Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Ja hij heeft een makkelijk leven achter de rug volgens mij...hoefde nooit wat te doen en alles werd wel voor hem gedaan, nu is het anders en heeft hij een gezin, toch ff wennen maar ja hij moet mij ook snappen. Ik draag wel zijn kindje en moet ook aan mezelf denken vind ik.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had die zak mooi laten staan voor hem. (doe ik altijd voor mike)

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Anita misschien toch tijd voor een goed gesprek, zo loopt de ergenis alleen maar op.

4. Niet meer actief

Bij Roy heeft het ook wel even geduurd voordat ie die dingen doorhad, maar ik moet zeggen dat ie het nu toch wel voortaan door heeft hahaha.

5. ProudMum

kregen we maar een gebruiksaanwijzig erbij he?

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    heb ik ook.
    wij zijn dit jaar getrouwd maar ik durf ook niet om te switchen naar die van mijn man.stel je voor dat je eerst alles zelf kan gaan betalen

7. anita1975

nou kreeg je die er maar bij indd...
    Maar ik moet wel zeggen dat hij enorm is veranderd hoor. Sinds april drinkt hij niet een drup drank meer. terwijl hij anders elk weekend wel dronken was. Het werd me te veel en heb er wat van gezegd....had ik al vaker gedaan maar nu zag hij in dat het niet kon wat hij deed.
    ach dit komt ook wel goed denk ik maar hij moet het ff inzien, net als mijn oudste dochter trouwens...
    die doet liever niks voor me.
    Peter begon gister met de kast op te ruimen in de gang. zo lief...ik moest met mariet mee en hij heeft de afwasmachine leeg gehaald, als ik dat mariët vraag en ik kom thuis staat hij nog vol.

nou ik heb ff gegeten, voelde me niet zo fit nog.

8. ProudMum

wat lief van Peter zeg!

9. anita1975

ja die wil wel wat doen hoor...:)

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik ga €4,5 minder betalen aan mijn ziekenfonds en die €150,- eigen risico belachelijk.maar ja we kunnen mopperen we hebben ze toch nodig.
    bij mij staat wel dat de vk niet eigen risico is en huisarts ook niet.

anita die man van mij kan het ook niet allemaal vatten hoor.
    zijn exen hebben hem helemaal niet betrokken bij hun zwangerschap.
    het enige wat ie weet is die streep :confused: en die heb ik niet :D
    ik laat ook dingen voor hem staan en uiteindelijk kan ie er niet omheen.
    denk dat het voor die mannen best lastig is om te snappen hoe en wat wij voelen.
    misschien moet je met m praten over de laatste loodjes en dat hij je echt moet gaan helpen en ook dat je het best moeilijk vind om hulp te vragen.
    succes meid

11. ProudMum

de dochter van mijn schoonzus doet ook liever dingen niet dan wel. maar wel verwachten dat haar moeder alles voor haar doet als ze wat vraagt.
    toen zei haar moeder als ze iets vroeg; ja nu ff niet, heb er nu geen zin in. (precies wat haar dochter ook zei) en dat bleef ze volhouden. nou, daarna deed haar dochter het wel hoor als mijn schoonzus iets vroeg

12. anita1975

ja zo is mariet niet hoor, ik kan wel zeggen ik doe alles voor jou en ga overal met je heen en zorg voor je eten en dat je was weer in de kast ligt maar ze wil niks doen voor mij.
    Gister heb ik haar ff gezegd hoe ik me voelde zondag toen ze zei dat ze weekends nooit thuis wou zijn. ene weekend is ze bij haar vader ander weekend verzint ze wel wat om weg te zijn.
    ik heb haar gezeg dat het pijn deed, ik die alles voor haar doe, het eneig wat ze deed is mij aan kijken.
    Maar we zullen zien of het geholpen heeft.

kristy, mijn exvriend was naar mijn gevoel ook niet echt betrokken bij dezwangerschap maar ging wel overal met me heen, hij zag wel hoe ik me voelde en deed wel dingen in huis enzo. Dat hoefde ik hem niet te vragen. nu is het anders ik moet het vragen en voel me nu eerder niet goed dan bij mijn vorige zwangerschap. En daar kan ik ook niks aan doen.

13. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    We zijn terug van de echo. Het was een uitgebreide echo, maar geen 3D. Ook geen fotootjes meegekregen want ons kindje is niet meer fotogeniek, ze is al te groot :) Maar de dokter zag dat alles er heel goed uitzag, en dat is het belangrijkste he. 2 weken geleden werd het nog geschat op 1185 g en was het dus iets onder het gemiddelde. Nu was het meer dan 1700 g en als het zo doorgaat wordt het ongeveer 3500 g bij de geboorte. En we hebben nu voor de derde keer bevestiging gekregen dat het een meisje is.

