ja ikke ook. Pff wat moet ze in spanning zitten! ikke moet morgen naar de gyn voor een "formeel" gesprekje! natuurlijk ga ik effe zeuren voor een echo he
goeiemorgen, vandaag 31 weken het aftellen is echt begonnen. vandaag de dekentjes wassen en van de week mijn vluchttas en alles staat dan echt te wachten totdat de kleine zich aanmeld. juni leuk kamertje hoor en een mooie buik. vind de lamp ook wel heel erg mooi. roxy na de bevalling ben je echt super vruchtbaar. wij willen hierna nog graag een kleine maar het eerste half jaar is het echt wel uitkijken geblazen.daarna maakt het ons niet uit. vivianmaas ik hou ook vocht vast.'s ochtends gauw het huis en 's middags met de pootjes omhoog.hoort er allemaal bij,alleen de weegschaal slaat er zo van door. goed dat je toch maar even gebeld hebt met je zorgverzekeraar. joyce ik heb op mijn matras een moltonen bedzeil.als het bij beddenplassen werkt werkt het bij ons ook. geen gekraak,helemaal niets. meliske ik hoop dat je een echo krijgt. ff lekker spieken in je buik. zou ik ook wel willen. zal zo even een buikfoto maken meiden fijne dag
ja dat vraag ik me ook steeds af als ik hier ff kom. Wanneer weet ze zelf meer trouwens? Hier ook slechte nachten de laatste dagen weer, steeds wakker door het omdraaien en dan weer moet plassen.... Ik zei gister ook tegen Roland toen we op bed lagen,had wat pijn onder in de buik (banden) en zei wat zal ik blij zijn als ik straks weer normaal kan slapen zeg. nou zou ff reageren, maar kreeg telefoon en ben het allemaal aweer vergeten. Ik moet trouwens mijn kraampakket nog wel ophalen. Maar misschien kan ik hem ook halen bij de mobiele winkel. Ik zal van de week eens zien, anders moet ik er appart 60 km voor rijden. Als ze hem in die mobiele winkel niet hebben kan ik ook nog bellen geloof ik. ik voel de kleine sinds gister weer minder, maar vanmorgen ff geluisterd en het hartje klonk weer goed en duidelijk. Zal toch ff bellen van de week of ik volgende week mag komen ipv over 2 weken.
meliske, succes morgen en ik hoop dat je een echo kan krijgen, misschien vind die gyn het zelf ook wel fijn om ff te kijken hoe het nu gaat.
ik zou ook wel weer een echo willen trouwens, het is alweer 10 weken geleden dat ik de kleine heb gezien en moet nog wel 10 weken w88, of meer....
foto,s staan in mijn album. nog geen streep te zien mijn mannetje vind het maar raar omdat het nog maar zo kort duurt. vorige keer had ik m ook bijna niet.
Wanneer moet je die vluchttas eigenlijk klaar hebben? En je bed wanneer moet dat op klossen? Doordat wij nu pas beginnen met de verbouwing ben ik daar nog helemaal niet mee bezig geweest. Heb ook nog geen intake gehad van de kraamzorg maar volgens de brief nemen ze 8 tot 4 weken voor de uitgerekende datum kontakt op. Is best laat geloof ik als ik jullie reacties zo lees. Nouja zal wel goed zijn. Ik zat net ook al aan Lefbekkie te denken, hopelijk valt het allemaal mee, alleen dat afwachten lijkt mij al zo slopend. Nouja ik ga maar eens aan het werk zo, tot later.
mooie buik kristy, enne ik heb ook geen streep..... bij mijn 1e wel maar dit is de 4e en nu niks...bij die andere 2 nooit op gelet
Anita1975: waarom moet jij je kraampakket op gaan halen? Hebben ze die niet opgestuurd? Kristy: hele mooie buik hoor! Niet iedereen krijgt zo'n streep toch?
nee je kan hem ophalen bij de verzekering zelf, maar je kan geloof ik ook bellen het duurt dan 10 dagen voor je hem in huis hebt.... weet je ik ga maar eens bellen....haha
nou heb ff gebeld en het is normaal dat als je uit friesland komt je het pakket zelf ophaalt, woon je buiten de provincie dan sturen ze het op... maar heb dus ook gevraagd of ze het in de mobiele winkel ook hebben, en dat hebben ze. En die staat hier vrijdag van kwart voor 12 tot kwart voor 1 dus dan ga ik die vrijdag maar ff ophalen.
Meliske Verschillend! Soms zijn het hevige krampen en soms menstruatie achtige pijn maar ik heb het aan mijn VK gevraagd en die heeft aangegeven dat het komt door onze bokser. Hij forseert mijn baarmoeder zodanig dat ik er krampen van krijg. Heb je ook zo'n druktemakertje? Bij twijfel gewoon je VK bellen hoor!
nee,hoor niet iedereen krijgt een streep. mijn man zijn exen hadden wel een streep en hij denkt dat zodra de streep bij de navel zit de bevalling er heel snel aaankomt. daarom vindt hij het nu raar dat ik nog geen beginnende streep heb. donderdag heb ik de intake met de kraamhulp. heb nog steeds geen idee hoeveel uur ik ze hebben wil. neem wel volle dagen en vraag of dit afgebouwd kan worden n.a.v.hoe ik me voel.weet nog dat ik de vorige de laatste 2 dagen echt heb weggestuurd.ze was wel aardig maar wou weer graag alleen zijn. nu ook heb zoveel mensen om me heen en het liefst ben ik zo af en toe graag alleen,ff lekker. de vluchttas en het bed verhogen hoef je pas volgens mij in de 36ste week klaar te zetten.
kristy, wow mooie buik hoor! anita, ik voel de kleine ook al een paar dagen veel minder. ik maak me ook gelijk zorgen. ik probeer niet te luisteren, heb ik ook nog niet gedaan, maar misschien komt het door het indalen dat je de kleine dan minder voelt? missfrodo, ik geloof dat je bed vanaf 36 weken op klossen moet. als ik met zw-verlof ga, ga ik ook de vluchttas klaarmaken. moonie, die kleine meid hier, is over het algemeen ook een druktemakertje. maar volgens mijn VK kunnen het dus ook al oefenweeen zijn. och zal wel een combie van vanalles zijn denk ik
nou ik weet niet heb nu het gevoel dat de kleine met de rug tegen mijn buikwand aan ligt en dan voel je het ook minder natuurlijk. Ik luister ook niet veel meer hoor maar nu moest het gewoon, ik zat er gister ook best over in, voelde me wel goed maar in m ijn achterhoofd was ik met de kleine bezig, zag 's avonds na het douchen toen ik op de bank zat mijn buik wel ff 2 keer bewegen, maar toch het is minder als anders. Kan jij het de gyn morgen niet ff vragen of het daar door kan komen. Ik ga morgen de vk (assistente) bellen om mijn afspraak een week eerder te vragen.
nee tegen mijn buikwand, met de rug dus dan zitten de voetjes en handjes naar mijn rug toe... tenminste zo vertelde de vk het vorige keer, dat dat kon.