste periode niet zo lekker....of ligt dat aan mij? als je uitscheurt enzo bijvoorbeeld...hihihi...getver....alleen t idee al daarvan...
Nou na een maand ofzo hoop ik toch wel dat alles weer redelijk "genezen" is daar van onder haha dus na 2 maanden helemaal!
pfff zo snel weer zwanger! Ik moet er echt even niet aan denken nu. Ik denk dat iedereen me heel raar aan zal kijken als ik binnen een jaar weer zwanger ben, haha! Marieke, was geen gratis echo, maar wel erg goedkoop! Ik zal morgen foto's plaatsen, de batterijen moeten eerst opladen. Heb ook nog een buikfoto gemaakt.
moet nu echt eten koken, grrrrr. Veel te laat al, maar goed, ik MOEST eerst ff bijlezen hier, hihihi Kom straks misschien nog wel ff terug (na Gooise Vrouwen dan he!). Wat betreft het niet vruchtbaar zijn met borstvoeding schijnt echt onzin te zijn hoor. 2 nichten van mij hebben het ook gehad dat ze al zo snel weer zwanger waren terwijl ze BV gaven. Ook de VK bevestigde dat. Zou dus extra voorzichtig zijn.... Heb gister de Quinny zapp gekocht, aangezien het onderstel van de kinderwagen niet in mijn auto past. Kan de eerste tijd de maxicosi ook op, ben helemaal happy.... Nou nu ga ik echt snel eten koken anders begint mijn favo serie al...hmmm Nou misschien tot straks Liefs Marije
Je bent ook niet de hele tijd onvruchtbaar he, alleen de eerste 3 maanden dacht ik dus en dan nog niet voor 100% dus altijd oppassen idd! (staat in mn bv boekje)
hey hoi, over het wel en niet vruchtbaar zijn met bv weet ik niet maar snel zwanger zijn na een bevalling kan indd.... zal een verhaal vertellen: mijn moeder is 29 aug '85 bevallen van mijn zusje, 3 juli 86 van mijn broertje en 4 aug '87 van mijn zusje.... dus al met al bijna 3 jaar zwanger, ik moet er zelf niet aan denken, en ga ook echt weer aan de pil als ik bevallen ben, na een week ofzo. Sex na de bevalling is toch ff wennen of raar maar het kan zomaar gebeuren.
Heel gek idee idd Marij! Ik zei vandaag ook al dat de beeb ook gerust over 7 weken al kan komen. Dat is nog heel erg kort. 10 of 12 weken klinken nog ver weg vind ik...
zag je haar op de echo in een stuit liggen guppie? Ik zou ook nog wel een echo willen gewoon om te kijken hoe ie nu precies ligt maar ja... Ik las dat als je om de 3 uur voedt de eerste 3 maanden en er niet meer tussen laat zitten dat je dan voor 98% beschermd bent met BV maar ik zou het er ook niet op gokken hoor
nou ja, uitkijken is het dus sowieso. Ik geef geen borstvoeding, dus zal direct uitkijken zijn. Wil eigenlijk niet meer aan de pil. Mijn vriendin heeft daardoor een bloedpropje in de hersenen gekregen en loopt nu dus met een blijvende drain in haar hoofd. Wat een troep is dat zeg. Zal dus straks wel eens gaan informeren naar andere voorbehoedsmiddelen. Condooms vind ik dus helemaal niets, maar ja, als het voor even is...
whahah nee Het is een hormoonhoudende ring maar er komt maar heel weinig hormoon vanaf echt veel minder dan de pil.. je houdt het 3 weken in en dan 1 week uit net als de pil google maar eens