wat zal het hier druk zijn straks als jullie allemaal verlof hebben. ook een gek idee eigenlijk, ik moet juist deze week mijn SVH nog inleveren bij de gemeente van mijn baas, omdat ik moet de vergunning moet om drank te verkopen....terwijl ik er straks toch eerst tussenuit ben. Ach dan gaat Roland het over nemen en ga ik met hem mee, dus is er toch iemand aanwezig met SVH
Hoi! De beurs zondag was leuk. Lefbekkie: hoe is het nu? VK was zeer tevreden. Ik mag alleen niet meer steppen i.v.m. bekken. Ze vond het sowieso verwonderlijk dat ik nog zo fit was. Bloeddruk 65/120 en het kindje groeit goed en ligt nu met het hoofd naar beneden. Volgende week bloed prikken en over 3 weken gaan we over het bevallen praten ,schiet nu echt op! Tijdens het luisteren naar het hartje schopte de baby het apparaatje van de buik weg, echt grappig! Gisteren zwangerschapsgym, nuttige tips voor zitten, staan e.d. Ik vond het niet zo actief, had het een beetje koud.... Donderdag komt de kamer. Jeroen gaat 'm al proberen 's avonds in elkaar te zetten (wat een schatje is het toch....)
San ik vind het ook verwonderlijk dat je uberhaupt nog wilt steppen! Maar aan de andere kant heb ik wel besloten veeeeel fitter te zijn voor mijn volgende zwangerschap. Ga dus echt na de bevalling structureel sporten! Ik weet niet meer wie het vroeg of zei, maar idd rust is echt goed voor je bekken! Ik heb zoveel minder pijn nu. Als ik ook maar 10 minuutjes te druk doe heb ik daar de rest van de dag last van! Ik ga slapen, moet morgen vroeg op
hoi hoi, roxy voel je je al weer wat beter? lapeldoorn fijn om weer wat van je te horen en ook dat het goed gaat met jou en de kleine. meliske over 2 weekjes mag je weer naar je meisje gluren! anita1975 wat een leuke slinger en hij is mooi op tijd binnen missfrodo wat lekker dat je je kleintje eventjes mocht zien. anneliesje wat jij hebt met make-up heb ik met mijn ondergoed gedaan.zodra ik weer uit de zwangerschapskleding ben heb ik lekker alles nieuw. ben het ondergoed nu al zat moppie mooie buik hoor.begint ie al net als bij mij zo in de weg te zitten marieke lief filmpje hoor!ik heb zelf ook 4 katten mijn mannetje is al vanaf 19:30 in het ziekenhuis.zijn vader had hele erge pijn in zijn buik(loopt al zeker een jaar te kwakkelen)nu ligt ie op de hartbewaking want er is een afwijking in z'n hart te zien en verder is het afwachten ik wou zelf al naar het ziekenhuis gaan om m'n mannetje te steunen maar ik mag niet komen.moet aan de beeb denken van mijn mannetje.ik hoop zo dat het niets ernstig is...bij mijn moeder begon het ook met dezelfde klachten en die is aan kanker overleden 4 maanden na de uitslag. 26 november is haar sterfdag en die komt ook al zo dichtbij. hopelijk kan ik morgenhier melden dat alles meevalt slaap lekker meiden
