Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lijkt mij ook terecht hoor Linda, tis toch je lichaam en je kindje waar het om gaat.

2. Niet meer actief

Ja dat lijkt mij ook!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Volgens mij heb je dat "recht" altijd zelf in handen...
    Het gaat tenslotte om jouw lichaam en jullie kleintje!

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Stuit net op de site van stuitekindjes en ben blij om te lezen dat meer mensen bewust geen draaipoging en ee ks wilden en die ook gekregen hebben. Weer gerustgesteld dus enne als het zover komt dat madam niet draait dan kom ik bij mijn eigen gynacoloog en dat makt het ook minder eng.
    Pffft stiekum toch meer mee bezig dan ik eigenlijk wil toegeven.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marij, ik kan me voorstellen dat je liever gewoon bevalt ipv een keizersnee! je bent dan weer veel sneller herstelt. We gaan er gewoon voor hoor ;)

:idea: missfrodo, fijn dat je nog even een echo heb gehad! volgens mij kunnen ze draaien tot een week of 35.
    Maar in principe daarna ok nog. Toevallig was dat bij een collega van mij. die is in de 2 weken voor haar bevallen, dus in week 39 en week 40, nog 2 keer vanzelf gedraaid.
    Maarja dat komt natuurlijk niet heel vaak voor.
    voor zover ik weet mag je zelf bepalen wat je wilt, tenzij het natuurlijk medisch verantwoord is. Het is jou lijf en jou kindje, ze kunnen alleen adviezen geven.

:idea: anneliesje, en heb je gister lekker gespeeld met de playstation? leuk he!

:idea: guppie, ik vind het helemaal niet moeilijk om het werk achter me te laten. Niet dat ik het niet leuk vind daar, maar ik vind mijn verlof nog veeeeeeeeeeeeeel leuker ;)
    Fijn dat je moeder het eens is met je beslissing! Maar jij voelt het beste wat je kan he!

:idea: vivian, dat zouden wel is je bekken kunnen zijn ja, erg vervelend! Hopelijk is het blaasontsteking, daar is nog iets aan te doen ;)

:idea: marieke, en is de zolder bij je ouders moois geworden?

:idea: moppie, mooie buik! ! !

:idea: san, fijn dat het kamertje komt! hopelijk kun je dan donderdagavond alles gaan inrichten!

:idea: kristy, wat een rot nieuws! en dan ook og de sterfdatum van je moeder die steeds dichter bij komt! sterkte meid!

:idea: marije, leuk gedichtje! Nog nooit eerder gezien!

:idea: joyce, pfff wat ben jij vroeg wakker! balen van die hoofdpijn! Ben benieuwd wat de HA ervan zegt!

:idea: berna, fijne vrije dag!

:idea: Linda, hoe is het met je man? Is ie nog steeds thuis, of alweer aan het werk?

Gister heb ik dus moeten werken van 17 uur tot 22 uur. Pfff het word met de week zwaarder. Het is voortaan een hele opgave om alle bewoners netjes en schoon in bed te krijgen.
    Vanacht heb ik er serieus aan gedacht om me ziek te melden. Ik kan niet slapen van de pijn in mijn bekken. Pfff wat het ik een steken zeg!
    Maarja als ik me ziek meld val ik van 4 weken terug naar 6 weken voor de uitgetelde datum, dat wil ik niet. Dus ik bijt nog even door :(

Vanmorgen even gebeld naar de drukker. Wij moeten 1 geboortekaartje in het engels hebben. Dat kost gewoon 40 euro extra :confused:
    Maja dat moet dan maar.

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Meliske, waarom eil je zo duidelijk 4 weken voor je uitgerekende dag?
    En jeetje das een duur grapje zo'n engels kaartje.

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    :confused: :confused: :confused: €40,- ? Dat is nogal hee!

Hier net de huisarts gebeld en word weer afgedaan met neem maar een para-molletje.. :evil: dat word straks dus eventjes de vk bellen...

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, dan heb ik na de bevalling nog lekker 40 weken ;)
    ik heb nu toch 6 weken hoor, maar das met 2 weken vakantie, die moeten toch op dus...

joyce, zou idd even je VK bellen en vragen of je even mag langs komen voor je bloeedruk.

