He meiden wat een rotberichten allemaal vandaag! Wil iedereen die dat nodig heeft veel sterkte toewensen.
Lieve meiden, Bedankt voor jullie reacties. Ik denk sowieso niet dat de beeb er nog zit. Verlies steeds grote bloedstolsels, dus das echt niet goed. Nog steeds geen buikpijn. Zou ik morgen gewoon kunnen werken?
Talitha, als ik jou was zou ik even rustig aan doen, je weet niet wat er komen gaat. Het zou goed kunnen dat je nog flinke buikpijn krijgt, dat lijkt me niet echt prettig voor je op je werk! Loesjuh, bij mijn MK heb ik ook niet echt "iets"verloren zeg maar. Ook had ik niet een zoveel buikpijn De meiden van de echo morgen! Heel veel plezier, ik wacht jullie berichtjes af! Ik ga zo slapen was een emotionele dag voor me, en dan krijg ik altijd slaap! Hoop dat ik morgen geen bloed verlies meer heb! Ennuh morgen alleen positieve berichten! Liefs
Kyrillis, ja spannend he!, ik vind het ook doodeng hoor! hoelaat moet je? geraldine, fijn dat de teek helemaal weg is! idd wel even goed in de gaten houden. talitha, nee meid, niet gaan werken morgen, dit is veel te verdrietig om te gaan werken, eerst alles een beetje verwerken hoor. anneliesje, ik duim voor je dat je morgen geen bloedverlies meer heb! Slaap lekker! Meiden ik ga ook lekker slapen. Tot morgen en slaap lekker allemaal!
meiden wat een vreselijk nieuws gister, Talitah heel veel sterkte Illy, vreselijk buitenbaarmoederlijk, veel sterkte meid en Loesjuh natuurlijk ook gadver waarom gaat het nou zo vaak mis
Wat een nare berichten gisteren zeg. Meiden ik denk aan jullie huil, schreeuw en wat dan ook, laat het eruit! Bij mij kwam er bij mk ook niets alleen vruchtzakje maar daarna alleen stolsels. Bleek dat er toch nog een vruchtzakje met vrucht in mijn buik was blijven zitten. Sterkte meiden nogmaals! Gisteren vk geweest, was allemaal goed. Bloeddruk was te hoog en ze wilde allerlei testen gaan doen omdat in mijn familie MKR en taaislijmziekte voorkomt. We hebben besloten het niet te laten onderzoeken net als andere testen. Dit kind is welkom hoe het ook is en wat het ook heeft. Ik ga het niet weg laten halen of zo omdat het niet voldoet aan de standaard of zoiets geks. Maar goed als jij er anders over denkt prima hoor kan ik ook inkomen. Ik wil trouwens echt in het zh bevallen, moet er niet aan denken dat ik thuis moet bevallen eigenlijk. Wij wonen ook redelijk ver bij ziekenhuis vandaan dus als je op het laatste moment nog moet...moet er echt niet aan denken!
Goeiemorgen allemaal, Lekker geslapen? Ik niet Had weer flinke buikpijn vannacht, en nu ben ik helemaal niet lekker, ben heel erg rillerig en voel me heel slap. Ook het gevoel of ik moet over geven, maar dat kan ik niet. Nou ja maar lekker rustig aan doen vandaag, het zal toch wel beter worden? Voel me net zo'n klaagmiep de laatste tijd! Iedereen een fijne dag en nogmaals de echo meiden Veel plezier!
anneliesje, heb ook gehoord dat er vele mensen ziek zijn. Dus dat rillerige en slappe gevoel kan wel komen door een griepje. En zoals annika zegt, waarschijnlijk gaat het morgen weer beter. Lekker thuis blijven hoor, lekker uitrusten!
talitha, loesjuh, illy meiden ik wil jullie heel veel sterkte wensen erg dat jullie dit mee moeten maken een hele dikke digi knuffel voor jullie
hebben jullie ook zoveel afscheiding? Bij mij is het soms echt heel gelig van kleur, en soms ook heel helder en slijmerig
heey meiden, Ben ik ook weer voel me vandaag weer wat beter dan gister afscheiding heb ik niet echt gek veel maar dat scheelt per dag een beetje.. ik denk dat het er bij hoort! Verder wil ik Talitha, Loesjuh en Illy heel erg veel sterkte wensen met dit verdriet! Knuf, Geraldine
Dag lieve meiden! Dank jullie wel voor de lieve berichtjes, het gaat al weer beter, ik heb geen bloedverlies meer gehad dus dat was gelukkig loos alarm! Ik ben van mezelf iemand die nogal het leed van anderen aantrek en dat slaat bij mij meestal op mijn toch al niet al te beste gezondheid! Ik ga echt proberen om rustiger aan te doen en beter naar mijn lichaam te luisteren! Annika en Geraldine gelukkig dat het bij jullie weer beter gaat! Zo slepen we elkaar er wel doorheen he? Meliske. nog eventjes en het is zover! Hoe voel je je nu? Afscheiding heb ik niet echt, maar het ruikt daar wel een beetje
anneliesje, fijn dat je geen bloedverlies meer heb gehad! Met mij gaat het wel goed, ben alleen behoorlijk zenuwachtig, pfff! Bij mij ruikt het soms ook minder fris van onder. Niet iedere dag ofzow, maar af en toe. Dan doe ik lekker een keer extra wassen met nautrale zeep, en dan voel ik me weer helemaal fris
talitah loesjuh en illy ik wens jullie heel veel sterkte. ik heb idd ook veel last van slijm verschilt per dag de ene keer doorzichtig en andere keer weer geel. groetjes
goed zo moet je ook niet doen meis ik ga vandaag maar weer is wat aan het huis doen.. had ik gister geen fut voor vind het wel erg leuk zo sleep j idd elkaar een beetje er door heen Knuf, Geraldine