Nuvaring geeft niet zoveel hormonen af, maar oud-collega van mij heeft er ook een bloedpropje door gekregen in haar hoofd. Dit is natuurlijk wel weer een rampscenario, maar goed, het blijven hormonen.... Ik wil nooit meer de pil of op andere manier hormonen. Misschien wel een koperhoudende spiraal (die is zonder hormonen) maar goed, later maar over nadenken. Als je bv geeft ben je echtwel vruchtbaar, wel minder, maar oppassen hoor Marij, wat een raar idee, na kerst.... Klinkt zo dichtbij! Guppie, ben benieuwd naar de foto's, liet ze zich goed zien? Ik heb me net met Maarten helemaal de &%($#* gezocht naar wandkleden uit mijn kinderkamertje. En ja hoor, de allerlaatste doos zaten ze in *zucht*
marieke. Die tummie tippie flesjes worde nweinig verkocht omdat de spenen niet overal te krijgen zijn vergeleken met difrax en avent. Veel liefs Annika En wat ik verder wilde schrijven weet ik al niet meer
Goedemorgen dames, Annika je bent al wakker zie ik! Ik moet even wat kwijt hoor.. DAT VOCHT waar komt dat ineens vandaan Nee niet normaal ik heb zulke dikke voeten hmpf... Ik weet dat het er bij hoort maar ik zie mijn voorbode alweer rond als een vochtbol
ey vivian. de meeste zwangeren hebben last van vocht vast houden. Dus je moet veel met je benen omhoog anders word het alleen maar erger. veel liefs Annika
Hey dames, Marieke: leuk kamertje hee! echt mooi zo met dat rood! busybusy: Balen hee meid, hopelijk krijg je er snel minder last van... Erg vervelend zoiets! mamasu: nog van harte gefeliciteerd meid! missfrodo: Balen hee van de auto, hopelijk vallen de kosten mee! Guppie: Fijn meid dat die bevestiging je goed gedaan heeft! en altijd leuk he extra beelden van je kleintje geraldine: Ja ook ontzettend moe hier... (maar wel ontzettende last van nesteldrang, erg lastig als je bijna niks kunt...) 00marij: hopelijk ligt je kleintje inderdaad nu met zijn koppie naar beneden meid! en fijn he schoonloeders ik heb er ook zo eentje... GRR en spannend meid, hopelijk is je kleintje gedraaid hee! suc6 met wachten tot vrijdag! Juni: mooie foto's meid! en ruikt zo lekker he dat zwitsal... (waar heb jij die builtjes gehaald als ik vragen mag?) pacific: wij hebben de teutonia spirit. ook een erg fijne wagen... Marieke: fijn dat ze nu lief was hihi en snap het hoor van je commode, ik zou het ook niet aandurven... (toch fijn dat het wel bevalt nu die deurtjes) Roxyrox: ja na de bevalling ben je echt heel erg vruchtbaar... (is waar schoonmoeder mij om de haverklap voor waarschuwd grr omdat ik nooit meer aan de pil wil... alsof zoonlief nog nooit van condooms gehoord heeft en of dat er geen andere mogelijkheden zijn) Mss79: nee meis, je bent gewoon vruchtbaar, of je nou bortsvoeding geeft of niet... is een fout die veel mensen maken volgens mn vk. anita1975: Ik zou er niet aan moeten denken hee... petje af voor d'r dat ze dat zo getrokken heeft hee vivian: balen hee... dat vocht vasthouden! en idd je benen omhoog leggen hoor! annika: hoe is het met jou meissie? Hier gaat alles zijn gangetje, vandaag komen ze voor de intake van de kraamzorg... Heb onwijs veel last van nesteldrang, Arjan word knettergek van me hihi, omdat ik zelf natuurlijk niet veel kan en mag stuur ik hem elke keer van de bank om iets te doen... (lijk wel een of andere slavendrijver hihi zullen de hormonen wel zijn) Alle kasten zijn al uitgezocht en opnieuw ingeruimd, de keuken is helemaal schoongesopt en de ramen zijn allemaal gewassen. De stoel op de kinderkamer is helemaal af qua schilderwerk dus nu alleen de kussens nog en de gordijnen ophangen. Alles is gewassen en gestreken en ga zo maar door hihi (zou dit toch een teken zijn ?) Deze week ook het bed bij moeders ophalen, omdat ik nu toch thuis mag bevallen (als we dat halen) Het zeiltje ligt al op mn bed (wat een ellende is dat hee, dat gekraak) Dus zowat helemaal klaar hier hihi Vanavond lekker naar de kapper heb hier ook onwijs veel zin in hihi Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag vandaag!
