Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik a.s donderdag nog 4! erg he dat die dagen dan langer gaan duren!

2. Niet meer actief

Jeetje wat hoeven jullie nog maar weinig te werken!

Ikke nog... 27 dagen... Dat valt eigenlijk best nog wel mee!

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

pfff schiet echt op zag dat citroentje al bijna verlof heeft.

ik heb ff een foto gemaakt van mijn slinger, net binnen gekregen.
    niet zo heel duidelijk maar anders paste het niet haha....

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik nog 9 halve dagen....

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, nog 4? owwwww wat lekker!

linda, 27? ach das ook zo voorbij ;)

6. Niet meer actief

Anita, de slinger is leuk zeg!

ik moet nog 20 halve dagen werken! pfffff....

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou meiden, ik ga me maar is aankleden...
    zit nog steeds in mijn pyjama :oops:
    en dan ga ik werken!
    Spreek jullie morgen weer!
    Niet teveel kletsen vanavond he ;)
    doei doei

8. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    lefbekkie, hoop dat je mri goed is gegaan!

lapeldoorn, fijn dat alles goed met je gaat meid

meliske, wat fijn dat je door zowel de vk als de gyn weer bent goedgekeurd! en je bloeddruk weer normaal, heeeeel fijn! het begint nu op te schieten he?! en poliklinisch bevallen, oh daar hoop ik ook op! Ik begin steeds harder te hopen dat het allemaal gewoon goed blijft gaan nu en ik straks stiekum toch gewoon mag bevallen ipv een keizersnede.... zou ik super vinden (niet dat ik weeen heb gemist ofzo haha, maar je bent wél sneller op de been en dat lijkt me wel zo prettig met mijn dochtertje die thuis rondloopt).

ik denk dat die steken in mijn vagina hooguit het indalen kan zijn, want bekkenpijn voelt anders (heb bij de eerste veel bekkenpijn gehad). maar hij ligt ws nog steeds in stuit, dus hoop niet dat hij zo indaalt, dan gaat ie niet meer draaien. een stuitbevalling wil ik zowiezo niet!

nou ja, afwachten maar. vrijdag weer naar de gyn! hoop dat alles nog goed is dan, en dat ik een niewue afspraak krijg voor ene groeiecho!

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even een kort verslag van mijn bezoek aan de vk vandaag.

IJzergehalte en bloeddruk zijn perfekt en ik had gevraagd of ze kon voelen hoe de kleine lag aangezien ik steeds het idee heb dat wat volgens hun billen zijn een hoofdje is.
    Zij voelen en toen ging zij ook twijfelen, aangezien ik de laatste was voor de lunch toverde ze even een echo apparaat tevoorschijn en besloot zo maar even te kijken.
    Vond ik natuurlijk helemaal niet erg, super om de teentje te zien wiebelen enzo.
    En ik bleek gelijk te hebben, mevrouw zit op haar kont met een been gestrekt en eentje gebogen., het hoofdje zit dus boven en de billen beneden.
    Nou ben ik in alle opwinding vergeten te vragen tot wanneer je kindje in principe uit zichzelf nog kan draaien, iemand hier die dat weet?
    Ben nog helemaal blij dat ik even een kijkje mocht nemen zo onverwachts en ik mag 20 november weer naar de VK.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Miss frodo fijn dat alles goed was... tot een week of 36 kunnen ze nog draaien geloof ik maar ik hoor de laatste tijd toch ook veel verhalen van kindjes die een paar dagen voor de bevalling nog zijn gedraaid uit zichzelf...

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ach Berna ik wacht rustig af, tot nu toe heb ik steeds het gevoel gehad dat het en KS gaat worden en wie weet heb ik daar wel gelijk in.
    We zien wel.

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Miss Frodo, wat goed dat je je kleintje weer mocht zien! Dus ze zit lekker in je buik!

Meliske, wow dat is een hoop geld. We hebben helaas geen zorgtoeslag, dus verwacht ook niets terug.. Werkse nog even meid!

Berna, wat fijn dat je nog minder gaat werken, en zo snel al verlof, begint nu echt op te schieten zeg.

