mss79, ik heb ook bijna alles in maatje 56, ik denk een stuk of 4 pakjes in maat 50 en een stuk of 4 maatje 62 missfrodo, ik schaf niks dubbel aan hoor...pff kost allemaal geld zat kristy, ja lekker he al die uren het scheelt idd dat het je tweede is ja, dan weet je allemaal een beetje wat er gaat gebeuren he.
@kristy: Ik had al tijdje last van mn liezen en schaamstreek en had vorige week pretecho en toen bleek dat de baby al best laag lag en dat wilde de VK even checken.....
oh,vandaar.ja,dan is het wel fijn dat ze extra hebben gekeken. voor zover ik weet is de kleine bij mij nog niet ingedaald.
hey meiden, ik heb ff bij gelezen, reageer vanaf nu wel weer. Had vanmorgen ff visite en was daarvoor al weer druk aan het opruimen. Vanmorgen de vk (assistente) nog gebeld en gevraagd of ik ook een week eerder mocht komen, maar ze zat vol, ze vroeg waarom en ik zei gewoon voor mezelf omdat ik de kleine al minder voel dan de andere zwangerschappen en het me te lang duurt. Heb haar ook gevraagd naar mijn bloeddruk die ik te laag vond maar dat was wel goed zei ze. Maar als er een plekje vrij kmt zou ze me bellen. Anders over 2 weken....ben trouwens 30 weken nu! Heb trouwens mijn briefje laten lezen aan Roland en Mariët, maar er werd niks over gezegd na die tijd, voelde me best lullig en ik zou nog weg gisteravond maar had geen zin meer, en roland vroeg waarom niet, en ik begon te huilen en heb hem gezegd waarom. Ik zei ik laat je mijn gevoel lezen, ik schrijd het op omdat dat beter gaat en nu wordt er niks over gezegd. ik zei wat moet je doen als een kind verdriet heeft, of wat moet je doen als een kind zich niet goed voelt, juist troosten...ik zei dat heb ik ook nodig...heb verder mijn eigen dingen maar gedaan gisteravond en niet te laat op bed gegaan. We zien het wel. Oh melis, ik dahct dat je het vergeten was te vragen maar toch niet haha, fijn te weten dat het toch daar door kan komen dat we de kleine dan minder voelen.
ik heb ook pijn in mijn lies, aan 1 kant...en dit had ik bij Lisa ook in de laatste 2 weken geloof ik kon toen niet eens uit bed komen van die kant
anita, wat vervelend dat ze niet gereageerd hebben op je briefje!Kijk dat je dochter niet reageerd...dat is een puber...maar Roland...hopelijk komt ie er zelf nog op terug.
ja ik smste hem vanmorgen dat ik vanavond weg ben had ik nog niet gezegd vraagt ie mij waar moet je heen dan of gaat mij dat ook niks meer aan...ook zo lullig dan. Ik zei dat mag je wel weten, maar ik voel me zo lullig, en dat snapte hij ook wel zegt ie Nou ja we zien ook wel. en Ja mariët is jonger maar kon zien dat het haar wel wat deed toen ze het had gelezen. Zal zien hoe het vanmiddag gaat, dan zijn de kids vrij.
ben benieuwd hoe ze vandaag nog reageren. Ik hoop dat ze ook een beetje ana jou zullen denken! vooral nu je wat onzekerder bent omdat je de kleine minder voelt. Dan heb je toch wel wat extra steun en begrip nodig.
Meliske: 40 euro extra voor één kaartje?! Jeetje dat is ook niet niks! Volgens mij kun je beschuiten ook best wel lang bewaren trouwens. Joyce: nog steeds zo'n hoofdpijn? mss79: dan hebben ze idd wel erg hard op je buik gedrukt of niet?! Of getrokken, lees ik nu... Hmmm lijkt me niet prettig. Anita1975: hè wat stom dat ze niet op je brief reageerde... Dan uit je je gevoel en dan reageert er niemand... Ik hoop dat ze allebei snel beseffen dat het jou veel verdriet doet! Roy is gisteren trouwens wel gaan werken, maar vandaag toch thuis gebleven. Ik ben gisteren niet naar de yoga gegaan, omdat ie zich toch wel druk maakte. En we zijn ff naar zn ouders gegaan en zn broer, want die waren helemaal in paniek.... Ik maak me er nog niet zo druk om, we weten nu nog niet wat het is, hij kan pas 18 dec terecht bij de neuroloog en dan zal het allemaal wel duidelijk worden... Maar hou hem wel ff extra goed in de gaten hoor! En het zou wel echt alle klachten van het laatste jaar verklaren, dus wat dat betreft...