Lapeldoorn, fijn weer van je te horen! Kan me voorstellen Annika dat je uitziet naar een zwangerschap, geloof dat ik dat ook zou willen hoor. Ik hoop dat de tijd heel snel gaat voor jullie, dat het maar snel december is! Trouwens, nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! (helemaal vergeten nog ) Linda, ik hoop dat jullie snel terecht kunnen in het ziekenhuis en dat jullie positief nieuws te horen krijgen over je mannetje! Bah, sterkte hoor! Ik denk aan jullie.... Kristy, he gatsie wat een rotperiode moet dit voor je zijn. En nu ook nog je schoonvader in het ziekenhuis. Ik hoop dat je inderdaad positief nieuws te horen krijgt als je mannetje thuis komt! Denk ook aan jou hoor meid! Lefbekkie, ook voor jou brand het kaarsje! Ik hoop dat je niet te lang hebt hoeven wachten op de uitslag van het bloed en dat de MRI goed is gegaan. Nu nog weer wachten tot vrijdag!? Meid, houd je taai! Dikke sterkte knuffel van mij Anita, ik hoop dat je goed hebt kunnen praten met je vriend. Erg vervelend dat je je zo voelt! Stort je hart hier maar gewoon hoor, ben je het toch ietsie kwijt he? Maar er gaat niets boven die welbekende arm om je schouders. Ik hoop dat Ronald dat ook in zal zien! Toi, toi, toi meid. Oh ja, erg leuke slinger. Ga meteen ook eens even kijken! Verder weet ik even zo niet meer te reageren. Jullie hebben weer veel te veel gekletst! [-X Ik kon trouwens ook niet op het forum komen, dacht dat het aan mijn laptop lag, maar er zijn er dus meer die er last van hebben. Ben net terug van de yoga. Heb er een beetje een sik van. Ik ben nogal een persoon die een sterk voorstellingsvermogen heeft. Ik zie iets wat als voorbeeld gegeven wordt al helemaal voor me en lig dan al snel helemaal in een deuk (nu helemaal trouwens, tijdens de zwangerschap). Nu had ik niet echt het idee dat de andere meiden zich daaraan stoorden. Het was eigenlijk tot nu toe vooral erg gezellig onderling. Maar vorige week hadden we de partneravond. Met Edwin erbij had ik helemaal de lachkriebels. Nu haalde de pufjuf (hihi, wie noemde dat ook alweer zo?) ineens aan dat ze dat erg irritant vond. Ik stond echt perplex, de rest ook volgens mij. Ik kon alleen maar uitbrengen dat ik het vervelend vond dat zij dat zo had opgepakt, maar dat ik er toch echt niets aan kan doen. In de auto zat ik me gewoon op te vreten. Ik heb haar net meteen een mail gestuurd dat ik volgende week niet kom met Edwin (is de volgende partneravond) omdat we niet als stoorzender gezien willen worden. Grrr, ik weet dat ik het nu zwaarder oppak dan het ongetwijfeld bedoeld is, maar ik vind het zo idioot dat ze daar pas nu mee aan komt zetten (we hebben al 8 lessen gehad!) Ik heb ineens helemaal geen zin meer. Bah! We hebben trouwens de geboortekaartjes ook besteld. Bij de drukker ook. Nou dat ging wel heel snel, want hij belde naar de groothandel of het kaartje nog leverbaar was, en jawel, deze week (na 1 week dus) zijn ze al binnen. Hij gaf aan dat we ongeveer met 9 weken voor bevaldatum een proefdruk moeten laten maken (is tenminste gebruikelijk bij hen). We hebben trouwens nog wel een leuk gedichtje gevonden die wij nog niet kenden: Dat mama moe is neem ik aan, maar ik heb ook mijn best gedaan, en papa heeft zover ik weet het hardst van ons drie gezweet Ik had eerst een engels tekstje van bryan adams als voorkeur. Maar aangezien wij niet echt "engelse mensen" zijn, vond Edwin vooral het bovenstaande gedichtje leuker. Toepasselijker voor ons, laten we het zo zeggen. Nou ik ga nu heel snel mijn bed opzoeken, want ik ben bekaf! Morgen weer werken..... nog 16 dagen! Trusten!
