Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ja dat bedoel ik, buikwand...
    ik vraag het.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

je hebt het al veranderd zag ik.
    Maar goed ik weet dat alles in orde is, het hartje klopt en ik voel het wel bewegen alleen minder als anders...nou voelde ik het altijd al minder vond ik, maar na het laatste bezoek vk was het wel meer geworden.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat het idd komt doordat de kleine anders ligt.
    ik heb het nu ook hoor, voel het veel minder als anders, terwijl ze anders echt super druk is.
    ben ook blij dat ik morgen even naar de gyn mag ipv de vk.

4. anita1975

pfff als ik sommige banners zie denk ik echt het schiet al op zeg....we zijn al november, nog ff en dan ben ik jarig, dan kerst en dan ons kindje alweer....

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jaaa het schiet echt al op!
    ik ben bijna 32 weken, over ruim 5 weken mag ze al komen :)

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    buikfoto in mijn album. Is van bijna 2 weken geleden. Buik groeit met de dag. Jullie zouden schrikken hoe die er nu alweer uitziet!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busybusy, mooie buik hoor!

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier voel ik de kleine de laatste dagen ook weer een stuk minder. Hij neemt weer even de tijd om te groeien denk ik of schopt mijn rug nu blauw (dat voel ik gelukkig niet)

Menstruatiekrampen heb ik de laatste dagen ook wat gekregen. Misschien is het wel het begin van het indalen. Ik ga het volgende week eens aan de vk vragen.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busybusy, zou idd ook het begin van indalen kunnen zijn ja. gek he dat dei kleintjes allemaal periodes hebben dat ze een heel stuk rustiger zijn!

10. anita1975

mooie buik hoor busy....en duidelijke streep ook.... :)

11. Niet meer actief

Hier ook iemand die haar kleine wat minder voelt de laatste dagen. Maak me er maar niet druk om, zolang ik hem nog maar af en toe voel.

Mn mannetje is ziek naar huis gegaan en gaat vanmiddag even naar de huisarts. Hij is nu al een jaar of zo steeds ziekjes. Hoor aan zn stem dat ie er voortaan genoeg van heeft en zich ook wel een beetje zorgen maakt. Ik denk dat ie maar eens goed rust moet houden! Maar ja, das natuurlijk niet makkelijk met een eigen zaak...

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    hoop maar dat het indalen is. Maar krampen zijn sowieso niet regelmatig dus dat lijkt me ook al een goed teken. Wel jammer als de kleintjes ineens veel rustiger zijn. Dat trappel-gevoel vind ik heerlijk.

Ja hele duidelijke streep. Begon al met 15 weken. Eerst zat ie tot mijn navel, maar na de 20 weken zat ie er al ver boven. Buik op de foto waar de streep te zien is is een beetje scheef (beebje ligt vooral al een kant). Hij was nog schever, maar doordat ik al liggend het fototoestel probeerde te pakken ging ie alweer anders liggen. Eigenwijze drol!

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, beterschap met je mannetje! nee idd rusten met een eigen zaak is niet makkelijk nee!

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    beterschap linda met je man. Hopelijk weet ie snel waar het door komt. En tja.. kan beter toch even uitzieken denk ik, anders blijf je te maken hebben met verminderde weerstand.

15. anita1975

linda beterschap met je mannetje niks aan als hij zich al zo lang niet goed voelt.

Oh de sirene, alweer 12 uur...moet un echt wat gaan doen hoor, wil vanmiddag ff naar het dorp en hier in huis moet ook wat gebeuren.

bye...

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Jeetje, sirenes beginnen ineens te loeien hier. Was even vergeten dat het de eerste maandag van de maand was vandaag :oops:

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik moet ook vanalles in huis gaan doen, maar heb gewoon echt geen zin. Denk dat ik over een uurtje maar begin :)

18. anita1975

haha ik heb het ook hoor maar ja zal toch ergens moeten beginnen, ach de wasmachine was al weer klaar, de keuken had ik al gedaan maar. Dus nu de kamer maar ff....

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    O ja nog een vraagje: hebben jullie ook dat als je staat je sneller geneigd bent te gaan zitten omdat je draaierig wordt en kortademig? Of ligt het gewoon aan mijn conditie :oops: Zolang je echt in beweging blijft (lopen) gaat het nog wel, maar dat stilstaan.........
    Vind koken dus op het moment echt een ramp!

(ijzer was gewoon goed vorige week, dus dat is het niet)

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    En nog iets grappigs: ben erachter dat als ik mandarijnen eet ik die kleine weer even voel. Die ligt dan ineens te spartelen. Weet nou niet of het komt omdat beebje niet wil dat ik ze eet of dat ie denkt hiep hoi doe er nog maar een :D

Deel Deze Pagina