goed dat roy vandaag weer is thuis gebleven! wat stom eigenlijk he dat je zolang moet wachten...18 dec...das echt lang! pffff ik heb net van die slagroomvla van campina gegeten...en nu...ben zooooooooooooo misselijk ale:
hoop niet dat het ernstig is Linda. Maar kan me voorstellen dat zijn ouders en broer in paniek waren. ik ben ook benieuwd hoe ze hier nog gaan reageren, ze weten nu hoe ik me voel. en ook wat ik wil...omdat ik alles niet zelf meer kan doen. Het is echt niet zo dat alles op zijn kop moet om schoon te maken maar alles kan wel aan de kant met een beetje hulp. zit nu ff aan een broodje met opgebakken boerenkool...
linda ik hoop niet dat het iets ernstig is.wel laat pas 18 dec. knap hoor dat ie vandaag thuis is gebleven.hier ook een man met eigen zaak anita ik hoop dat ze vandaag een beetje nadenken over gisteravond.je bent al zo vreselijk gevoelig door de hormoontjes. anders zou ik m zeggen dat als jij niet uitgerust je kraamtijd ingaat het allemaal veel zwaaarder na de bevalling is. een beetje helpen kan geen kwaad hoor. doe rustig aan meis
Pardon? broodje opgebakken boerenkool? Eeh getsie haha En van die slagroomvla wordt ik ook misselijk! Beter gewone vla en slagroom haha Ja omdat ik best een bescheiden buikje heb moest ze iets meer moeite doen om te voelen....
Ja ik heb 3 verschillende ziekenhuizen gebeld, en het was overal pas dan. Misschien als de huisarts er achtergaan gaat of de ziekenfonds dat het wel eerder kan, maar Roy vind het wel goed zo. Hij is bang dat het anders nu allemaal zo hectisch wordt en dan kan ie niet meer genieten van de laatste maanden van de zwangerschap... En als het echt héél snel moest, neem ik aan dat de huisarts dat wel aangegeven had... Maar ik hou hem goed in de gaten hoor! Meliske: iets teveel gegeten? Anita: vind het echt heel sneu voor je dat ze zo reageerde...
misschien gaat ie nu wel anders denken ja, na dat ik dat geschreven had en hij het geelzen had vraagt ie me 'savonds ook nog wat er is....ja ik zei ik vind het wat lullig, ik schrijf mijn gevoel op en er word niks gezegd door jullie....hoe voel ik me dan. Maar we zullen zien...komt vast ook wel goed.
haha mss79, dat is lekker hoor... iets van vroeger denk ik want dat kreeg ik thuis ook altijd.... zo lekker... net als dat we de hutspot op bakten altijd en dat ook op brood....zo lekker... we deden geloof ik ook wel opgebakken aardappels op brood. Maar dat eet ik zelf nooit meer.
anita, broodje opgebakken boerenkool.... ale: nooit van gehoord... heb een halve liter slagroomvla op, dus best een beetje teveel
Anita: vervelend dat ze zo reageren Meliske: hahaha dat is ook vla waar je niet teveel van moet eten Linda: ik snap Roy ook wel. Er staat iets heel spannends te gebeuren en snap dat ie daar ook wel van wil kunnen genieten. En neem idd ook aan dat als het echt heel ernstig was geweest ze hem eerder hadden laten komen. mss79: vervelend nu die buikpijn. Doe maar een beetje rustig aan
Opgebakken boerenkool klinkt mij ook niet zo lekker in de oren hahaha Kristy: ja hij wilde vanmorgen eigenlijk gaan werken hoor, hij maakt zich altijd een beetje druk om het geld. Maar heb hem duidelijk gemaakt dat ie zich daar maar eens even niet druk om moet maken en de rest van deze week maar eens thuis moet blijven. Het zijn al wel wat rustigere maanden voor hem hoor.