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Joyce hopelijk geeft de VK een serieuzer advies, lekker makkelijk antwoord van die HA.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owwww nou vergeet ik helemaal anita :oops:

ik had gister gevraagd aan de gyn, en hij zei dat de kleine idd zo kan liggen in je buik en dat je dan minder schopjes voelt. Het kan dan ook zijn dat je op je buik aan de ene kant een harde plek voelt en aan de andere kant veel zachter, omdat daar dan het ruggetje zit.
    Hoe iet nu met je?

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Maar als die kleine later komt heb je toch evengoed recht op die 10 weken erna? Tenminste mij is uitgelegd dat 6 weken ervoor het slimste zou zijn :(
    Enne 40 weken :confused: Hoe kom je aan zoveel?

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi foutje...
    ik bedoel 12 weken erna....

tegen mij is ook gezegd dat het slimmer is om 6 weken ervoor te doen.
    maar dat zeggen alle werkgevers omdat ze liever hebben dat je daarna weer eerder terug komt.
    en ook omdat het te zwaar wordt op het eind om te blijven werken tot 4 weken.
    maar ik dacht ik werk maar 15 uur, dus moet dat makkelijk lukken.

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hahahaha ik dacht al jeetje wat veel!

Zou trouwens niet verkeerd zijn geweest ;)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha nee zou idd niet verkeerd zijn.

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,
    wat zijn jullie al druk aan het kleppen :confused:

heb net mijn schoonvader gesproken.gelukkig had ie goed geslapen en om 11 uur weten ze weer meer.volgens de foto's heeft hij hele erge obstipatie en dat moet eerst weg zijn voordat ze verder kunnen kijken.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pff wat moet die tijd lang duren kristy!
    Ik hoop dat je snel de uitslag heb.

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    moest ff bijlezen hoor...

joyce lekker genieten van je vrije tijd ;)

missfrodo sterkte meid.zou er ook niet tegen kunnen.
    probeer maar vooruit te kijken daar doe je het nu allemaal voor ;)
    wat een stuit betreft.het lijkt mij dat jullie degen zijn die bepalen wat er gebeurt.het is jullie kindje.
    logisch hoor dat je er zo mee bezig bent.
    ik voel zelf ook telkens

meliske als je nu 6 weken zw-verlof pakt en die 2 weken vakantie er achteraan zit je toch ook aan je 12 weken?of zie ik dat zo verkeerd :(

ik ben al blij dat ik mijn schoonvader gesproken heb en heb m laten weten dat ze er nu toch maar goed naar moeten kijken.loop al zo lang te kwakkelen

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy, ja dat zou kunnen. maar op het werk hebben ze liever dat ik die 2 weken dit jaar nog opmaak. het moet niet maar dat vinden ze fijner. en ik heb volgend jaar nog een week voorjaarsvakantie en nog 1 week over van dit jaar, omdat ik nog zoveel meeruren en vakantie uren over heb van mijn vakantie begin dit jaar, die niet doorgegaan is omdat ik dus zwangerschapsverlof had van danischa, en die vakantieuren kreeg ik dus terug, dus waarschijnlijk heb ik na die 12 weken ook nog 2 weken ;)

19. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb lang niks neergezet, maar ik heb wel meegelezen! Het is even een stressperiode hier vandaar dat ik weinig kan posten.
    Hopelijk komen er straks wat rsutigere tijden aan waardoor ik goed op iedereen kan reageren.

Nu zit ik even in paniek omdat de thuiszorg net heeft gebeld dat ze morgen al langskomen voor een intake gesprek! Wat gaan ze doen, wat moet/kan ik vragen?
    Er is nog niks af hier in huis, de kinderkamer moet nog gedaan worden, er moet hoognodig schoon gemaakt worden. Met andere woorden het is hier een puinzooi :confused: HELP

20. Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Ik kom vandaag ook een dagje mee kletsen haha
    Gister naar de VK geweest en dat is dus vandaag te voelen :S zo erg dat ik me ziek heb moeten melden.
    Ze hebben gisteren gevoeld hoe de baby ligt en dat was erg pijnlijk! Zo veel pijn dat ik gisteravond niet meer wist wat ik moest doen....Dus vk gebeld en waarschijnlijk zijn de banden wat opgerekt. Erg fijn dus! Nu dus behoorlijke buikpijn.

Weet niet meer wie t was, maar wij hebben ook een feestslinger besteld! Erg leuk om helemaal zelf samen te stellen....

Heb gister de eerste babywas gedaan en die wilde ik vandaag gaan strijken maar ja lopen en staan lukt niet echt dus ga het straks zittend proberen haha

Deel Deze Pagina