Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    hmm dan misschien mannetje vanmiddag even ontvoeren voor een ritje naar de drukker :D

Hier tepels ook droog en aan het vervellen. Ik smeer ze nu om de dag in en het lijkt wel iets te verbeteren, maar het blijft droog. Nu moet ik zeggen dat heel mijn huid droger is geworden als voor de zwangerschap. Dus die praatjes dat je zo'n mooie stralende huid krijgt van zwanger worden gaat bij mij niet op! (hetzelfde geld voor mijn haar, ook zo droog als stro nu) :S

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

die velletjes kunnen ook melk zijn. dat heb ik tenminste

Meliske waar ben je?

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    meliske moest eerst naar gyn en vk las ik

melk heb ik hier geen last van. Jij wel anita?

4. ProudMum

hihi ja klopt, ben zo nieuwschierig of ze een echo los heeft kunnen peuteren

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Linda, vervelend voor je mannetje zeg hoop dat het snel beter gaat met hem.
    enne ja mijn vriend gaat er nog al nuchter mee om, zegt niets bijvoorbeeld en dan mis ik echt een arm om me heen hoor.

meiden wat hebben jullie veel geschreven toen ik even weg was, maar dat van de ziekenfonds, mmm ik weet vanniks zal eens op de site kijken straks. Ik betaal nu 96,- voor me zelf en Roland ook.

6. ProudMum

Anita, die van mij is ook zo'n lompe boer hoor! Hij doet zijn best, maar op zijn manier. gelukkig belt mijn moeder mij of ik haar 3 keer per dag dus daar kan ik lekker mijn ei bij kwijt en bij jullie!

7. ProudMum

owja Linda, mag je niet forummen op je werk dan?

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag kletskousen,

Linda, jeetje zeg dat is wel schrikken, hopelijk valt het allemaal mee.

Joyce, lekker rustig aan doen en als je het niet vertrouwt de ha of vk bellen hoor!

Wat moeten er veel naar de tandarts!

Ik heb gisteren een pbtje terug gehad van Lapeldoorn ze is ziek geweest en daarna niet meer op het forum. Maar alles gaat goed met haar en de baby!

Gisterenavond was het echt feest in mijn buik, de kleine was me toch druk en kreeg ook nog eens de hik, Mark en ik hebben echt genoten!

9. anita1975

ja joh ik kan wel o pde kop staan janken bv en dan nog blijft ie zitten en zegt niks....ja of vragen, aan wie ligt het dan aan mariet, peter of aan mij....nee duh zeg ik dan aan mezelf...omdat ik niet alles meer kan doen (kijk dan geef ik mezelf ook nog de schuld)

10. anita1975

fijn dat het goed gaat met lapeldoorn.
    komt ze nog wel weer langs of weet je dat niet?

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Anneliesje: altijd leuk als de beeb zo druk is! Er gaat niets boven een lekker potje getrappel :D

12. Niet meer actief

Hier nog geen last van melk ofzo hoor!
    Nou ik ga even de hond uitlaten en dan rustig naar mijn werk wandelen!

fijne dag verder

13. anita1975

nou hier gaan we 5,25 minder betalen per maand, maar een eigen risico van 150 euro....

we zien het allemaal wel....we moeten toch bevallen...

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ga er ook weer vandoor. Ga nog even lekker op bed hangen en wat tv kijken. Krijg zo'n last van mijn rug als ik zo lang achter elkaar zit. Jullie geen last van?

Nou ook fijne dag nog verder en tot snel!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Over het de zorgverzekering, ik wil ook met zijn 3tjes straks op 1 polis, maar vind het ook een beetje eng om nu over te stappen. Weet het nog niet en volgens mij maken de prijzen ook niet zoveel uit. Duur is het toch!

16. ProudMum

hihi hier word dan heel voorzichtig het advies gegeven om het rustig aan te doen, een uurtje te gaan liggen en dat wat vandaag niet af komt morgen wel weer afkomt.
    om vervolgens weer FiFa te gaan spelen op zijn Playstation.

Ach, volgens mij heeft elke man wel wat van dit soort trekjes

17. Niet meer actief

Zo wat hebben jullie veel gekletst ineens!

Anita: wat vervelend dat je mannetje die dingen niet ziet. Mannen zitten soms zo anders in elkaar dan vrouwen hè?! Lekker hier even komen als je iets kwijt wilt hoor, of je smst gewoon ff!

Roxy (volgens mij vroeg Roxy het): mn baas hoeft niet mee te lezen wat ik hier allemaal typ hoor ;)

18. anita1975

ja nou hier word dat dus niet gezegd...heb daarom gister van alels zelf nog gedaan, ook ff gezegd natuurlijk hoe ik me voelde, maar vanmorgen was alles nog hetzelde....een grote vuilniszak had ik bij de deur neer gezet om in de container te doen, te zwaar voor mij want ik moet er bijna 20 meter mee lopen, nou ja ik moet het zel fmaar doen want anders staat hij er morgen nog.

19. ProudMum

hihi nee klopt linda, dat hoeft hij idd niet!

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Was niet van plan om over te stappen naar andere verzekeraar maar naar goedkopere aanvullende polis. Al denk ik dat het ook handig kan zijn om gewoon deze polis in ieder geval komend jaar nog te houden.
    Ach ga het later wel even flink uitzoeken.

Deel Deze Pagina