marije ik zou ook lachen daar hoor. zeker als mijn man daarbij zou zijn. mooi gedichtje! mijn schoonvader moet vannacht blijven.mannetje is onderweg naar huis.als er verandering komt dan worden wij meteen gebeld. hopelijk weten ze gauw wat er is. weltrusten voor nu. denk dat iedereen al op een oor ligt. meestal slaap ik ook allang
Goede morgen! Nou Marije ik zou volgens mij precies hetzelfde reageren! Voor het lijstje 15 Nov VK afspraak en plus 10 kilo! Hmpfffff
Lapeldoorn: Das mooi klote meid, die ontsteking, gelukkig gaat het nu weer goed met je meid! Blij je weer eens te zien hier! anita1975: mooie slinger hee meid! missfrodo: fijn dat je nog even hebt mogen spieken naar je kleintje hee! Hoop voor je dat ie nog draait hoor! (geloof idd dat het tot week 36 kan dat de gyn zei) anneliesje: veel plezier met je playstation3! hihi ennuh begint de nesteldrang te komen hihihi vivian: ben benieuwd meid, hoop dat je snel van de pijn af bent! San: zo jij bent nog fit dan hee... (is beetje jaloers hier...) Doe nu maar lekker rustig aan hoor meid! en hopelijk is het snel donderdag voor je! kristy: jeetje meid, dat is niet zo best met je schoonvader. Hopelijk knapt ie snel op hee! Beterschappies voor hem! marije: jeetje dat ze daar nu dan pas mee komt... dat ze dat dan meteen had gedaan... Hier al weer voor dag en dauw wakker... GRR word er een beetje simpel van... Maja zal er wel bij horen. De hoofdpijn is gisteren gelukkig wat gezakt, nu is ie er alleen helaas weer. ga straks toch maar eventjes de huisarts bellen, want zo elke ochtend wakker worden heb ik weinig behoefte aan. Ben benieuwd wat ze zeggen... Nu ben ik dus al sinds maandag avond op zoek naar het foto-toestel om een foto te maken van mn nieuwe kapsel... kan m gewoonweg niet vinden.. Vanavond weer naar de zw-gym toe... heb er tot nu toe weinig zin in... Maar dat komt straks wel weer... Ennuh meiden, zal ik jullie maar niet jaloers maken hihi (doe het lekker toch) Ik hoef niet meer te werken... (niet dat DAT altijd leuk is hoor...) Fijne dag vandaag allemaal! Dikke kus!
Hoi! Guppie: ik ben denk ik nog zo fit omdat ik voor de zwangerschap 6 x per week sportte en in het begin ging ik 3x per week. Ik ga na de bevalling niet meer zoveel buiten de deur sporten, maar ik wil toch zeker 2x per week weer intensief naar de sportschool. Op zolder staat een roeiapparaat en ik heb wat gewichten, dus ga ik thuis ook aan de gang. Joyce: ik fiets niet meer zo snel hoor! Het waait hier nu keihard, overdag heeft Jeroen de auto mee, dus zie ik er nu een beetje tegenop........ Ik ben echt blij als het donderdag is. 's Avonds komen er vrienden langs om alles gezellig te bekijken. Het schiet nu steeds meer op! Ik krijg ook geen kraampakket vergoed, maar een vriendin heeft er 1 extra aangevraagd. Ik zit bij Unive. Kristy: al nieuws over je schoonvader? Linda: sterkte met je mannetje. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Zucht ik zal blij zijn als die bouwlui/slopers klaar zijn want dit is wel slopend. Wat een lawaai en dat vanaf 8 uur al, en dan de hele dag door, zo kom ik niet aan mijn rust. Ben bijna blij dat ik morgen de hele dag op mijn werk ben. Marije, wat een vage opmerking zeg van die yogamuts, daar kun je toch ook echt niets mee. Oh en dat gedichtje hadden wij eerst ook Anita, das een leuke slinger. Kristy sterkte met je schoonvader. Volgens mij wilde ik ook nog op Marieke reageren maar weet niet meer waarom
Kristy sterkte deze periode! Echt knap Sann dat je het sporten zo hebt volgehouden. Ik sportte voorheen zo'n 4 keer per week maar kon het niet meer opbrengen zwemmen 1x per week is het enige dat ik nog doe. Na de bevalling er weer tegenaan! Zo vandaag lekker thuis heerlijk ff tot rust komen. OM haf 10 eerst naar de fysio
San: ik heb dat ook bij unive, ook geen kraampakket... en snap dat je er een beetje tegenop ziet! en gezellig hee donderdag! missfrodo: snap ik meid, is ook erg slopend zo... en dat de hele dag door... Hoop voor je dat ze niet zo lang bezig zullen zijn! Berna: rust ze meid! en suc6 bij de fysio!
Goedemorgen meiden! Net bloedgeprikt, is dat ook weer gebeurd! Kristy: das ff schrikken van je schoonvader, is er al meer nieuws?
Even een vraag: Ik heb aldoor gedacht dat je als je kleintje in een stuit ligt zelf mag bepalen of je al dan niet wilt laten draaien, een stuitbevalling wil of een ks. Nu hoor ik van een aantal kanten dat dat niet zo is. Iemand die het weet?