Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Heb nog even een vraagje voor jullie: toen de kraamzorg contact met jullie opnam, belden ze toen met een prive-nr of onherkenbaar nummer? ?

Wegens persoonlijke omstandigheden neem ik NOOIT prive-nr's op, maar ben vanmorgen al 3x gebeld door een privenr. Normaal als mijn vriend thuis is laat ik hem nog wel eens opnemen, maar die is er nu ook niet. Ben nu aan het denken dat het misschien de kraamzorg wel eens kan zijn. Wat denken jullie?

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ben ik dan zo HOLLANDS, haha....
    maar er zitten wel aardappels door heen he...?
    ik vind het zo lekker dat ik altijd wel wat over wil houden als we het gegeten hebben zodat ik het de volgende dag op kan bakken. Ook met stampot hutspot....

en ja een halve liter....een beetje veel he.

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Opgebakken boerenkool of hutspot is wel lekker, maar dan hoef ik er geen broodje bij...

4. Niet meer actief

busybusy: ik ben nog niet gebeld door de kraamzorg, maar kan me wel heel goed voorstellen dat ze bellen met privé-nr.

5. anita1975

ooh hi hi de kraamzorg moet hier nog bellen.
    ik neem eigenlijk ook nooit geen prive nummers op. Komt door die lieve vriendin van mijn ex vriend.
    Anders bel je ff heen en vraag je ff wanneer ze kunnen bellen.
    Ik weet niet eens of ik mijn huis of mobiel nummer heb op gegeven...(heb inmiddels een nieuw mobiel nummer)
    en kan het ook nergens vinden.

6. anita1975

ja nog lekkerder hoor en dan ook nog lekker vers brood (van de bakker)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busy, ik denk dat ze bellen met een prive nummer. Ik neem normaal ook nooit prive nummers op, omdat ik niet zo'n kei ben aan de telefoon en geen zin heb in upc, kpn, tele 2, neckermann en ga zo maar door, maar nu doe ik het expres wel.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, dus als je boerenkool stamp overheb, doe je het savonds in de koelkast... volgende dag een klontje boter in de pan, boerkenkool erbij beetje bakken...en dan op een broodje...
    ik ga het ook maar is een keer proberen ;)

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Zo vervelend dat ze dan ook niet even een berichtje achterlaten op mijn voicemail. Dan bel ik altijd gelijk terug. Vind het zo irritant als mensen met prive-nr bellen. Mijn hart gaat altijd gelijk tekeer, want ben altijd bang dat het mijn ex is. Beebje ging ook meteen tekeer. Voelde waarschijnlijk aan mijn hartslag dat er iets was....

10. anita1975

Ja! :) :)

ik bak het wel zo dat er een klein korstje aan komt ;)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busy, ik zou misschien toch even oppakken als ze vandaag nog een keer bellen... dan zeg je gewoon alleen hallo... en als je dan hoort dat het iemand anders is als de kraamzorg, hang je gewoon op.

anita, ok, was toch van plan om volgende week boerenkoolstamp te maken, dus dan zal ik het is proberen :)

12. Niet meer actief

heb nog spruitjes over van gister.... liefhebbers? haha

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik hoop eigenlijk dat ze na 3 uur nog een keertje bellen (dan is mijn vriend weer thuis) en anders zo moedeloos worden dat er niemand opneemt dat ze wat inspreken op de voicemail.

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wij eten vanavond spruitjes :D

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Had net zo'n zin in fruit! Heb gewoon 3 appels en 4 mandarijntjes gegeten. Heb alleen nu wel het idee dat mijn buik uit elkaar ploft, maar het was erg lekker!

16. Niet meer actief

heb nog een half netje over haha
    Kan ze ook opbakken en op brood eten schijnt het hahahahaha

17. anita1975

haha spruitjes, nee die bak ik niet op.

trouwens kan ik ook wel weer eens eten, of zijn ze straks niet meer te koop?

18. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wij hebben diepvriesspruitjes vanavond. De verse in de winkel zagen er niet lekker uit!

19. Niet meer actief

zijn nu erg goedkoop. 69 cent voor een netje bij de plus....volgens mij zijn ze er nog wel een tijdje hoor!

20. anita1975

ik ga ook nog ff een mandarijntje eten en dan boven maar eens verder...
    had vanmorgen al dozen naar boven gedaan en die moeten nu naar zolder...
    de kids gaan te zwemmen tot 3 uur...daarna kunnen ze mij mooi helpen.

Deel Deze Pagina