Lefbekkie: ik hoop dat jij ondertussen al wat meer zekerheid hebt. Ik duim voor je. Sterkte!

14. ProudMum

Marieke, als je een abonnement op Kinderen neemt krijg je het Avent startpakket gratis.

6 maanden Kinderen + Avent pakket voor 24 euro.

http://www.zester.nl

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marieke, mooie buik!

:idea: joyce, wat jammer dat de fotoshoot niet doorgaat :(
    Is je hoofdpijn al minder? zou kunnen komen van een te hoge bloeddruk, maar dan moet je het wel vaker hebben als 1 keer.

:idea: roxy, en heb je je ijs al :)

:idea: berna, suc6 bij de arbo-arts!

:idea: Hyacint, suc6 bij de tandarts!

:idea: linda, jeetje ik geloof goed dat hij van die uitslag geschrokken is! klinkt toch eng, als je dat zo even te horen krijgt bij de HA, ook al is het goedaardig!

:idea: kroonj, lekker dat je minder gaat werken! fijn dat alles goed was bij de VK!

:idea: busybusy, wat vervelend die pijn! denk dat het echt te maken heeft met indalen!

:idea: missfrodo, sterkte met de bouwvakkers ;) ach dan heb je straks iets moois ervoor terug he!
    geloof dat ik het weer heb gemist van de ziektekosteverzekering...maar is even gaan opzoeken dan....

:idea: anitadejong, wat een vervelende dromen, gelukkig zijn ze niet echt!

:idea: anita, wat vervelend dat je mannetje de dingen niet ziet! kan me goed voorstellen dat je ervan baalt! en als je gewoon tegen je man blijft zeggen dat hij dingen moet doen? de mijne deed eerst ook niks, ik bleef steeds zeggen, doe dit is, wil je dat even doen... nu ziet hij veel meer.

:idea: juni, fijn dat alels goed was bij de echo! alweer 1700 gram! lekekr hoor!

Ikke ben ook naar de VK geweest vanmorgen.
    mijn bloeddruk was weer gezakt, dus niks aan het handje. Ben nu in totaal 8 kilo aangekomen :(
    hartje klonk prima en beebje ligt met hoofdje omlaag, nog niet ingedaald...
    Daarna moest ik naar de gyn. ook hij heeft even het hartje geluisterd en dit klonk prima! Ook hij voelde het hoofdje beneden maar WEL een stukje ingedaald....wat moet je dan geloven he :(
    Vandaag geen echo gehad, maar over 2 weken mogen we nog een keer naar ons meisje kijken voordat we haar mogen vasthouden! ! !
    Ook van de gyn mag ik polyklinisch gaan bevallen!
    wel krijg ik direct na de bevalling een spuit die ervoor zorgt dat de baarmoeder vlugger samentrekt en dus de bloedvaten sneller dichtgaan, zodat ik minder bloed ga verliezen. Dit ivm het risico om weer zoveel bloed te verliezen als de vorige keer.

even voor de lijst:
    21 november 8.45 uur VK
    21 november 9.45 uur echo
    Ben nu 8 Kilo aangekomen

16. ProudMum

Hey Meliske!

Wat fijn zeg allemaal!

jaa heb ijs gehaald! Vianetta met caramel...

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mmmmm lekker!

18. Niet meer actief

Anita: hoe oud is Mariet ook alweer?

Juni: fijn dat het allemaal goed is!

Meliske: fijn dat het bij jou ook allemaal goed is! En leuk dat jullie over twee weekjes nog naar jullie meisje mogen kijken! En dan duurt het niet zolang meer voordat het zover is!

19. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Beterschap Schijndelsvolk

Succes bij de arboarts Berna, balen van je rug.

Dat is schrikken Linda voor jullie, kunen jullie snel bij de neuroloog terecht?

Jessica heb je iemand die je werk overneemt? Niet lopen stressen dat alles af moet hoor dat is allemaal niet zo belangrijk nu.

Anita75 mannen zien het vaak niet dus vragen, dat wil nog wel eens helpen ( niet altijd natuurlijk :) )

Juni goed dat de kleine zo gegroeid is.

Meliske lekker dat jullie de kleine over 2 weken nog een keer mogen zien.

Eiegen risico was altijd voor de aanvullende verzekering, ik weet niet of dat nu anders gaat worden. Ik heb nu de duurste aanvullende verzekering maar mijn lenzen worden nu ook vergoed en dan heb ik het er wel uit in vergelijking met de goedkopere pakketten.
    Ik heb de kleine nog nooit zo goed voelen bewegen als gisteren :D

20. ProudMum

mijn lenzen worden niet meer vergoed volgend jaar

Deel Deze Pagina