hoi Schijndelsvolk. Op zich gaat het goed. Zit me toch stiekem wel weer te verheugen op de volgende zwangerschap ondanks wat er allemaal gebeurt is. En ik kan het heel moeilijk plaatsen wat die schoonzus geflikt heeft allemaal. Veel liefs Annika
Ja kan me dat wel voorstellen hoor meid, 6 december mag je weer op gesprek he? En sorry verhaal van die schoonzus heb ik denk ik gemist (mijn geheugen is een zeef momenteel sorry)
ja dan word er een behandelplan samen gesteld. En ik word over gedragen naar het UMC Radboud in Nijmegen. Vanwege die lange en vele misselijkheid en het overlijden van mijn kleine ventje. Want rond de 24 weken grijpen de meeste ziekenhuizen niet in als het geboren is en laten ze het overlijden. En Nijmegen grijpt wel in en die zekerheid wildei k graag. Veel liefs Annika
Ja kan ik helemaal in komen meid, is toch weer spannend he... en als ze je daar de zekerheid wel kunnen geven dan kun je beter daar heeb gaan inderdaad. Ik hoop echt voor je dat je weer snel zwanger mag raken hoor meid, ik gun het jullie zo van harte! Hopelijk schiet de tijd tot 6 december snel op hoor!
Ja Annika ik weet het dat het erbij hoort maar toch... Indd voeten omhoog... Ik kan trouwens heel goed voorstellen dat je weer zwanger wilt worden, en ik zie het niet als een vervanging zoals sommige zullen zeggen dan. Ik zou er ook voor kiezen denk ik. En gelijk dat je wilt dat er met 24 weken al ingegrepen wordt die zekerheid zou ik ook willen hebben!
goedemorgen meiden! fijn weekend gehad? slapen jullie snachts ook zo slecht? ik heb nu 3 a 4 nachten zo slecht geslapen. steeds om het uur wakker voor naar de wc. dan duurt het weer eeuwen voordat ik in slaap val. het lijkt ook wel of er vanalles gebeurd in me buik snachts. bah, zal blij zijn als ik weer normaal kan slapen!
Joyce: ik heb die builtjes in een warenhuis gekocht, hier in België. Maar niet een warenhuis dat in Nederland ook bestaat. Maar anderen hier op het forum weten vast waar ze in Nederland verkocht worden. Hoe zou het nu met Lefbekkie zijn? Wat een onzekerheid zeg! Hopelijk weet ze gauw meer over het bloedonderzoek enzo. Morgen hebben wij ook nog een echo. Door het verhaal van Lefbekkie ben ik wel een beetje bang geworden dat ze alsnog iets zouden ontdekken wat niet goed is. Ik zal pas weer gerust zijn als de gyn zegt dat alles in orde is. Ik wil ook nooit meer aan de pil. We zoeken wel een oplossing.
Goedemorgen, Ha mijn een na laatste werkweek is vandaag ingegaan En boven zijn de slopers bezig duz ik heb er weer vertrouwen in dat alles goed gaat komen uiteindelijk. Annika, ik kan mij heel goed voorstellen dat je die zekerheid graag wilt, hopelijk gaat het wachten snel voorbij. Auto blijkt een kapotte dynamo te hebben, nu hebben we gelukkig veel handige vrienden dus er gaat iemand voor ons aan de slag dat scheelt een stuk met een garage. Al blijft het balen natuurlijk want je grijpt zo mis nu. Morgen naar de VK, ben zo benieuwd hoe de kleine nu ligt. Heb wel een idee maar of het echt zo is... Wat betreft zwanger raken ondanks BV, je bent inderdaad vruchtbaar en moet dus gewoon je maatregelen nemen. Ik wil zelf niet teveel tijd tussen nr 1 en 2 dus ga tijdelijk maar aan de condooms. Op het moment dat ik weet dat ik voorlopig echt niet wil kies ik weer voor Implanon, dat is mij geweldig goed bevallen.