Anita1975, ik zou echt proberen met je vriend over je gevoelens te praten, het moet voor hem toch ook niet fijn zijn om jou zo te zien worstelen met je gevoelens. Mooie slinger!

Guppie, toch nog een beetje uit kunnen rusten?

Ik moet nog 14 halve dagen werken, oftewel 3,5 week!

Vanavond de Playstation 3 halen! Bart Smit heeft 15%korting op alles! Dus ik zie jullie niet meer vanavond! Fijne avond allemaal en rust lekker uit!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo Berna, dat is wel een fijn oplossing van de arbo arts! Hoe gaat dat eigenlijk, moet je alleen vertellen of krijg je ook een onderzoek?

roxy zou niet fijn zijn als je griep krijgt! Beterschap!

Bij mij zijn de tranen weer weg gelukkig. Ik heb zelfs gisteren zelf mijn moeder verteld dat ik minder werk. Durf het mijn vader nog niet te vertellen hoor. Ze zijn echt van het kaliber "doorgaan en niet zeuren", maar mijn moeder vond het juist heel verstandig. (phew!)

lapeldoorn, fijn dat je weer terug bent! 8 weken ziek joh, dat lijkt me echt niet leuk! Gelukkig dat het weer goed met je gaat.

Mooie slinger Anita!

Wat hoeven jullie allemaal nog weinig te werken! Ik moet nog 3 en een halve week. Wel halve dagen gelukkig... Vinden jullie het niet moeilijk om het werk achter te laten? Ik heb er nu al heel veel moeite mee.

Marij, volgens de vk kan een ingedaalde baby nog wel draaien, zolang het nog niet vast zit in het bekken. Als een beeb al wel vast zit is dat niet fijn voor jou, dat schijnt helemaal veel pijn te doen.

Ik weet nog niet of de beeb gedraaid is. Volgens Rinaldo kan ze ook drukker zijn omdat ik zelf eindelijk weer eens kan ontspannen, en dat klinkt ook wel heel logisch. Ze is wel veel aan het schuiven en duwen vandaag (de wil is er misschien haha)

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Alleen vertellen waar ik last van had geen onderzoek ofzo stond met 10 minuten weer buiten..
    Guppie gewoon vertellen.. ik heb ook zulke ouders mijn moeder stond 2 dagen na de bevalling ook al weer vanalles te doen enzo maar ook zij vond het verstandig van me het rustiger aan te doen! Dit moet je gewoon met ze delen hoor!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Guppie, dat heb ik ook hoor, als ik rustig ben voel ik de kleine meer!

Ik heb vandaag een weggooi-bui. Ben net even de badkamer in geweest, heb echt zoveel weggegooid, alles moet netjes en schoon en ik wil nergens meer prulletjes hebben staan enzo.
    Maar nu ik al mijn oude make-upjes heb weggegooid kan ik morgen mooi weer nieuwe schone kopen!

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wat wordt hier toch gekletst elke keer als ik kom kijken kan ik een heel boekwerk doorbladeren 8) Hartstikke leuk!
    Maar goed heb al een paar dagen zeurende pijn in mijn schaamstreek en als ik loop alsof er messen in mij worden gestoken auww. Maar goed vandaag was het zo erg dat ik voor de zekerheid de verloskundige maar even had gebeld. Het is waarschijnlijk bekkeninstabiliteit, morgen weten we het zeker wanneer ik urine heb weggebracht anders zou het ook nog een blaasontsteking kunnen zijn :confused: Maar goed, ze gaan er van uit dat, dat niet zo is hmpf. Ben benieuwd...

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Vivian, ik heb ook van die steken bij mijn schaamstreek en bij mij komt het in ieder geval van mijn bekken, goed rusten is het toverwoord!

18. Niet meer actief

Roxy tnx voor de tip!

En iedereen met goeie controles, joepie!

Linda, dat is ff minder van je vriend :(

Ga vanavond naar mijn ouders, kijken naar hoe ze de zolder hebben opgeknapt voor ons kleintje. En de extra meubeltjes brengen :D

Tot later misschien!

19. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    jippie nog 6 keer 2.5 uur werken. schiet al op.

lapeldoorn fijn dat je er weer bent.

20. Niet meer actief

:idea: voor de lijst, + 10 kg!

Deel Deze Pagina