Marieke: mooie foto van dat bedje Marieke! Volgens mij heb je een hele mooie kamer! Guppie: hoop ook voor je dat ze dr nog kunnen draaien of dat ze zelf nog draait! En wat leuk dat je jullie meisje hebt kunnen zien! Ik krijg ook nog steeds helemaal blije gevoelens als ik aan onze pretecho denk! Anita1975: weer blaasontsteking? Beterschap! Caecilia: lief dat je aan ons denkt! busybusy: wat vervelend dat je zoveel last hebt van je hand! MissFrodo: hopen dat het meevalt met jullie auto em dat het snel gemaakt kan worden! Juni: mooie foto's! Mag ik vragen waar je die ronde kleden hebt gehaald? Zoeken wij ook in het oranje! Ik heb verschillende flesjes, allemaal gekregen tot nu toe. Heb een flesje van Difrax, van Avent en van Tommee Tippee... Ik zou echt nog niet weten hoe wij er straks voor gaan zorgen dat ik meteen weer zwanger word. Aan de pil wil ik niet meer en condooms zie ik ook niet zo zitten. Aan de ene kant vind ik het wel leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen kinderen zit, maar denk dat mn lichaam wel ff aan rust toe is! Ons kamertje is binnen en zó mooi! Zal snel foto's maken. Ledikantje is beschadigd en verkeerd voorgemonteerd, dus die moet omgeruild worden. Hij staat nu wel, maar ze komen m over een paar weekjes omruilen. Gisteren nog bij Babydump geweest om alles te halen wat we nog nodig hadden (aankleedkussen en zo). Kamertje is nu zo goed als af!
Vandaag 30 weken \/ \/ \/ \/ \/ \/ Vannacht ook slecht geslapen, maar 1 ding weet ik zeker, zodra de kleine man groot genoeg is gaat ie op boksen want dat kan ie nu al als de beste Ik had een warme kruik op mijn buik gelegd omdat ik wat last van kramp had vannacht maar die bokst ie er gewoon van af
Misfrodo wat lekker dat je verlof bijna ingaat... ik kan niet wachten op mijn verlof ben er echt aan toe! Meliske ik slaap ook niet goed, op mijn rug liggen doet zeer dus wordt het op 1 van de zijde, maar ja als dan vervolgens de kleine marathon loopt te houden wordt ik daar weer wakker van Ik lig al met een kussen tussen mijn benen maat helpt niet zoveel . Meestal wrijft mijn mannetje over mijn rug dat vind ik zo lekker dat ik me daar op concentreer en dan ik slaap val 8)
Moonie lekker hoor 30 weken! Gefeliciteerd! Wij hebben zo trouwens een echo, leuk, leuk onze meid weer zien over 1 uur en 45 minuten!
Haha Moonie, dat wordt nog wat! Hier vannacht ook nog de schrik van mn leven gehad trouwens. Ik ging vannacht naar het toilet en toen hoorde ik wat in de woonkamer. Dacht eerst dat ik het misschien niet goed gehoord had, maar toen hoorde ik het weer. Nadat ik het 4 of 5 keer gehoord had, had ik mezelf al bedacht dat het geen inbreker zou zijn want die maken vast niet zoveel lawaai. Dus ik dacht dat de hond wel iets aan het doen zou zijn. Ik gooi die deur open, lamp aan.... maar zie niets. Ja een hele stoere hond die ook helemaal zit te trillen en meteen naar me toekomt (ja, ja het is zo'n stoere hond!). Ik zag niets en durfde niet meer verder de woonkamer in te lopen, dus heb Roy maar wakker gemaakt. En toen zag ik 'm ineens... Een klein muisje die vastzat zit in de muizenklem (die hebben we een paar weken geleden gezet omdat ik steeds wat hoorde trippelen). Hij was nog niet dood en schuifde de muizenklem mee over de vloer, dat hoorde ik dus... Wel zielig eigenlijk...
Morgen meiden Hier ook een paar nachten slecht geslapen maar vannacht aan 1 stuk door.. heerlijk! Hoefde er zelfs niet uit om te plassen. Kleine is nu erg druk in mijn buik wel grappig.. ik hoop dat ie ook snel draait. Ik vind het jammer dat ik zelf niet goed kan voelen hoe hij ligt.. wil weten of ie nu dan nog steeds n stuit ligt.. Nog 2,5 week werken heerlijk!